Domme stinkhoer editie.
/nederdraad/
zojuist een boemer geinformeerd dat zijn website niet veilig is en wachtwoorden in platte tekst te vinden zijn lmke
je bent zelf een domme stinkhoer!!
cojonagekkie!
Anka toch die gekkie
abortus = moord
oetz zou ik haar best wel eenmalig gezichtneuken
Bijna gebaseerd, echter mensen van 18+ rijden geen brommer.
stokslagen
koek, is het een of andere persoonlijke site of iets dat voor professioneel door moet gaan?
Losers
de miet komt steeds dichterbij....
>besteed
besteedt
Ik heb het hier ook over volwassenen. Mensen onder de 30 hier geven sowieso geen zak om politiek. M'n opa van 86 probeerde mij te roodpillen over Forum.
spannond :3
>onzin
Ga het zelf maar checken jongen. Zie
Zei iemand ACHTERHOEK?
Ja echt wel!!!
eh het is een site over de woonplaats, opzich wel een strakke site met handige onderdelen voor de woonplaats opzich en qua uiterlijk opzich ook wel netjes
alleen zijn onderdelen half ingesteld en in debug modus
>jaaa leuk mieten
>ja paniek aanval krijgen met het kopen van de treinkaartjes en het printen
>ja zin hebben in de miet omdat je echt gaat
>ja paniek aanval krijgen in het ov omdat je beseft dat je het halve land doorreisd in de goede hoop dat er andere autisten komen in de afgesproken stad rond het afgesproken tijdstip
>Domme
Het is dronken stinkhoer sukkel
ik moet om 8:10uur al weg als ik er om 11:47uur wil zijn, een bus later (8:40uur) en ik ben er om 12:17
op mij kun je wel rekenen hoor user. ik ben altijd op tijd bij afspraken en als het dichtbij genoeg is ben ik meestalt te vroeg omdat ik er zelf zo veel on stress
wat erg om te horen dat je zo opgedraaid geraakt rond het OV en de miet :(
en anka mag toekijken
Gebaseerd. Voor eeuwig Kameraden.
Laat de Saksische Broedervolkeren zich verenigen tegen het drollandse gevaar!
Woon dan ook niet in een gat als Groningen
>wat erg om te horen dat je zo opgedraaid geraakt rond het OV en de miet :(
komt omdat ik dan alleen zit en kan nadenken over wat de neuk ik nou eigenlijk aan het doen ben, en je kan niet zomaar terug gaan in de trein.
ik woon niet eens in de stad...
Groningen is wel een mooie stad als je van lelijke architectuur houd
Ah oke, dat had ik niet gelezen. Nou, als Google het zegt dan vertrouw ik het wel.
Ik bedoelde ook de provincie
>besteed
>praoten
>laot'n
hey nederlanders
waarom denken jullie dat belgie zo dom en mislukt land is?
mijn theorie is dat het komt door de rivieren. Daardoor zijn de minderwaardige medmensen nooit in het noordelijke gedeelte geweest en zijn wij dus 'meer germaans' en dus ook veel minder lui, dom en zuidelijk.
Nederland staat dus verder af van een Belgie af bv een Griekenland. Die landen lijken kwa mentaliteit, mensen en economie meer op elkaar.
Waar en hoe laat is de miet? Wil jullie nu wel een keer zien na jarenlang fantaseren
Cope
Heeft dit mens eigenlijk een baan?
Ik denk dat je moet opdonderen
Nu weten we het wel een keer.
Kan iemand uitleggen wat dit is?
Heb je het ticket al gekocht? Anders kun je nog rustig nadenken over of je nu wel of niet wilt komen want het is immers niet verplicht :)
Ik ben ook met wel nerveus want ik moet ook 2u en 30 minuten met de trein naar mensen die ik eigenlijk niet ken, maar ik hoop gewoon op het beste
Ik ondersteun uw theorie.
Brabant en Limburg vertonen ook meer overeenkomsten met Griekenland of Afrika. Misschien is Zeeland een uitzondering, maar dat zijn simpelweg aangespoelde watergeuzen.
Ik stel ook voor om gewoon de bruggen over de rivieren weer op te blazen en alles ten zuiden van de Rijn weer als wingewest te behandelen.
>opdonderen
Stop met het appropriƫren van Nederlands bargoens.
Kruidenbitter.
Dat is de gebaseerdste regio van Nederland: de Achterhoek.