Andre misfoldsutgave
/norgetråden/
Første for at corona er en jødisk mediaskapt svindel laget for å vaksinere og chippe befolkningen.
Kjeks, fant ATWindsor helt tilfeldig i en lesdet-tråd.
>løser jødebotnettets captcha
>er redd for å bli chippet
kjeks
Tråden tror vel ikke uironisk på jøde konspirasjonsteorier?
nei, er bare en drittunge som skylder alle sine problemer på jødene. man skal være temmelig skudd i hodet for å tro at en religion med under 20 millioner troende kontrollerer innvandring, økonomien, helsevesenet og alt sammen
ser han ofte. Driver med karma horeri
pakker sekken og drar til mexico for å vandre og finne meningen
jøde konspirasjonsteorier? Altså jeg tror jøder vil være overrepresentert i nepotiskste situasjoner og dermed også delta mer i konspirasjoner.
Du aner ikke den grad av forakt jeg har mot den jævelen.
Trodde på en helt til noen på kanalen fortalte meg at 3 millioner døde var en uironisk jødisk konspirasjon for mer sympati.
Har en viss anelse
>en drittunge som skylder alle sine problemer på jødene. man skal være temmelig skudd i hodet for å tro at en religion med under 20 millioner troende kontrollerer innvandring, økonomien, helsevesenet og alt sammen
>The Abrahamic religions, also referred to collectively as Abrahamism, are a group of Semitic-originated religions that claim descent from the Judaism of the ancient Israelites and the worship of the God of Abraham.
>As of 2015, estimates classified 55.5% (3.8 billion people) of the world's population as adherents of an Abrahamic religion, which makes the other 46% (2.8 billion people) of the world's population adherents of a non-Abrahamic religion (32%) or irreligious (16%) as adherents of no organized religion. Christianity claims 31.2% of the world's population, Islam has 24.1%, Judaism has 0.2%[11][12] and the Bahá'í Faith represents around 0.1%.[13][14]
Det er 3,8 milliarder jøder i verden
Nei, er bare drittbreving. Kokohøyre må alltid ha noen å skylde på
>bjørnegutta laiver og later som at kåråna er en ingentingburger sånn at de kan tjene grovt på at økonomien kræsjer
Basert
hvemdan captcha missliker jødene at jeg bruker?
Sannheten er at covid-19 er langt farligere enn hva folket får vite. Myndighetene i hele verden velger å holde tilbake informasjon om hvor farlig det faktisk er for å unngå panikk
Ikke løs captcha i det hele tatt, du jobber jo gratis for jøden når du gjør det. Men ikke betal japsejøden for å breve her heller da.
Høyre holder tilbake info på vegne av deres kjernevelgere, nemlig bedriftseiere og milliardærinvestorer.
Savner 2018, nå i 2020 er tråden bare drit. I 2018 hadde vi intellektuelle diskusjoner, nå i 2020 er det brevere her som tror at jødene er som deg og meg
Ranger middagen min da gutta
>hasselbackpoteter med jarlsbergost og hvitløk
>biffsnadder med en mør ytrefilét jeg plukka selv hos bakeren, rødløk (burde vært sjalottlauk), rød snack-paprika og grønn paprika (glemte soppen selvfølgelig!) og en touch med balsamico
>hjemmelaget bærné-saus
>en dært med urtesmør fra jacobs
>jødene er som deg og meg
Det er jo sant da.
En vakker dag skal jeg kvele deg, jødulf. Jeg gleder meg til å brekke den støgge lille jødenesen din og gripe rundt halsen din og se livet av deg ebbe ut mens du gurgler noe jødeforbannelser på jiddisk.
Jævla jødus jødefaen jeg skal faenmeg betale noen for å drukne deg i baconfett som en lutefisk mens du kvetsjer på det ugudelige trollmålet ditt. Din jævla jødus glødus, du er så jævla åpenbart en kroknesa jødelus når du blir så arg fordi noen ikke vil delta på leken din, men heller har funnet en utvei og kan slippe unna det jævla rotteracet ditt.
>jøde konspirasjonsteorier
Jødehatet i tråden kommer fra incels som tror at det å hate jøder (i noen tilfeller muslimer og homoseksuelle) er morsomt og edgy
Fy faen det så godt ut. Her satt jeg og tenkte jeg kunne skippe middag.
