Jeg aner et mønster, men vet ikke hva det er - utgaven
Forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
nettavisen.no
youtube.com
twitter.com
haha norge
Stopp, ikke mobb!
mitt nye kort
>du vil aldri oppleve japansk kultur og underholdning sammen med fritidsklubben
Hvorfor engang leve?
Du kan oppleve afrikansk kultur og underholdning om du oppsøker fritidsklubben på oslo øst
håper dere ser på første øving
Oga boga bibababbobobopaobaibai bingo bongo bango bibabaibabeobo obobobobovo
bingo bango bongo jeg kommer i fra kongo
Ohayou!~~~
Anime desu!
youtube.com
For noen jævla duster sdm.
Tenk å arrangere Japankveld på fritidsklubben i Oslo, masse afro-nordmenn kommer og du konverterer de alle til å bli weebs
*promp*
negere er jo weebs så det holder
DEMSES ER GODE GUTTER GJORDE IKKE NO GÆRLI
>Nettavisen har gjennomgått dommene mot mindreårige som ble avsagt i Oslo tingrett i 2019, og setter i denne artikkelserien søkelys på ungdomskriminalitet og hva som kan gjøres for å bekjempe problemet.
Tre funn går igjen:
>De fleste dømte lovbryterne er norske og født i Norge.
>87 prosent har navn som indikerer en fremmedspråklig bakgrunn.
>Et flertall av de domfelte bor på østkanten i Oslo.
>87 prosent har navn som indikerer en fremmedspråklig bakgrunn.
>33% av befolkningen begår 87% av kriminalliteten
HADDE DET BARE FUNNTES EN SLAGS FELLESNEVNER HER!!!
>Nestleder i Antirasistisk senter, Ervin Kohn, advarer mot å gå i «rasistfella» ved analysering av tallene fra Oslo tingrett.
> Jeg synes det er bra med statistikk, gjerne så detaljert som mulig, og det er viktig at debatter er faktabasert. Skal man gjøre noe med et problem, så er det viktig at diagnosen er så riktig som mulig, sier Ervin Kohn (64) til Nettavisen.
>Fallgruven er hvis analysen av tallene er rasistisk. Hvis du trekker slutningen at minoritetsungdom har en større tilbøyelighet til kriminalitet på grunn av sin etnisitet, da går du i rasistfella, sier Kohn.
>Kohn mener at man også må ta høyde for eventuelle mørketall: Hvor mange norsk-etnisk ungdommer som ikke blir tiltalt for tilsvarende kriminalitet.
STORE MØRKETALL!
>Forskningen nevner noen risikofaktorer for kriminell atferd, blant annet fattigdom, trangboddhet, skolemestring og utenforskap.
SOSIOØKONOMISKE FORSKJELLER OG TRANGBODDHET. VILLE BARE SPANDERE KEBAB PÅ DAMA!
>tfw no norwegian gf
IKKE NO GÆRLI
nei huff user, det er veldig skummelt å tenke i slike baner og jeg har ikke nok selvtillit til å vite at jeg ikke er rasist selv om jeg snakker om disse tingene
mvh. normis normisen
Han må jo være turboautist
>Flere tidligere studier viser en overrepresentasjon av kriminalitet blant personer med annen etnisitet enn norsk, men langt fra så stor overrepresentasjon som blant dommene i mot mindreårige i 2019 i Oslo tingrett.
>Denne SSB-studien fra 2017 så på kriminalitet blant innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre fra 1992 til 2015. Studien fortalte at det er litt mer kriminalitet blant innvandrere enn øvrig befolkning:
>6,7 prosent blant innvandrere
>11,3 prosent blant norskfødte med innvandrerforeldre
>4,5 prosent i den øvrige befolkningen.
>Studien poengterte at overrepresentasjonen blant innvandrere var synkende.
>Denne SSB-studien publisert i 2019, viste at blant siktede personer fra 2015 til 2017, viste også en overrepresentasjon blant innvandrere. I gjennomsnitt disse årene, var:
>Nesten 18 prosent innvandrere.
>2,5 prosent norskfødte med innvandrerforeldre.
>12 prosent personer som formelt ikke var bosatt i Norge.
>68 prosent fra den øvrige befolkningen.
Men vi må huske å justere for alder, kjønn, sosiøkonomiske forhold, trangboddhet og trangen til å spandere kebab på dama!
Gjør vi det vil vi se at etniske nordmenn er verst.
det er meg
Hm, ja, det er jo faktisk racistisk at arrestere og retsforfølge indvandrere af ikke-vestlig etnicitet.
>>Studien poengterte at overrepresentasjonen blant innvandrere var synkende.
fordi man endrer definisjonen av innvandrer?
Noen som har lest den?
Det blir åpnet for alle land i Europa utenom Portugal, Ungarn, Kroatia, Romania, Bulgaria og Luxembourg, ifølge FHI. I Sverige skal flere län bli åpnet opp for.
Bingo. Du er ikke innvandrer hvis du er norskfødt (2. gen)
Tar meg en kjapp treningsøkt i kjelleren.
Treningsklær? Det har jeg ikke noe forhold til utover et par vektløftersko, knekompresser og legghøye markløftsokker.