Striptease-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
reddit.com
dagbladet.no
dagbladet.no
youtu.be
theredelephants.com
youtube.com
twitter.com
NNOEN MED RNORGE BRUKER LAG EN TRÅD SOM SPØR "HVOR MYE KOSTER IKKE VESTLIG INNVANDRING, ER FOR EN SKOLEOPPGAVE OG FINNER INGEN KILDER"
Hvorfor brukte de ikke regnbueflagg og fn-pin her? Var de rasister?
reddit.com
lag en selv, mongo
hva tror du samtlige i det bildet hadde sagt hvis man tok de med på en tur til holmlia anno 2020?
dagbladet.no
>Et tall som er referert på innvandringskritiske nettsider er 250 milliarder kroner i året. Hva tenker dere om det tallet?
>Det er et teoretisk regnestykke. Dersom innvandrerbefolkningen bidrar med halvparten av verdiskapingen og konsumerer det dobbelte av offentlige tjenester sammenliknet med majoritetsbefolkningen, sier Helgheim.
>Tror dere det er i nærheten?
>Vi tror det er vesentlig høyere enn i Danmark. Men vi vil avvente offisielle tall.
>Men er det over 100 milliarder?
>Jeg tror innvandringen til Norge er dyrere enn de fleste vil være klar over, sier Helgheim.
de bare snor seg unna fåvæ. er over 1.5 år siden det 250 milliarder tallet kom ut, og ingen har klart å si at det er feil
At det måtte bygges fler fritidsklubber og at barna i Moria må få komme hit. Må få komme hjem. Lille moriabarn ;_; gråter nå
Tenk hvis denne russebussen hadde blitt involvert i en katastrofal trafikkulykke der alle jentene hadde havnet i rullestol for resten av livet.
Hva er tallet for Danmark da?
sa noen Sol "SS" Sandvik?
Sto jo ikke noe om kroner og øre der
>Snakker med en spiller-søtnos
>Hun sier det første spillet hun spilte var på en CD hun fikk med et måltid på McDonalds
>Svarer at Helter av Makt og Magi 3 var mitt første i 1999
>"Åh wow jeg var ikke engang født da"
Jeg...
Herrefred brev mer .av begge to
Verden går under innen året er omme. Skjermskyt dette.
j-jeg...
han ikk gjord no gal. han va en snil gutt
youtu.be
Det där skulle kanske ha tolkats som rebelliskt på 60 talet men nu är det bara cringe
Namm Namm
Fy flåbbe for en sæddemon
hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe
Er dette toppen av ytelse når det gjelder kvinnekropp?
er denne youtubevideon brevet på lesdet?
lol 13:47 så går han jo inn i garasjen til huset, 14:39 så kommer han ut hovedinngangen.
helt vanlig å gå innom noen andres hus mens man jogger
rart ikke norsk presse har fortalt oss om denne saken
theredelephants.com
siden er der så jævlig interessert i drap fra usa
en trist dag, verre enn 22. juli fåvæ
de hadde ett innlegg på nrk så jeg. det fikk mye oppmerksomhet på fjesboksiden deres.
Nei, dette er
>normalhomse
I don't see much future for the Americans ... it's a decayed country. And they have their racial problem, and the problem of social inequalities ... my feelings against Americanism are feelings of hatred and deep repugnance ... everything about the behaviour of American society reveals that it's half Judaised, and the other half negrified. How can one expect a State like that to hold together?
Basert