Nord/pol/ #57: Negerdöden

Tjenare snönebrer, det har varit ett tag sedan jag personligen brevade i Nord/pol/, men jag skulle föredra det om Nord/pol/ överlever, och på grund av detta så kommer jag att se till att trådarna fortsätter, den röt som Nord/pol/ finner sig i är en tillfällighet, och trafiken kommer att öka i framtiden när skiten träffar fläkten, både när ekonomin går till skit och seden ännu mer när våldsamheterna trappar upp.

SkJUT EN NEGER, HELL SEGER

friatider.se/nio-av-tio-ljuger-om-ldern-men-avsl-jas-f-r-stanna-och-leva-p-brott-nd
Nine out of ten immigrant children are revealed to lie about age - are allowed to stay and live off organized crime


Please, forgive any spelling mistakes and grammatical errors.

Attached: n21.jpg (1307x1497, 171.32K)

Other urls found in this thread:

friatider.se/malm-trafikolycka-ledde-till-misshandel-och-bilst-ld
nyadagbladet.se/inrikes/mc-polis-attackerad-av-stort-gang-i-vasteras/
friatider.se/t-gv-rdinna-slogs-blodig-av-tv-m-n
samnytt.se/kvinnliga-polisstudenter-for-fysiskt-och-psykiskt-svaga-for-att-hantera-tjanstevapen-far-anda-fortsatta/
friatider.se/regeringen-vill-ge-socialbidrag-till-terrorister
friatider.se/tv-ngsintegration-bussning-f-resl-s-i-trollh-ttan
archive.fo/QAsUs
friatider.se/centralamerikaner-s-ker-asyl-i-europa
friatider.se/mycket-mer-n-bara-huliganer
friatider.se/kd-judisk-kristen-etik-f-r-oss-att-r-sta-f-r-kad-invandring
altnorden.se/live/
friatider.se/experter-sl-r-larm-10000-tals-farliga-mnen-i-dricksvattnet
friatider.se/pinsamma-gonblicket-n-r-svenska-politikern-b-rjar-sjunga-abba-p-os-presentationen
svegot.se/2019/06/25/till-och-med-polisen-har-gett-upp-ordningsvakter-far-ta-over/
mega.nz/#F!VehgDKjK!uK6XMWlkFrA_oApfIT5H2w
friatider.se/sverige-satsar-70-miljoner-p-feministisk-sn-r-jning-i-utlandet
friatider.se/svt-tipsar-barn-som-uts-tts-f-r-r-n-g-r-inget-motst-nd
svegot.se/2019/07/01/visst-gar-det-att-losa-kriminaliteten-om-man-vagar-se-grundproblemen/
svegot.se/2019/07/03/socialdemokraterna-vill-avskaffa-foreningsfriheten/
archive.fo/S2Ayk
jaktojagare.se/kategorier/aktuellt/jaktvapen-ses-som–sarskilt-farliga–20190703/
archive.fo/cZDy8
archive.is/HrVKh)
toklandet.wordpress.com/2018/07/17/vad-ar-syftet-med-de-sk-antirasistiska-grupperna-pa-facebook/
flashback.org/t2958697
nordfront.se/var-vag-punkt-8.smr
twitter.com/NSFWRedditGif

Spambröder

Såja, det ska LEVA ERA DUMMA NEGERJÄVLAR

LEV

LEEEEEEV

Tjenare faan, REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Attached: 1f690c36649b0ad59d9fd83e4850f23f65e1ff714f2711b118edefc0cf665c60.png (880x426, 247.93K)

Attached: c89b65806d9d7868b6027294f8abcdc9f8fc9c4aa4f0a81a2b6b8bc6c391d30b.jpg (260x327, 12K)

Attached: skurt.jpg (500x292, 78.8K)

Malmö: Trafikolycka ledde till misshandel och bilstöld
friatider.se/malm-trafikolycka-ledde-till-misshandel-och-bilst-ld

SPÄNNANDE UPPLEVELSER I MÅNGKULTUREN

MC-polis attackerad av stort gäng i Västerås
nyadagbladet.se/inrikes/mc-polis-attackerad-av-stort-gang-i-vasteras/


Annons:

Rätt åt polisfittan, synd att den äckliga folkförrädaren inte fick tänderna blåsta genom nacken.

Såja, introbrevande slut.

