Sverigetråden - Bögbrorsex

NEGERNIGGER

Attached: 1592184315514.gif (500x533, 469.4K)

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/kwDKjMLo1xe
twitter.com/AnonBabble

vocaroo.com/kwDKjMLo1xe

Rate my accent pls...

fan vad cringe du är

>t. negernigger

cringe

>min fv ska vara f1 tuff och gilla allt jag gillar men också femenin men bara innför mig precis som hon bara särar på benen för mig (hon va oskuld innan mig) eftersom ja är så speciell
Dagisnivå på er här i tråden.

Jag vill köpa hasch men har slut på pengar AAAAAAAA

Attached: 20200812_093625.jpg (800x800, 57.62K)

kom för mycket skratt och mycket skoj

>min fv ska vara f1 tuff och gilla allt jag gillar men också femenin men bara innför mig precis som hon bara särar på benen för mig (hon

Attached: 1595663965833.png (860x968, 41.05K)

vet ni vem daph39 är? vill slicka hennes fitta och röv

räcker med en tuff fv och någorlunda attraktiv för mig tack

fan vad du sjuder över bokstavligen ingenting

öhh ja?

Attached: the_adventures_of_timothy_james_byrne_of_rented_flat_2,_42_Amersham_Hill,_High_Wycombe,_Buckinghamshire,_England.jpg (512x2969, 643.23K)

Vad tycker ni om WAP?

tråden i ett nötskal

>keep in low gear
är det här nåt angloider måste få förklarat för sig?

Gamla goda tiden när internet på mobilen kostade 1 krona per mb.

Hatar sverige, svenskar, svenskt utseende, svenska språket, svensk kultur

jag ska klättra upp i kaknästornet och sen hoppa ihjäl mig, ska ni ha nåt?

en bra sverigetråd favä

kino upplaga

Attached: 1596129967745.png (600x287, 249.81K)

Hatar negrer men vill ändå ha en fv som är neger

Attached: mulattpaj.png (573x635, 533.59K)

Skulle någon märka ifall ni dog?

din mamma skulle märka

Intressant att asiat ho var starkare än vit ho i den här studient. Dock kanske det berodde på litet urval.

Attached: Skärmklipp.png (744x454, 119.27K)

Attached: 1596649137116.jpg (1024x837, 77.25K)

tvek som fan favä

Ser ut att vara högst kvarting.

Det är kraften av reklam. Bilden av att rasblandning har blivit det normala har fastnat trots att allt annat talar emot det.
I ett ögonblick av mindre eftertanke kommer du automatiskt att välja vad din hjärna ser som bekant och normalt.

Bor med syrran så hon skulle märka det. Och jobbet skulle väl bli arga när man inte kommer in efter semestern.

ja tyvärr

nej visa

Denna studie förstörde oironiskt mig. Jag är kanske lite över medelstyrka för en man baserad på vad jag lyfter i gymmet, kanske 60 percentil. Har alltid haft en femdomfetisch och velat ha en fv som är starkare än mig men de är bokstavligen färre än 1 på 1000 om ens det. Var på en fest en gång och av någon anledning så blev det armbrytningstävling. Det var studenter från ett riktigt jävla sojabögsprogram där det var bokstavliga bögar som var taniga som pojkar. De förlorade i armbrytning mot en negerkvinna och det var det sexigaste jag sett. Sedan var det min tur mot henne och när jag kände att jag fick lite motstånd höll jag på att explodera, tänk om jag skulle förlora, förnedringen, min kuk... sen försvann alkoholyran, jag tryckte lite och ner for hon som en vante.