/nederdraad/

Comfortabele editie.

Attached: 1562130011326.jpg (900x888, 262.45K)

Other urls found in this thread:

bol.com/nl/p/black-ladies/9200000048360235/
twitter.com/SFWRedditImages

Mooie editie

J E N S B A B A

Attached: EhoPYYx.jpg (2419x3226, 990.64K)

kisame... we vertrekken

Gewoon doen, wees geen bitter mietje zoals mij

>Belgen
>wit

Attached: 1560100606835.jpg (1536x2046, 563.31K)

JAAAAAAA IK HEB DE BATHORY CD BINNEN
nu nog wachten op de cd's van Godflesh en Converge

>zoals mij

Attached: 1589911191324.png (761x761, 763.44K)

Je snapt toch wat ik bedoelde, niet doen alsof ik geen goede Nederlands kan, ik heb je taal in mijn bloed nu

Gewoon gebruind door de zon, dit is mijn natuurlijke staat

Attached: 894DB795-A1AD-456C-B538-945FC14F1859.jpg (3824x2866, 2.18M)

Frens

Eerste reacties?

Attached: GRETA-ACTIVISTA-FOTONOTICIAS-03-683x1024.jpg (683x1024, 111.27K)

ik ben er uit, jullie zijn raar

Terug naar school, kind

Nagel bijters idd

niks mis mee, mooie nummers

wedden dat ze straks naziniveau rechts wordt

eva braun

Het water loopt mij al uit de mond

Attached: 15164745-mott-32-peking-duck-hong-kong-tatler-dining_cover_2000x1333.jpg (2000x1333, 249.3K)

eva braun, eva Vlaardingerbroek

kanker op vlees eten is immoreel
niemand zou een dier of een ander levend wezen die martelgang moeten aandoen

Behalve de kikker vingers, ja

maar, mensen zijn carnivoren. We eten vlees, we staan vanboven aan de voedselpiramide. Je gaat toch ook niet tegen een walvis zeggen dat hij geen visjes meer gaat eten?

lol! XD

Attached: kers5.png (339x391, 116.74K)

Dus jij wil zeggen dat dit immoreel is?

Ik heb medelijden met jou.

Attached: 2020-01-22 13.30.12.jpg (1280x960, 259.35K)

We zijn omnivoren, Bartje.
We eten vlees EN groeten.

Sorry Remco, je hebt gelijk

Ik heb zo veel zin in een wit blauw biefstuk nu

klopt

Ik ben godverdomme geen Tokkie!

>we eten vlees
Ja de stam die hooguit een hertje ving per week voor 20 man. niet herten in een machine grootbrengen en dan levend door de vleesmolen halen. Dat is een vorm van barbarij die de primitieve mens nooit eigen heeft gemaakt. door de geschiedenis heen is de mens vooral een gedwongen vegetariërs geweest. de absurde hoeveelheden vlees die we nu eten zijn daadwerkelijk ongezond voor ons.

Ja dit is immoreel. Dieren op grote schaal doodmartelen zodat je in een vieze smerige goedkope allyoucaneat je vlees op een heet plaatje kan flikkeren is het toppunt van immoreel.

god heeft de mens de aarde gegeven om verantwoordelijk over te waken niet te misbruiken.

>Ik heb medelijden met jou.
moet je lekker zelf weten, zegt meer over jou

ik zal hier mijn gehele leven tegen blijven strijden. dat jullie een smaakje in je mond willen staat niet tot proportie met de grote hoeveelheid leed die dieren wordt aangedaan in de bio-industrie.

Attached: images.jpg (300x168, 13.1K)

Ik hou van vlees en alle dieren producten, ik draag ook leer schoenen
Ik hou ook van schattige dieren

boeie het zijn maar dieren ik eet vlees wanneer ik wil en jij gaat mij niet stoppen

>zodat je in een vieze smerige goedkope allyoucaneat je vlees op een heet plaatje kan flikkeren
Dat is geen all-you-can-eat plek. Wat je ziet op het plaatje was al het vlees wat er was.

bol.com/nl/p/black-ladies/9200000048360235/

leuk voor je maar ga niet andere mensen dwarsliggen omdat je toevallig een kuthobby hebt

dan noemen je:

een vieze vuile smerige hypocriete kankerkut die allemaal dingen vind maar andere dingen doet als het er op aankomt.