Tågvärdinna slogs blodig av två män
friatider.se/t-gv-rdinna-slogs-blodig-av-tv-m-n

Lärare i gymansieskolan här. Nästa läsår har jag som mål att öka redpillsen i klasserna. Detta gångna året var lyckat. Har ett gäng grabbar som nästan är 1488-tier. Jag gör min plikt för framtiden bröder. Helt förstöd och trött nu, dock, så ska bli skönt med sommarlov.

Attached: 1524105295176.jpg (1920x2173, 753.12K)

Hell Hitler grabben, bra att höra att det i alla fall finns någon lärare inom skolsystemet som inte är en total kommunistisk miljöpartistbög.

Hur förhåller sig de andra lärarna i din skola till ert rödpillrande?

Det är ju inte direkt någon som kollar på ens lektioner. Lärarna i mitt arbetslag vet om jag är inte är PK precis, men ingen bryr sig. Mina lektioner presenteras på ett sådant sätt så att jag alltid har albi om någon skitunge skulle grina hos rektorn.

Smart.

I am a human trafficker now?

Negerboll. Hi hi

Du ger mig hopp för framtiden!
Fortsätt göra vad du gör, så kanske vi ses när DOTR är i full swing.

Attached: En glad blatte.jpg (973x740, 95.26K)

Acquire Housing

Attached: 1234234234235.jpg (299x168, 4.99K)

Ibland är livet svårt, men kom då ihåg att ni inte är polis.
samnytt.se/kvinnliga-polisstudenter-for-fysiskt-och-psykiskt-svaga-for-att-hantera-tjanstevapen-far-anda-fortsatta/
Inträdeskraven för att antas till polisutbildningen har sänkts. Detta i syfte att främja uppsatta genus- och mångfaldsmål. Det visar sig nu att många som utbildar sig till polis varken har den fysiska eller psykiska styrkan att hantera ett tjänstevapen. På grund av den stora polisbristen har Polismyndigheten i strid med gällande regler beslutat att de underkända studenterna ändå ska få fortsätta sin utbildning.

Vänta bara tills polisstyrkan tillfullo består av babbar och feministiska stockholmshoror, det kommer att bli genom korrumperat, och ingen, inte ens den tamaste svenssonmesen kommer att ens ha förmågan att inbilla sig till att tro att polisen är på deras sida.

Sweden is facing forced multiculturalism because Jews fear Swedes.

Jews see Nordic whites as the most dangeorus and powerful Whites.

All European royal families are descended of viking and Germanic conquerors.

Viking Rus founded Russian aristocrats, British aristocracy goes back to Rollo the viking.

Jewish psychopaths, not all Jews, have been abducting small boys and ritually murdering them. They have been particularly focusing on blond haired boys.

Blond haired boys with blue eyes have been abducted by jews and murdered on camera for the pleasure of perverts who buy snuff films.

This relates to the fact many Roman emperors had blond hair and blue eyes. So jews have waged war on this trait.

***

Sverige står inför tvungen multikulturalism eftersom judar fruktar svenskar.

Judar ser nordiska vita som de mest dangeorus och kraftfulla vita.

Alla europeiska kungsfamiljer är nedstigna av viking och germanska erövrar.

Viking Rus grundade ryska aristokrater, den brittiska aristokratin går tillbaka till Rollo vikinget.

Judiska psykopater, inte alla judar, har kidnappat små pojkar och drabbat dem rituellt. De har särskilt fokuserat på blonda pojkar.

Blonda haired pojkar med blå ögon har blivit bortförda av judar och mördades på kamera för glädje av perverts som köper snusfilmer.

Det här hänför sig till det faktum att många romerska kejsare hade blont hår och blå ögon. Så judar har kriget på detta drag.

Attached: Rollo Normandy.jpg (440x587, 75.62K)

Lmao, Swedes can't even use the word "criminal" anymore to describe non-whites. The absolute state of Swedi-Arabia

Regeringen vill ge socialbidrag till IS-terrorister
friatider.se/regeringen-vill-ge-socialbidrag-till-terrorister

Vilken tur att polisen slår hårt mot dessa svartkrutare, man vet aldrig vad de är kapabla till.

