Sverigetråden - Trådpatriotismupplagan

Attached: 1571226632109.png (1080x1080, 1.76M)

Other urls found in this thread:

antifa.se/2020/05/01/afa-goteborg-sa-kom-vi-over-nmrs-skoldar/
twitter.com/NSFWRedditImage

Var karoliner faktiskt bra soldater eller är det lögner?

Dem var väl yrkessoldater, under en tid då många soldater bara var diverse rekryterade bönder och så. Men jag kan inte direkt historia så väll.

Har oironiskt 10 cm kuk

Det var sant.

Attached: Norgepaj.jpg (1428x1540, 444.54K)

Bevis?

Wow det är ju ganska brett, imponerande

Bra soldater, problemet var att det knappt fanns några.

Gå ner i vikt, jag fick 3cm längre kuk efter jag slutade vara ett fetto.

STOR SVENSK KUK!

Ajdå. Men någon ska väl vara liten för att vi andra inte ska känna oss små. Tack för din uppoffring user.

vad är medel i sverige?

>Det är ett somalie som skriker i sin lur på tåget avsnitt

Breva.

Finns inga jätte bra landsspecifika studier. Källan bakom denna delar iallafall upp, men tror inte det fanns någon svensk studie med.

Attached: 1562581056767.png (672x452, 149.39K)

Peter den store av Ryssland talade väl om dem och hade den svenska militären som förebild trots att vi var deras fiender. Och då menar jag inte "wow de var superhjältar" utan jag menar bara att de var väldigt skickliga soldater rent allmänt. Det fanns säkert duktiga regementen i andra länder också men grejen med Sverige militärt är att vi har "överpresterat" givet våra förutsättningar. Så ja, det är något man kan vara stolt över. Men nej, de kunde inte fånga kulor med tänderna osv. Du kan också kolla på siffrorna för diverse slag de var med i där vi trots numerärt underläge gång på gång vunnit stora segrar.

Tror ni barbaren gömmer sig i svenskar fortfarande? Under 30-åriga kriget så var vi ju riktigt onda och döda civilia tyskar i miljontals.

Jag vet att svenska legosoldater var mycket eftertraktade i skotland runt den tiden, mest för att träna trupper

stackars user, lägsta 5%en ):

Attached: götkukkultingar.png (2480x3507, 514.87K)

Göteborgaren....

>dkn 445k i ersättning för bruten arm + permanent ärr och smärta på jobbet
Fick hela mitt sommarställe jag ska köpa betalt plus ny (beggad Ford) bil betald kek.

Attached: 1534564674436584.jpg (500x500, 64.89K)

wtf min balle kan inte vara topp 5%

Uttrycket "gamle svensk" finns i Tyskland och kommer från samma anledning.

Tror det var katolikerna som började, med tyska katoliker som slaktade tyska protestanter. Var med i en av videorna från Kings and Generals som någon länkade här om dagen.

Attached: 1588238674554.png (3760x3504, 575.12K)

haha, vad i he

Hatar när man har kontakt med en tjej och så visar det sig sen att hon har någon sjukdom som gör att hon aldrig kommer kunna jobba och fungera som normalt

Ja, de var bland de bästa soldaterna för sin tid och Karl XII revolutionerade krigföring med en ny formation som använde pikar och musketörer på ett optimalt sätt i samma regemente (bild relaterad). Många andra länder tog efter detta efter karolinernas framgång

Attached: Karoliner1.png (800x222, 295.86K)

>över medel
Det här måste ju räkna med asien? Min 15cm kan inte vara så stor.

Dem var ju katoliker.

Attached: IMG_20200501_071333.jpg (736x1000, 116.51K)

De

>antifa.se/2020/05/01/afa-goteborg-sa-kom-vi-over-nmrs-skoldar/

Attached: 1580471180299.gif (300x300, 192.19K)

För att vara tydlig så är det där bara en datorgenererad graf som antar att penisstorlekar är normaldistribuerade. Det kan mycket väl vara så att det finns en stor mängd väldigt små som inte faller inom en normalfördelningsmodell, som med dvärgar och vanlig människolängd.

>Uttrycket "gamle svensk" finns i Tyskland och kommer från samma anledning.
Vad betyder det?