Gøttære enn prim/10
Det har ingenting med morsomt å gjøre og alt med at Norge er på vei mot kollapsen din helvetes kryptojøde.
Nassene ble knust i 45 og vil bli knust i fremtiden hvis de prøver seg igjen
Bli voksen, jødehat er bare kringlete og barnslig.
Hvem kan stå bak dette brevet?
Vennlig påminnelse om at nasser elsket muslinger.
Ikke fordi de var nasser, vil bare påpeke det
>å påpeke at jøder eier og kontrollerer alle de store selskapene i verden er jødehat
Spiste sånn stekt seifilet og potedes. Helt grei middag fåvæ.
Hvemslags baker selger kjøtt?
>innvandringsmotstand og verdikonservatisme er jødehat
Laiver du eller er du faktisk så lettgjennomskuelig? Litt forbauset om at du ikke også samtidig nevnte at sist gang et europeisk land var skeptisk til fremmedkulturelle så drepte de 6 millioner jøder
Har du ikke hørt om kjøttdeig og kjøttkaker?
kjeks, mente slakteren, den oppe på Torshov for de som lurer
Siklet så mye og gledet meg til å spise at jeg ikke brøy meg så mye om hva jeg skrev
Jødehat kommer fra barnslige incels som tror at hatet deres er edgy og morsomt ja
Hitler trengte en syndebukk, derfor brukte han minoritetsgrupper som jøder og sigøynere
Det er feil, men forsatt å tro at jødene styrer verden du. Du blir nok voksen om noen år du og
>Hitler trengte en syndebukk, derfor brukte han minoritetsgrupper som jøder og sigøynere
Hva slags avledningstaktikk er dette? Svar på det jeg skrev, hvorfor er det """""jødehat"""" å si at norge ikke trenger fler innvandrere og at homseri er degenerert?
>han bruker ikke trådsjargong
Heisann lille PST-agent eller Dagbladet-reporter.
Kilde?
Ikke svar meg med den samme repeterende rautinga di takk, en gang var nok.
Det står jo for faen kilde på bildet da din helvetes reddithomse
Merker at redditorene i tråden er litt skremt av at ingen er her for å straffe de såkalte jødehaterne og at det gis utrykk for i form av et hissig språk.
Bare bombarder dem med rødpiller. Om de benekter korrektheten av dem så blir de bare enda mere skrudd i hodet.. noe som er til pass for dem.
>hvorfor er det """""jødehat"""" å si at norge ikke trenger fler innvandrere og at homseri er degenerert?
Er ikke jødehat det, men er mange som hater jøder som kommer med konspirasjonsteorier om at jødene som gruppe presser Europa og Norge til å ta inn innvandrere. Homofili er ikke degenerert
Nei nå altså
Aha, så du har ingen kilde selv altså. Antar du bare fant et bilde på Zig Forums for en stund siden for å rettferdiggjøre det barnslige jødehatet ditt
>homofili er ikke degenerert
Er det da vel for faen det
All denne jødepraten begynte da noen i den gamle tråden snakket om hvordan det var å bli syk med kårånaen. Det er helt åpenbart at noen fikk panikk og begynte å dumpe jøde-kopierings-pastaen sin sånn at vi skulle begynne å snakke om noe annet.
>Er ikke jødehat det,
Det var det du sa.
>Homofili er ikke degenerert
Fant jøden.
Pytt pytt, folk som hater jøder og homoseksuelle er incel-tapere. Incels må alltid finne noen andre å skylde på
hamburgere til middag...igjen...
Jeg er ikke engang ham som brevet bildet, men det er da listet opp FIRE kilder i bildet. Er det så jævla vanskelig?
>Homofili er ikke degenerert
faktisk så er det ikke noe mer basert en to men som knuller
Feil det er ikke noe galt og degenerert med at folk kan elske og gifte seg med en man elsker av samme kjønn
Jeg er ikke jødisk, jeg synes bare at vi skal respektere homoseksuelle. Man velger ikke hvem og hva man finner attraktivt
Hvorfor er du så opptatt av å fremstå som voksen, er det fordi du egentlig er en liten drittunge?
Nei, er bare lei av det barnslige og kronglete jødehatet man finner i tråden og på 4kanalen