Attached: D8ynmXUX4AAdiDa.jpg (1200x659, 181.44K)

Antika svartkrutsvapen är LICENSFRIA ERA JÄVLA BÄNGJÄVLAR

Här ser vi vad som sker när bängen saknar nog med balle för att försöka sig på vapenbeslag mot brottsbabbarna i förorten.

Som alltid, komihåg att polisen kommer komma för att ta de lagligt ägda vapnen vid första tecken på socialt sammanbrott, och kommer att låta de kriminella negrerna och blattarna springa runt med automatvapen och handgranater, vilket de inte kommer försöka förhindra på något sätt, deras enda uppdrag är att göra allt i sin förmåga att förhindra något etniskt svenskt motstånd och självförsvarsgrupper från att bildas.

Det finns inget på denna planeten som jag hatar mer än poliser.

Attached: 91fb7770bf3ca100fccb18de1d8b94a50eb1e4cf737b5b025098d6a9e894fe17.gif (300x164, 5.94M)

Tvångsintegration: "Bussning" föreslås i Trollhättan
friatider.se/tv-ngsintegration-bussning-f-resl-s-i-trollh-ttan

I don't speak pagan and I probably already know the answer to this question but… is there any light at the end of the tunnel for Sweden? Anything whatsoever that may give you a fighting chance or is it too late already?

No more late than for the rest of you faggots.

The degree to which you delude yourself of your own people is actually quite funny.

Det positiva är väl att det öppna raskriget kommer snabbare fram.

archive.fo/QAsUs

Attached: GP.jpg (725x2054, 758.5K)

...

Skönt att svennarna börjar veta sin plats. Läser om bomber och våld och det får mig må bra mannen. Brunt är fint.

//Stolt bidragsneger

Uppenbar trollbrevning, in i filtret.

Centralamerikaner söker asyl i Europa
friatider.se/centralamerikaner-s-ker-asyl-i-europa

Det här är nästan lika löjligt som när tuffe-uffe (tror jag) sa att 10 miljoner muslimska kineser borde få asyl i Sverige.

Mycket mer än bara huliganer
friatider.se/mycket-mer-n-bara-huliganer

...

...

Springer iväg som en svag svenne ja. Sug min håriga svettiga arabkuk.

you will never be white.
if you were you'd be so happy you'd find no reason to be obnoxious and weird.

You're a ugly cutfag too coward to make your way in your own culture, a parasite on happy, beautiful people, too content to care about the mess you are making.

A child among adults, a sickness among caregivers, sad, sad shitskin, I praise that I was born pure, white and Swede.

Blood > soil

Attached: 1544156698876.jpg (1568x1236, 867.29K)

KD: "Judisk-kristen etik" får oss att rösta för ökad invandring
friatider.se/kd-judisk-kristen-etik-f-r-oss-att-r-sta-f-r-kad-invandring

88D schack hype?

Skrattar åt hur jävla efterblivna KD är.

altnorden.se/live/
Inrangar-lajv klockan 20:00
Kom och skitbreva.

Glad midsommar

Attached: 01ab5439bdca2ad25c59a6f23691a770cdb15dd241e38e2cf9d369acc14a8e05.jpg (1116x1579, 1.56M)

Glad midsommar user.

no fuck you

Glad midsommar

Attached: sweden.jpg (700x914, 109.54K)

Since when did the Finnish start following laws?

Experter slår larm: 10.000-tals farliga ämnen i dricksvattnet
friatider.se/experter-sl-r-larm-10000-tals-farliga-mnen-i-dricksvattnet

I was in Finland last winter and I was pleasantly surprised by how White (and blonde) Helsinki was. Perhaps it was because I there in the dead of winter, but I saw very few minorities. The Swedish airport however was filled with East Africans and mystery shitskins. Overall, Nords were pretty friendly during my time there and I wish you all a shitskin free future.

A bit late but happy Red Sun (summer solstice) to all from a Tengrist user. I don't know what the future will bring to swedes but wishing for the best.

Attached: WouldntLet.jpg (920x606, 156.61K)

friatider.se/pinsamma-gonblicket-n-r-svenska-politikern-b-rjar-sjunga-abba-p-os-presentationen
Det blev inget vinter-OS 2026 för Sverige, stod det klart tidigare i kväll. Men inför beskedet hade svenska politiker – in i det sista – tagit till minst sagt desperata åtgärder för att säkra hedersuppdraget.


Totalt clowneri.

