revontulipainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
iltalehti.fi
twitter.com
jeejejee kasisivupainos
Sen siitä saa kun ei tee painosta ajoissa.
>burgerpunk
en tiennytkään että tarvitsen tämän sanan elämääni
oon nähny ton
vois käydä ostaan pepsi max twopackeja prismasta
onneksi on käteistä ja tyhjiä pepsi max twopack pulloja
en ymmärrä tuota viime langan burger kuvaa
oispa kahvia
Why doesn't your aurorapictures have mountains?
Because Norway lied.
>Burgerpunk has been described as the aesthetic reconciliation of the post-modernist individual recognizing the cognitive dissonance between the vast nature of corporate service-based globalization and the individualist nature of consumption forced upon them by the very nature and propaganda of their capitalist benefactors. The genre's backdrop explores the conflict between traditional american sensibilities inflated to a caricature by exaggerated use of freeway systems, suburban growth, and franchise based food products against the cynical nature of the average american blooming into a genuine need for individualized and personalized culture after slowly exchanging their ancestor's cultural heritage for their own force-fed culture of ease of access and frugality. Issues of hopelessness, automation, and complacency contrast the information provided through constant access to media and propagandized geopolitical news. The genre itself, becoming a meta commentary on other fantasy or science fiction based genres by using the actual occurring landscape as the basis for literary escape.
näin unta että annoin rahaa hyväntekeväisyyteen. vittu että säikähdin
Onnistun nykyään sotkemaan kämpän alle viikossa niin, että pöydillä ei ole enää laskutilaa ja lattialla kävely on tavaroissa ja roskissa kahlaamista. Ei jaksa siivota kun tietää että kohta on taas samannäköistä.
Oonkohan minä kasvanu viime yönä? Olo tuntuu pidemmältä kuin eilen.
hävettää kämppä
pitäisi siivota ja järjestellä
Samit, mutta ei täällä kukaan käy niin ihan sama.
maailma kutistui
mulla käy äiti siivoomassa ja hääräämässä pari kertaa viikossa nykyään
joskus ku muutin opiskelemaan 300km päähän eikä äiti käynyt niin usein nii mulla oli reitti vessaan ja jääkaapille ja roskapusseja kerty ihan hävyttömästi, ennätys tais olla joku 30
huomentu :3
perkele ku tärisyttää
Aika surullinen ja säälittävä paikka tuo /lgbt/
iltalehti.fi
>Useita ihmisiä puukotettu Birminghamissa Britanniassa, ”iso tapaus”
>Puukotukset tapahtuivat kaupungin keskustassa, Gay Village-nimisellä alueella
Hyvin mahdollista.
mulla ei oo mitään roskaa ja törkyä ympäriinsä ne kyllä siivoan pois mutta tavarat leviää, likaisia vaatteita ja ihan hiekkaa ja pölyä kertyy kun ei voi imuroida kun lattiat on täynnä romua
roskapussit ja muuthan haisee sitö en kestäis mutta kai siihen tottuu
eikö birmingham oo joku eriväri alue
kerran kävin kurkkaamassa enkä tee samaa virhettä toiste
Gay Village people.
Käyt kuitenkin. Selvästi kiinnostelee. Oot lesbo.
t. Freud
ite heitin aina roskat aluks tiskipöydälle ja sitten ku se tuli täyteen niin lattialle vaan, sain lattiankin paskottua sillä et unohin jonkun kanapaketin marinaadineen lattialle varmaan kuukaudeks
mun kämppä oli sen verran iso yksiö, et siin oli 1 erillinen huone mis mul oli kone(ei kyllä ovea) niin roskapussit oli olkkarissa niin ei ne pahemmin haissu sinne koneelle niin ei kiinnostanut
voisinko erehtyä pakolaiseksi Suomessa?
onhan se
varmaan 2021 on valkoiset jo vähemmistössä
juu paskan väriset silmät
kuulostaa aika pahalta
aurarulla tuplalihalla ja kana ananas salami pitsa kiitos ja kokis
En saanut taaskaan pillua
mikä mielestäni on minun kansalaisuuteni?
jep ja tietokonepöytä oli aina tietenkin täynnä roskaa, mun hiirimatossa oli ehkä 10x10cm alue missä mahtu hiirtä liikuttamaan
homo
peruna
neekeri
plox be serious, I don't care about insults
really?
paskanahka
turkki
kiitos kaikille vastauksistasi, tiedän, että melkein kaikki täällä ovat rasistisia, mutta en välitä
ei teistä ota selvää. joku turkkilainen/iraki pizzan pyörittäjä
itsekään en välitä juuri mistään ja olen lähes kuollut sisältä
suomi on maailman rasistisin maa ei kannata tulla tänne