Svartefjesudgåva
Forrige:
Svartefjesudgåva
Forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
nrk.no
twitter.com
drømmer om en prompeutgave fåvæ
*blekksprutpromp*
Tenk å få tilsendt et slikt selvfotografi fra en nydusjet rullestoljv, vedlagt en invitasjon til besøk
>æ merke litt sånn søringholdning nu
sleng et banner på det Une gasskammer bildet så har du en helt grei trådstarter
Une? Nei, for meg er det blekksprutpromper
Det der er faen meg ikke greit ass
Erle eg tenker på din fitte...
Kjetil og Kjartan det var god familieunderholdning det
De tok dette fra oss.
>Fallgruven er hvis analysen av tallene er rasistisk. Hvis du trekker slutningen at minoritetsungdom har en større tilbøyelighet til kriminalitet på grunn av sin etnisitet, da går du i rasistfella, sier Kohn
*går i rasistfella*
å nei hva skjedde? ingenting
>Han mener at det er relevant å bruke informasjonen til å peke på årsaker, som sosioøkonomiske forhold og problemer med integrering
Litterært JUSTERT megmeget
Vis den at du er lekefull!
FAEN DEM* HÆLVETTE SATAN
Hvorfor skylder man ikke negerkrim på dårlige holdninger? Alle tror jo de er 2pac bængbæng hate hvite potet
småfjerter for hvert hopp... åhh tenk lukten
liker dere faktisk promp?
drømmer om prompe jv som går rundt og promper hele dagen
Fordi en side sensureres for harde livet.
Enten så gjør de det, eller så er det bare helt ufattelig lavkvalitets drittbreving, og jeg veit ikke hva som er verst.
Zaniar du må spise mer du ser ut som kylling!
Nam nam
Hva faen er en rasistfelle
Ganske basert dette da
>svartnet
Å NEI NEI NEI HAHAHAHA
Kringlete
Og lovlig ifølge Agder lagmannsrett, så behold buksa på, PST
Dette temaet er så ubehagelig for venstresiden at de fortrenger det. Manglende ryggrad.
>– En tilslutning til nazistisk ideologi rammer både romfolk, jøder, homofile og funksjonshemmede.
>– De ble alle rammet av overgrep fra nazistene. Alle disse gruppene er vernet av denne paragrafen, sier Holmboe.
Var det noen som sa halmstrå?
Finnes det noe forsknings resultater som prøves å bortforklares mer de som viser at mørkhudede mennesker er anderledes
Samme resultat i alle land over hele verden, men det er bare tilfeldig og omstendigheter jeg lover
Hadde vært mye lettere om vi bare innrømte at det er forskjeller og at vi må håndtere de
>LISTEN! I’m a trans male and I do NOT be proud of being a girl or anything! US TRANS PEOPEL ARE 100% VALID AND REAL MEN AND REAL WOMEN! WE DONT LIKE OUR GENDER AND ITS OUR BUSINESS! WE CAN CHOOSE OUR GENDER! NOT YOU! LET A TRANS-BOY BE A TRANS-BOY AND LET S TRANS-GIRL BE A TRANS-GIRL! WE DONG NEED TO BE IN OUR „rEaL gEnDeR“ WE ARE PROUD OF BEING TRANS AND WE ARE PROUD BEING US! STOP! AND DELETE THIS!
Problemet deres er når de møter godt informerte folk som skjønner veldig mye om minoriteters sosioøkonomiske forhold. Vi ser hvor ting går galt i livene deres og har til og med sympati for det. Og det er denne kunnskapen som gjør at vi kan konkludere med at innvandring utgjør permanent skade på det norske samfunnet.
>mørkhudede mennesker
Sør-indere er mørkere i huden enn de fleste afrikanere, men de er ikke negre
Er så lei alle
>Forstår ikke hvordan dette kan være lovlig
avisartiklene. Alt trenger ikke å være forbudt
>hakekors er basert
Er du 14 år?
Ville det ikke være bedre hvis hun fortsatt var skitten og svett?
Kjeks der er han igjen! Sint som faen fordi noen faktisk har våknet
æsj. jeg tror det er du som er skitten og svett
Tilbakestående utgave
>14 år
Gikk gjennom den fasen med å tegne hakekors på alle ting i tredjeklasse, men kan jo hende gjennomsnittet er høyere.
SØT!!
(((Levi))) Jensen
Står opp fra senga og setter meg på PCen. Hvilken dag er det?
Ja, det er jeg jo for så vidt, har arbeidet i skogen i hele dag.
NEEEEEEEIIIIIII DU KAN IKKE BRUKE HAKEKORS DET ER FYSKAMFADERULLAN
Hadde lyst til å ha /norgetråden/ med på bildet men var ikke mye plass der ass
Dette er dagenes dag
Det er helt merkelig, for 10 og 20 år sida føler de fleste skjønte at det å bannlyse noen bare fører til ekkokammere hvor de kan sitte og møte likesinnede, og at det beste er å la dem si det de mener i all offentlighet sånn at de dummer seg ut og vi kan peke og le av dem
Rødpillen om Visjon Norge er at de egentlig bare svindler landets amøber for penger.
>sånn at de dummer seg ut og vi kan peke og le av dem
slik at de trekker seg tilbake til ekkokammere hvor de kan sitte og møte likesinnede
DETTE er historien på en dag hvor det var alt dette blodet. En mann gikk rundt og blod begynte å komme ut av ham overalt. DET VAR SÅ MYE BLOD AT DET FULLTE OPP EN HEIS. Han dro til butikken, og det var bare blod over hele plassen! MENNESKENE Gled i det, og de var alle kvalmet. Han prøvde å svømme, og alle haiene gikk nøtter og beit overalt. HAN FORFULGT AV ALLE VAMPIRENE NOENSINNE. EN GANG BLODET fikk en barn og en hund. På slutten av dagen bestemte alle seg for at de ville sende ham til romet slik at han ville stoppe å få blod overalt. DEN SKRESTE DELEN ER AT MANNEN VAR DEG !!! (ELLER Han var en dame hvis du er en dame), og du glemmer at dette skjedde.
du kan jo slenge på en guling over hodet til Une i bildebutikk
ja, men da kan de ikke påstå at de lever i et autoritært regime hvor de blir undertrykket