Varenda gång jag tror att jag inte kan känna mer skam, att det nu bara är hånskratt kvar, så går någon politiker eller mediehora och gör något sådant.

Attached: om ni bara anade.jpg (2127x1110, 91.75K)

noice

there aren't any sharks in the mountains

svegot.se/2019/06/25/till-och-med-polisen-har-gett-upp-ordningsvakter-far-ta-over/
Någon lösning på poliskrisen verkar inte vara i antågande trots fagra ord och löften från de med ansvaret för att resurserna fördelas som de ska. Precis som med ”upprustningen” av Försvarsmakten kommer det för sent och är inte tillräckligt. Det tar tid att bygga ut kapaciteten i en organisation som polisen, något som kommer märkes tydligt under många år framöver.


Högerextrema Dödspatruller hype.

Privata/lokala säkerhetsstyrkor kommer att härja i kommuner som har råd. I andra fall kommer medborgare organisera 'lugna gatan'-typ av initiativ, fast beväpnade till täderna med vad det kan komma åt. Detta leder till ny lag om 'vigilantism' från regerigen efter att någon lugna gatan-nisse slår sönder en neger någonstans. 2025+ brakar allt ihop totalt och vi har en situation där kommuner inte längre har råd med privata säkerhetsbolag och full anarki råder på gator. Härliga tider grabbar, day of the rope kommer nog snarare än vad vi tror!

Attached: 1523400841829.jpg (2048x1280, 2.74M)

Tjena mittbena! Är det någon som har en nedladdningsbar länk till videon där vår hjälte rensar ohyra i Nya Zeeland?

Nej tyvärr SÄPO

Vilken anklagelse. Vart kan man hitta en länk? Hann aldrig ladda ned den blev borttagen.

Här grabben
mega.nz/#F!VehgDKjK!uK6XMWlkFrA_oApfIT5H2w


Håll käft ditt patetiska lilla fittglin, gå och sug på AIDSkuk och dö.

confirmation would be good of this.

Attached: 9e56caf23b30a7b3d4e30616a9e1cd37ff8f38c6865c596dd0e8c08a67140a0d.jpg (453x500, 37.5K)

VÄLKOMMEN TILL VERKLIGHETEN

im not a swede but apparently their government keeps demanding gun confiscation despite the area being "gun free" for years

You're a fucking moron, and you don't know what you're talking about.

Jag skulle tro att vi går mot något liknande vad Colombia hade under 90-talet, då de hade paramilitären som höll områden säkra från gerillan där polis och myndighet helt tappat kontroll. Förutsatt att vad som sker inte är direkt iscensatt av staten och lobbyisters intressen för att ha en ursäkt att gå in i ett totalitärt skede, i vilket fall vi troligtvis hamnar närmare något liknande sovjets tidiga år.

Möjligtvis skulle vi också kunna hamna i full balkanisering.

Sverige satsar 70 miljoner på feministisk snöröjning – i utlandet
friatider.se/sverige-satsar-70-miljoner-p-feministisk-sn-r-jning-i-utlandet

Wow, det går inte ens att skämta om det här längre. Verkligheten är så mycket mer bisarr.

Man blir lite glad över att de (((olympiska spelen))) inte sker i Sverige, men accelerationisten i mig säger att detta kommer att förlänga Sveriges Det Nya Landets liv.
Smyg-dö-inte-nu bump.

Men nu så kan de inte skylla på OS när ekonomin går ännu mer åt helvete i alla fall.

SVT tipsar barn som utsätts för rån: "Gör inget motstånd"
friatider.se/svt-tipsar-barn-som-uts-tts-f-r-r-n-g-r-inget-motst-nd

:^)

Tänk vad mycket vi skulle lösa om vi bara deporterade alla utlänningar.

svegot.se/2019/07/01/visst-gar-det-att-losa-kriminaliteten-om-man-vagar-se-grundproblemen/
Vi har vant oss att vakna upp till nyheter om övarfallsvåldtäkter, personrån, skjutningar och sprängningar. Det är det normala idag. Många signalerar att det inte borde vara så här, men där stannar det också, både för medborgare och politiker. Vill man inte se grundproblemen och lösa dessa så blir det så.

swedes, what is it like in sweden? like what is your personal experience?
Im also just talking to ones that actually go outside

>EU kan ge sveriges skattebetare böter för varje månad förseningen drar över
Det hade varit komiskt om inte min hobby hångde på ett hårstrå och var omringad av särbarn som leker frisör.

