/nederdraad/

Justitie voor Sanda Dia editie

Toegelaten: verdraagzaamheid
Niet toegelaten: racistische opmerkingen

Attached: 1240 (1).jpg (1240x1240, 378.13K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/uBNex7Aac24
twitter.com/SigridKaag/status/1301891004904206337
twitter.com/NSFWRedditVideo

>belglarpers

voor de vijfde keer schijten vandaag

amai amai amai oetsie woetsie

SENORITA
DIT IS HET MOMENTOOOO

Attached: 1585167448834.png (974x522, 30.64K)

Die b*lgen zijn ook een stelletje kongolen

Ciny, putain du Bruxelles...

youtu.be/uBNex7Aac24
de Bruxelles*

Die neger weer, wat is daar eigenlijk mee?
Nee ik ga niet zelf zoeken.

Morgen eerste dag gymma bros

blanke politie heeft hem gewurgd

marloes lemsom

Attached: 1471584.jpg (2560x1440, 170.76K)

weet je al wat voor routine je gaat doen?

Attached: pepe51.jpg (760x752, 71.53K)

Nee eigenlijk niet lmke ik ben echt breindood op dit gebied
Ik heb een tientje aan Basic Fit gegeven voor zo'n intro, ik hoop dat die personal trainer ofzo het voor me kan doen

Doodgegaan tijdens studentendoop en de zn vereniging (rijkeluiszoontjes) zijn vrijgesproken met dank aan connecties en dure advocaten

>gewurgd
ze hebben hem achter de politie wagen geknoopt en een tijdje rondgereden en vervolgens opgeknoopt aan een boom, dat is wel even wat anders dan "gewurgd".

mjah die gaat je wss gewoon wat machines laten zien. maar we beginnen allemaal ergens

heb jij een goede routine??

als dit zou gebeuren met een turk zou leuven branden

technisch gezien (per ongeluk) gewurgd dus
aldus de officiele belgische politieverklaring

laarzenlikker, ze hebben hem gelyncht alsof het Amerika van 100 jaar geleden is

opzich is beginnen met wat machines en gewoon een beetje kennismaken en leren je speiren te gebruiken niet slecht daarna gewoon naar Zig Forums zn sticky gaan of naar reddit/r/fitness zn wiki (onironisch) en dan kan je kiezen wat je een beetje wilt. de meeste mensen raden voor beginneers een 5x5 programma al stronglift of greyskull lp aan maar persoonlijk vind ik die zwaar kut omdat het allemaal zo ontiegelijk veel onderlichaam volume heeft. reddit/r/fitness heeft een mooie beginners ppl maar dan zit je wel 5/6 dagen in de gym

Attached: 9oHHsCd.jpg (544x944, 77.84K)

Als Kaag goed is ga ik miss D66 stemmen

dubbels en ik pis uit het raam

hallo nederdraad, do you remember our pact

>Als Kaag goed is
Kaag is Jetten met een kut.

kaag wil Nederland verkopen voor een vaccin

>dvw je in een tokkiestad woont en niet lekker kunt uitgaan zonder neergestoken te worden

Ik heb jammer genoeg geen tijd om 5 a 6 dagen naar gymma te gaan, streef naar 3 tot 4 dagen
thenks breh ik ga het bekijken, ik hoef ook weer niet de volgende zyzz te worden, gwn conditie krijgen en wat spieren kweken

Attached: 1598981133247.jpg (680x677, 72.54K)

lmke letterlijk zon debiele hoer die trump bekritiseert want MISOGEEN!! en dan naar een of ander islamitisch hol gaat en daar lekker met kopvod islam staan verhemelen letterlijk het ergste soort linkiewinkie dat er is maakt me onironisch ziedend

in een gym kweek je geen conditie

als ze het lang genoeg volhoudt is seks ook een conditietraining

cabij kkjunkie houd je bek met je Jacques Herpes Den Bosch tokkiestad

Ze heeft meer ervaring dan Jetten volgens mij
Als het niet te veel (lees: niet te veel) identiteitspolitiek gaat worden en ze de partij wat meer persoonlijkheid kan geven ga ik het serieus overwegen
Ik ben benieuwd als de eerste lijsttrekkersdebatten komen

Pis

je hebt van die renbanden daar toch

herrol

ATJE VOOR DE SFEER
VOOR DE SFEER
ATJE VOOR DE SFEEEEEEEEEER

Attached: 1579554064805.jpg (888x894, 67.9K)

twitter.com/SigridKaag/status/1301891004904206337

>tokkie
Ja het zijn de nederlanders

>onironisch overwegen om op D66 te stemmen
Yikes terug naar /r/thenetherlands en djz linkiewinkie

Castor hou je bek

Zelfs schaken lukt me niet meer

Hou je kanker bek java

Electronic Harassment in Brazil
Brazilian intelligence agency ABIN and its extensions are now practicing harassment and torture (wikipedia.org/wiki/Electronic_harassment).

High Potency Laser: crosses solid barriers like walls and columns, can reach a long range. Creates microinjuries in vital organs, mainly on chest. If applied on the brain the victim will feel a electrocution-like feeling and immediate dizziness. If in excess can lead to convulsion. It leaves a mark from the size of a tip pen on the skin.
Electromagnectic Radiation: It has a short range, that's why they will be close to the victim. Possibly in a neighbour house. The use this to kill the target slowly, repeating the process over many nights before the victim notices what is going on. In a short period it generates nauseas and extreme fatigue, the body loses water. If in excess it surely kills body cells and can damage internal organs, leading to death.
Voice-to-Skull (v2s): Microfrequences of radio

Cyanid: They poison drinks, food and water sources.
Individual Persecution: They can make use of influence to force the victims to lose their jobs, money and property. They force married couples to divorce and make the lose a job offer or other oportunities. They follow them on the street and make veiled threats. They can monitor someone's routine and at the exact time broadcast indirect personal content via TV or radio.
Electroencephalography (EEG) + Artificial Inteligence (AI): They can map and translate neural non-verbal language in very close to real time. Since the brain's language happens in jumps, differently from the sequential vocal language, this technique must be accompanied by a trained psychologist. It works from distance, and they can go as far as to recognize states of mood and intervene in the reasoning, influencing errors and minor actions.
They can make the victim to visualize an image for a brief moment. It was initially created to deliver instructions to many soldiers over a large area, but now they are using in civilians to force agressive behaviour. It is not necessary to use any device. Due to level of details it is necessary to perform this technique in a close proximity to the victim, as in a neighbour house.
They can also vocalize thoughts from one person to the other during a conversation by using v2s, provoking misunderstandings and suspicion.^

Brabanders zijn geen Nederlanders

wejoow broer gekke shit man, maar wat ga je er tegen doen?

avontuur

Attached: A2B950AD-F140-49E5-A0BF-A4E2F103DAFB.jpg (604x403, 64.82K)

juist. we zijn vlamingen

Attached: 1551019228793.jpg (605x465, 52.65K)

Ik verwerp en distantieer mijzelf van racisme.

Hou je kankerbek schimmelkut moerasbewoner

Remind me.

N

E

Zwarte piet moet gewoon blijven
Lekker op hun plek zetten

Dit