/nederdraad/

Annie May editie
Welkom: Annie May, Mary Jane

Attached: 74d5a994cd914b95d34baa8cccb5745a858c292e_hq.jpg (1024x576, 70.86K)

Other urls found in this thread:

nos.nl/artikel/2342137-kabinet-wil-geen-landelijke-mondkapjesplicht-in-openbare-ruimte.html
omroepbrabant.nl/nieuws/3239113/maarten-30-ging-vrijwillig-met-marcel-50-in-quarantaine-en-zo-werden-ze-vrienden
twitter.com/SFWRedditGifs

morgen toch maar de stad in bros om de dior homme te ruiken

De vorige was al dood, mongool.

Ga slapen dan

Attached: 14bb13a8ec23e455b64e3ba95e80a8aa.jpg (462x510, 180.95K)

RANDSTAD

loneliness

Opkankeren jij drollander

nos.nl/artikel/2342137-kabinet-wil-geen-landelijke-mondkapjesplicht-in-openbare-ruimte.html
>Vandaag reageerden toeristen in Amsterdam verbaasd dat we in Nederland geen mondkapjes dragen:

lmke kijk al die toeristen bang zijn met hun muilkorf

homo

Toeristen zijn linkiewinkies

>NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEDERBROS MONDKAPJES ZIJN BELANGRIJK CORONA IS GEVAARLIJK
>maar kom op laat ik lekker op vakantie gaan naar Nederland!

>open NOS feesboek pagina
>eerste reacties zijn allemaal roodpils
>artikel over corona
>meest relevante reactie:
> LAAT JE EIGEN NIET WIJS MAKEN EN NEEM GEEN VACCINATIE
>artikel over tiktok
>meest relevante reactie:
>Normen en waarden zijn zoek alleen maar dikke tieten en konten op Instagram en andere sociale media.

Oh god ik ben zo alleen.

Ik haat Tokkies, Facebook en complottheorieën.

oke meneer stalman

Okay jongens het zijn weer schizo uren dus kan ik wat vragen? Ik word steeds slechter met mijn geheugen. Ik vergeet continue de juiste woorden of termen. Het kan soms zelfs simpele termen zijn zoals "koelkast". Maar ook vaak vaktermen waar ik ontiegelijk veel over gelezen heb, iets waar ik van af moet weten. Ik weet bijvoorbeeld wat syndicalisme is tot in het uiterste detail maar ik kom soms niet op het woord zelf. Letterlijk wat is er mis met mij? Is dit breinschade? Hoe komt deze breinschade?

t. 22 jaar met vwo niveau

Zit gewoon tussen je oren

Dementie

Ik weet niet user, mensen beginnen het raar te vinden hoe vaak ik mijn zinnen stop puur om te zoeken naar een simpel woordje

Als iemand 10 seconden naar een koelkast kan kijken en niet op het woord kan komen dan is ie gewoon vergist ofso

abortus = moord

Amnestische afasie

Dank, dit is in ieder geval een aanwijzing.
Denk niet dat ik letsel heb lol. Nog lijkt het me sterk dat ik alzheimer nu al zo vroeg heb. Maar tenminste kan ik beter uitdrukken wat de kanker er gaande is

Je klinkt wel hypochondrisch

Daarom vraag ik ook op een kankerforum inplaats van dat ik naar een ziekenhuis ga. Tis niks voor niks schizo uren

volgens mij hoor je in een inrichting

U lijdt aan autisme

omroepbrabant.nl/nieuws/3239113/maarten-30-ging-vrijwillig-met-marcel-50-in-quarantaine-en-zo-werden-ze-vrienden
>Waar zit je echt niet op te wachten bij een quarantainebuddy?
>Marcel: Iemand die in complottheorieën gelooft. Dan wordt het wel een erg lange quarantaineperiode, vrees ik.
yikes, Marcel is een kankerlinkiewinkie

>te vroeg geboren om een tatta minderheid mee te maken

nog 10 jaar brada

Maar 13% van de bevolking is allochtoon (duitsers,engelsen zie ik niet als allochtoon) dus het gaat helaas nog lang duren

kwam even kijken of jullie nog steeds achterlijke linkse flikkers zijn.

kankert*tta

Hoe word ik interessant?

4e generatie naffers wordt niet meer geregistreerd dus het is erger dan je denkt vooral in de randstad

zin om te dreigen met een aanslag

zal het nummer van de AIVD alvast opzoeken lafaardje

nee ik wil gewoon weer een ban van een maandje ofzo was wel lekker

oja was ik vergeten, misschien zal ik het toch meemaken

hoop dat je afval moet prikken tussen de marokkanen dan

je kan gewoon daar gaan wonen dan heb je de ervaring toch?

Hoe word ik interessant? Ik heb nooit iets om over te praten. Serieus waar praten mensen normaal over?

dat zou wel gezellig zijn ze haten joden net als ik misschien bekeer ik wel voor de bussy

woon al in de bims

Attached: 1594158429101.png (1000x1000, 134.28K)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK HAAT MOSLIMS

hoeveel weps heb je?