Attached: c458867cf3c47e73886bd4aa4874a397f032dafbb586ab529fecafea7c68e747.gif (200x202, 193.57K)

Tack F. Ruinfeldt för att du sattte Svenneberga i ruiner. Bra jobbat!

SVENNAR är nu i minoritet i de flesta svennestäder och det gläder mig.

D ö d. å t. s v e n n e !!

svegot.se/2019/07/03/socialdemokraterna-vill-avskaffa-foreningsfriheten/
I ett pressmeddelande som publicerades under gårdagen meddelar Socialdemokraterna att man vill “förbjuda rasistiska organisationer”.


Varför ta itu med de kriminella, när man kan ta itu med de som berättar om de kriminella.

Det blir till att bygga ut jordkällaren.

Ja allt är hans fel. Har inget att göra med Agenda 21 från FN alls. Att de hade planer på att mixa för etniska länder för decennier sedan. Typiskt svenne att vara hjärntvättad som en fitta. Att anklaga sina dock politiker som är hjärndöda och som får order från EU, FN. Svennar är de mest hjärndöa folkslaget i EU och Väst nu. Men inte deras fel. För de har ju blivit hjärnpumpade sedan minst 50-talet med lgbt och allt. Mår faktiskt lite illa när jag ser svenskar nu för jag vet hur pass hjärntvättade i huvudet dom är. Även många som tror de är rödpillade är hjärntvättade som fan. Helt bizarrt.

Typiske svenske mannen är kvinnlig i tanke och agerande. Som bögar. Judarna gjorde ett bra jobb. Därför blir svensken chockad när muslimerna kom, för de var inte vana vid maskulint beteende. Ja, maskulint tar för sig. Feminint är submissivt. Sverige var förlorat sedan minst 70 år sedan. Bara nu som svennbanan ser det lite grann.

De gör va fan de vill med Sverige. Hur fan kan svenskarna tro att de har en påverkan i Sverige. Lär er hur EU och FN fungerar och deras framtida planer och nutide för länderna. Försök tänk utanför den bubblan som de körde in i era huvuden.

Ni som har mark och tomt kommer bli tvingade att ta emot afrikaner och dylikt sätta upp temporära boende till dem. Ni äger inte ett skit. Staten äger allt. Statens mark inte eran. Efter runt 2023 har FN gått ut med att de tänker föra in ännu mer flyktingar och afrisar till EU. Miljontals per år. Sverige är snart helt det nya Uganda. Iofs redan arabiskt. När jag går ut är de bara araber nu där de inte för så länge sedan bara var vita.

Bästa svennen kan göra är att fly så långt norrut man kan. Om man ogillar att leva i det nya Uganda vill säga.

Mer skoj (fast inte alls) archive.fo/S2Ayk
jaktojagare.se/kategorier/aktuellt/jaktvapen-ses-som–sarskilt-farliga–20190703/
Nästan alla jaktvapen och många enhandsvapen för skytte ses som ”särskilt farliga” i förslaget om skärpta straff för vapenbrott. Då kan även förseelser bli grovt vapenbrott. Det innebär att lagskärpningen, som främst skulle gälla gängkriminella, lika gärna kan slå mot legala vapenägare som misstänks för vapenbrott.

Erik Lakomaa är forskare på Handelshögskolan och har bland annat anlitats som expert vid EU:s utvärdering av vapendirektivet 2014. Han har visat att det är ytterst få legala vapen som används i samband med grova brott. Det är också omvittnat att vanliga jaktvapen inte är speciellt åtråvärda för yrkeskriminella.

>Förslaget finns här: archive.fo/cZDy8

Hey Nord/pol/

I had a chance to work in Norway over a year ago and i'm accepted in the village I am at compared to other temporary workers, that I got a permanent contract and I want to stay here (Pure blood estonian here) and I have a history with National Action in the UK.
While I have been laying low after NA and SD ban, what can I do to help Norway with the eternal struggle? People in the village are content and the conditions are peaceful but it's only a matter of time until it hits the surrounding area.
Note: I know about slow redpilling and community focused relationships to get their trust and if ever problems would occur I could voice my view in the kommune, but I want to know what else can be done

Jag hoppas verkligen att alla de jävla godhetssignalerande hanrejerna i riksdagen röstar ner den här skiten.