Volgens Allah en Mohammed mag je dieren ook helemaal niet in kooien houden. Dat is haram.

Zou je het ook (zo veel) eten als je elk dier dat je eet zelf dood zou moeten maken?

Ja.

nope ik ga andere mensen het wel ontzeggen.

Als mensen dom gedrag vertonen hebben ze soms een slimmer en sterker iemand nodig om die keuze voor hun te maken.

wie niet gehoorzaamd gaat zelf naar het slachthuis.

>One who kills unnecessarily, even a sparrow, will be questioned by Allah on the day of Judgement.

Mohammed en moezelmannen zijn ook enorm hypocriet over hun 'regels' wanneer het ff uitkomt

jij durft niet eens naar buiten kankerincel met je linkse kuthobby

>jij durft niet eens naar buiten kankerincel met je linkse kuthobby
ga elke dag naar buiten

Rentmeesterschap is een rechtsbegrip. Ook conservatieven hebben binding met de omgeving en met dieren. Evenals liberalen. Liberalen gaan namelijk uit van het principe dat je eigen streven voor ontwikkeling nooit een ander mag schaden en dat geldt ook voor het milieu.

Oké, als jij het zegt. Vind dat zelf zo moeilijk te geloven maar misschien zegt dat meer over mijn mogelijkheid me te verplaatsen in een ander op dit gebied.

lmke tyf op met je domme vega larp.

is letterlijk geen larp.

Ik geniet van dierenleed
Kijk graag animal rekt videos
het leven uit een dier dat in totale paniek is zien wegglijden geeft me een warm gevoel
deze wereld is een koude en nare donkere plek waar het eten of gegeten worden is
en ik ben de apex predator onder de dieren
dieren verdienen het opgegeten te worden want het zijn inferieure beesten slaafs gemaakt door de mens

Mama is koekjes aan het maken voor morgen
Morgen kkveel koekjes en sfenj eten broeders

ZIN AN

Attached: 1587490275616.jpg (349x262, 18.01K)

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd, heb je ooit een dier dat bedoeld is voor consumptie voor je eigen ogen dood zien gaan? En dan bedoel ik niet op een scherm natuurlijk.

kanker ik haat buitenlanders

maat als het er op aan komt sta ik als eerst op het weiland of bij het slachthuis als iedereen zijn eigen dier moet doden en dan heb ik ook mijn eigen mes mee

wat een mooie tekst zeg heb je dat ingestudeerd voor de volgende incel vergadering? xD

Ik koop een paar leer schoenen en draag het 2-3 jaar
Ik koop lokaal vlees bij mijn slager en steun zijn familie en medewerkers
Ik consumeer lokaal in moderaat porties, ik ben geen hypocriet maar ik sterf liever dan smakeloos vegan lege calorieën eten dagelijks, je bent een hypocriet en maakt je ideologie heilig voor niks

Anka lijkt op Zamina

Attached: zamina.jpg (540x565, 19.8K)

niks mis met vlees eten, alleen de vleesindustrie is kaka en zou geherstructureerd moeten worden

90% van 'veganisten' haakt af.

Vandaag gaan joggen in het lokaal pronvinciedomein. Veel mooie meisjes gezien.

Zijn jullie vandaag profuctief geweest kknerdbetas

Zie . Iedereen kan zeggen dat hij/zij iets super, ultra geil vind om te kijken maar het is een heel ander verhaal als het in het echt gebeurd.

Hoop oprecht wel dat je larpt trouwens wat het gedrag dat je daar beschrijft klinkt niet gezond.

Kamer helemaal schoon gemaakt, lekker koken en studeren straks