Attached: 1585404183521.jpg (850x1200, 361.03K)
Sverigetråden - HMS Gotlands upplaga
Aiden Wright
Other urls found in this thread:
openpsychometrics.org
twitter.com
Logan Allen
först för låli
Jayden Turner
andra för rooma
Charles Sanchez
Grabbar, jag är ett geni. Den verbala delen gick lite sämre eftersom testet var på engelska.
Levi Ortiz
ha sex iq = 0
Juan Wood
Någon annan som har kört det nya ck3?
Jacob Lopez
brutal mog
Brandon Jones
Vad för test?
Owen Williams
Aldrig förstått fester... hög musik, alkohol. Och sen så ska man försöka knulla en tjej. Hur går det ens till? Jag har inget att prata om med en tjej då vi inte har något gemensamt. Dessutom är jag ohyggligt oattraktiv. Hatar denna låtsas värld. Har en polare som har fått tjejer genom att bara kolla på dem (bokstavligen så såg en tjej honom och hon la en follow request på honom) hur är detta rättvist? Den enda slutsatsen jag komma fram till är våld
Robert Morgan
värt att bli undersköterska?
lite om mig
NEET i 10+ år
grundskoleutbildning
närmar mig 30
Jace Parker
Aiden Baker
Värt
Robert Turner
du får stånd, hon särar sina ben och du glider in den i hennes fitta och vickar på höfterna. vad är problemet?
Connor Morales
Låter inte så sexigt med du kommer säkert kunna få jobb och betala hyran.
Grayson Wright
Why are you obsessed with this person? what did they do?
Jayden Murphy
Behöver ett arbete jag kan få med relativ kort utbildning, som ger 14-20k efter skatt. Enda problemet med undersköterska är att det är massa kvinnor som jobbar där och jag har grov autism.
Luke Collins
>Låter inte så sexigt
Bögus cuckelius...
Chase Lewis
>sitter du fortfarande i pojkrummet user? synd, för du var så söt i grundskolan!
Adam Price
hon blev tragiskt knivstucken av ett psykfall från tråden vif
Chase Reyes
Jag köpte en uv-ficklampa men jag hittar inga sperma eller blod fläckar, blev jag scammad?
Caleb Hernandez
Har aldrig gått hela vägen och legat efter klubben. Men det är inte så svårt att träffa tjejer. Du kan börja med att dansa med en på dansgolvet och sedan starta en konversation. Du kan också börja snacka med brudar i rökstället, väldigt enkelt att börja om dem frågar efter cigg eller tändare. Snacket behöver inte vara särklit djupt. Det mesta är kallprat som vad man pluggar, vart man kommer ifrån, om kommer man hit ofta, etc.
Alexander Young
*dödar alla tre horor med en karatespark*
Justin Martin
>14
Jag har jobbat ett jobb där man tjänar 14.5k efter skatt och det är bara bättre att sitta på a-kassa pengar och få in lika mycket för inget slit
Att knappast tjäna 20 före skatt e ett helvete
Parker Gray
Fungerar de verkligen som i filmer? Är en uv-lampa som en "black light" lampa?
Parker Morales
Fick 94 i iq så testet kan nog stämma
Jayden Peterson
Finns det bara slitjobb för sån låg lön? har 4k i hyra och käkar mat för 700 i månaden, behöver inte mycket alls.
Ryder Hill
No offense, men vad är ens poängen om du aldrig fått ligga? Det verkar som man behöver vara snygg/lång/exotisk för att kunna ta det där nästa steget. Har varit på 1 fest i hela mitt liv och pratade med 1 tjej och kunde känna hur hon inte var alls intresserad.
Dominic Williams
Haha taggade upp en tjockis, bjöd med henne till lyan. Sa att jag skulle hämta något att dricka gick ut o rökte braj med korridorspolarn. Ser hur tjockisen staplar hem
Austin Hill
Inte med den jag köpte men det är ju som på filmer som det ska se ut
Colton Cooper
Kom precis på att jag har aphantasia och det är antagligen varför jag är en hjärnkulting och mitt liv är åt helvete
Aaron Ross
>Finns det bara slitjobb för sån låg lön
Nej, jobba lager så får du runt 20 EFTER skatt
Gabriel Ramirez
>Vad är poängen?
Att träffa folk. Blir man bekant med någon så kan man träffas någon annan gång. Eller så kan personen få en att träffa någon av deras vänner.
>pratade med 1 tjej och kunde känna hur hon inte var alls intresserad.
Ja? Det är vanligt att man inte matchar med varandra. Man gör ett bra intryck och försöker men någon annan eller men en av hennes vänner.
Lucas Gray
Hej trådmongon, snabb fråga: var han i Linköping som knivade tanten och barnet en trådbrevare?
Brayden Taylor
Hon stal säkert något
Ryan Williams
Yes he was
Nathaniel Long
ja
Evan Bennett
inte konstigt att man är helt jävla misslyckad i detta liv.