Men det kommer de inte.

Attached: Tiresome.jpg (492x449, 44.28K)

Svensk jakt (archive.is/HrVKh) skriver att anledningen det inte lämnats för omröstning är för att de vet att skiten är ett övertramp och att de inte har någon garanti att det går igenom. Sossarna tycker de andra är dumma som bara kritiserar och fortsätter apa:
Som om de inte vill gå flera mil längre än EU kräver.

Det säger en hel del om det politiska läget när man vägrar ändra ett förslag man vet kommer nobbas och istället skriker "LALALALALALA JAG HÖR INTE!".

Attached: 8b576077c79835564c9109f6883c5df07a5cfba96e7bddecef9d964a47a61d11.png (720x720, 524.15K)

In my town, most people I see are ethnic nords, but Stockholm is a modern Babylon.

Lite historia.
För nästan exakt ett år sedan blev två 16-åriga tvillingsystrar påhoppade och grovt misshandlade av två hudingar. Ena tjejen fick fem knäckta revben, och den andra fick en spräckt trumhinna och en blåtira. En av tjejerna fick upp snapchat och filmade asen innan de flydde. Deras far la upp video på facebook och bad om hjälp med att hitta asen som misshandlade hans döttrar. Det skulle han aldrig ha gjort. Efter det fick familjen "anti-rasister" efter sig som doxxade familjen, anklagade fadern och flickorna för att vara rasister, de påstod att misshandeln aldrig ägt rum eftersom de anställda på McDonald's i närheten inte hade sett händelsen (!!), och de hotade att anmäla fadern till både polisen och soc. En av flickorna kontaktade gruppen och bad dem sluta, eftersom deras uthängande av familjen hade lett till att flickorna och deras far hade fått ta emot hot. Toklandet har lagt upp många screenshots från händelsen, och man blir rasande när man läser "anti-rasisternas" inlägg. Vartenda en av dessa as förtjänar att avrättas.

toklandet.wordpress.com/2018/07/17/vad-ar-syftet-med-de-sk-antirasistiska-grupperna-pa-facebook/
flashback.org/t2958697

Jag ska börja samla namn på alla rasförrädare jag kan, så att de inte ska kunna fly från sitt rättfärdiga straff.

Att sitta här på Zig Forums och ryggdunka kan kännas skönt men kom ihåg att den riktiga kampen bedrivs genom aktivism. Om ni inte gått med i motståndsrörelsen så gör det, det finns ingen ursäkt att inte göra det. Vi kommer aldrig lösa samhällsproblemen genom reform och det vet ni nog alla innerst inne.

Läs bifogad bok om du tror att SD/AFS/NU/annan mjuk-höger kommer leda vårt folk till frihet, för det är inget mer än en fet jävla dröm om behålla kakan och samtidigt äta den. Vi måste överge de materiella bekvämligheterna vi fäst oss vid, för om vi inte kan vara revolutionära i vardagen hur fan ska vi kunna vara det i vår politik?

Förutom att NMR vill avskaffa Sverige, vill att vi ska rasblanda med finländare, och att ledarskapet ofta gör efterblivna och hanrejade utspel.

Ursäkta dubbelbrevet.

Sen får man inte heller glömma att NMR är Strasserister som i själva verket står för en pseudokommunistisk ekonomisk politik, och som förespråkar en hanrejad feminiserad förmyndarstat där folket ska detaljstyras utav karriäristiska byråkrater, NMR står inte för någon rätt till vapenägande och användandet av vapen i försvar av sig själv, sin familj, sin egendom, och för att skydda folket från förrädare, inte för någon rätt till ägande av egendom, inte för någon rätt till fritt organiserande, och inte för någon rätt till fritt yttrande.

Innan ni anklagar mig för att vara libertarian så kan jag informera er att jag inte är det, jag har aldrig varit det heller, jag är en nationalsocialist i den sanna grundläggande andan av nationalsocialism, vilket är att staten existerar som en följd av folket, och för att tillgodose folkets eugeniska och samhälleliga intressen, inom denna ram så är NMR inte nationalsocialistiskt, då NMR står för att avskaffa det svenska folket, både den kulturella delen genom att skapa en enhetsstat med de övriga nordiska länderna och Finland, samt även också Estland och Lettland om det går, sedan förespråkar även NMR för upplösningen av den genetiska komponenten av det svenska folket genom beblandning med just dessa element, där det finska och det estländska inte kan ses som Europeiska, utan Uraliska, vilka är till en stor del asiater om man ser till deras genetik, och där lettländare inte är Nordisk-Germanska utan en balt-slavisk folkgrupp.

Du är fan helt jävla efterbliven. Motståndsrörelsen har inget emot vapen och vill att varje man ska behålla sitt tjänstevapen och ha det i sitt hem. Så där har du helt fel.

Du drar till med ogrundade anklagelser om strasserism som du bör veta att motståndsrörelsen såklart ställer sig emot. Kan du ge ett exempel på något strasseristiskt som motståndsrörelsen står för? Var konkret och blanda inte in dina egna jävla hjärnspöken.

Att motståndsrörelsen vill ena norden är inte ekvivalent med att blanda ihop alla nordens folk. Det kommer bli mer rasmedvetet och det kommer inte bli så som du tror.

Men jag tror du är en speciell snöflinga som inte går att vinna över, du vill säkert runka till Evola och sitta i tankesmedjor, men kamp är dig främmande.

Hur ser du att Sverige tar tillbaka sin frihet och sin heder? Var även här konkret.

Jo, jag har läst hela motståndsrörelsens 9 punktprogram, och de säger vissa saker, men gör det samtidigt helt uppenbart att de egentligen inte står för vad de insinuerar, eller helt enkelt är efterblivna, jag lägger min lott på en blandning av de två.

Jag kommer att citera ifrån nordfronts egna hemsida: nordfront.se/var-vag-punkt-8.smr

De säger i sitt punktprogram:
>Nordiska motståndsrörelsen kommer se till att de män och kvinnor som genomfört sin värnplikt även får förvara och vårda sitt vapen i det civila livet
Detta säger för det första att de är feminister som anser att den destruktiva sociala dynamiken som i dagens samhälle förstör själva möjligheten till att ha ett fungerande samhälle ska uppehållas, detta är uppenbart eftersom de ställer sig bakom den feministiska iden att kvinnor ska vara lagligt jämställda män, någonting som inte existerade inom västerlandet innan nittonhundratalet, en ide som mer än någon annan drivit på den socialt förstörande trenden genom att först ge kvinnor rätten att utföra mäns arbete, vilket har förstört möjligheten för normala familjer att existera, utan att på något sätt öka levnadsstandarden utav folket, och för det andra att ge kvinnor rätten att rösta, någonting som varit extremt dåligt för samhället då kvinnor är dumma och känslomässiga, de röstar på vad de "känner" är rätt, utan att göra någon som helst analys utav själva inverkan utav den politik de röstar på, och det handlar inte bara om en illasinnad media, då detta endast är en del som drivit denna tendens till sitt mest destruktiva, men det handlar om en grundläggande del utav det kvinnliga psyket, då kvinnor endast vet två saker, för det första att de vill ha en man som kan styra över dem, och för det andra att de hatar svaga män, kvinnor kommer i varje skede att försöka förstöra sin man och ersätta honom om hon anser att han är svag, att ge kvinnor, en grupp som inte är förmögna (eller som ens vill vara förmögna) att göra egna bedömningar, rösträtt, är i varje skede idiotiskt, då de kommer att driva hysteriska känslomässiga utspel, och kommer i varje skede de så är förmögna att förstöra samhället.

De som "får" sina vapen efter deras militära tjänstgöring inte alls "får" vapnet, de får endast underhålla det och se efter det i sitt hem, vapnet kommer fortfarande vara statens ägo, och kan därmed beslagta det närsomhelst. Det sättet som de beskrivit detta skulle möjligen även användas som ursäkt för att bryta in i någons hem utan deras samtycke eller en husrannsakan, om detta är meningen vet jag inte, men faktumet att de är oförmögna att inse hur deras ord kan tolkas visar på hur inkompetenta de är, och hur olämpade de är att driva en politisk hobbyorganisation, än mindre styra ett land.

Om ni inte håller med denna analys klargör då varför de säger:
>"får förvara och vårda"
Och inte att de helt enkelt för behålla vapen som egen privat ägo.