AnPrimgääääääng
Sverigetråden - Odensalaupplagan
Other urls found in this thread:
twitter.com
youtube.com
expressen.se
youtube.com
skolvarlden.se
youtu.be
youtube.com
gymnasium.se
ekonomifakta.se
twitter.com
Först för fempojkar
Ska åka och fiska. Vill ni ha något?
twitter.com
polisanmäla!!!!
Påminnelse om att friskolor prioducerar elever som har mindre kunskap men högre betyg pga. snällbetyg och anons ursäkt om muslimskolor har ingen grund att stå på.
Ostron tack
"Rooma Nord", vad är det för namn egentligen? Är det en ökenpaj eller sv ho?
Bevisa att det inte har någon grund att stå på då
sluta prata om skolor.
det var 9 nya döda idag!!!!
tant agda, maj britt, lars åke, gunhild och många mer. avgå tegnell!!!!
Rökt sik
han ser ut som montefjanton
abborre
ASSÅ SLAYYY! MAN BLIR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER VÅRA DAMER!
– Alla människor ska behandlas lika, och det vill vi vara tydliga med som landslag, säger damlandslagets lagkapten Caroline Seger till SVT Sport.
Enligt Seger har dock inget blivit bestämt ännu.
– Jag vet inte hur snacket har gått, men vi får väl mer information senare i dag. Det är så klart något som vi som lag skulle stå bakom att göra, säger lagkaptenen.
nu får du förklara dig dennis
Rooma är indiskt
stackars jonte
HENNES VAR JU BOKSTAVLIGEN PERFEKTA, INTE ALLS ÖVERDRIVET STORA SOM TIKTIKTJEJENS. VARFÖR GÖR KVINNOR SÅ HÄR???????????????????????
>det var 9 nya döda idag!!!!
Källa?
Varför är 90% av tråden vänsterpartister?
Blir sugen på att gå med i AfS nu. Rena drömmen med sötpajer som spottar på en. Fula,tjocka och gamlingar kommer jag dock polisanmäla.
>kvinnor klagar över att de har stora bröst
alltså varför?????? det finns en anledning till att de skapades så. vad fan gjorde kvinnor för 100 år sedan? inte fan begärde de att operera bort dem.
Aa, en fisk som heter Ylva som är bokstavligen utvecklad, utvärderad och därefter reviderad under strikta laboratorieförhållanden för att vara en fläsklampa åt enorma svarta kukar. Hur ska vita ”män” kunna tävla? Tack
Fö he du ho
Sabbade hon sina tuttar också?
Kvinnor är efterblivna user och borde inte ha några rättigheter
Hell Seger!
Vi lever på bidrag
>NEJ NEJ NEJ NI KAN JU INTE FÖRMINSKA ERA BRÖST VAFAN VAD SKA JAG RUNKA TILL NU
2dpeddobögen...
>östrogen i vattnet är naturligt
>sluta spotta på mig annars ringer jag polisen!!!!
Nästa gång ni runkar, testa att stirra på porr i 15 min utan att direkt stimulera kuken, låt den bara bli stenhård men rör inte.
Sen runka. Gör runken 110% bättre.
Varsågod, här har du dina svenska kvinnor
>NEEEEEJ DU MÅSTE FÖRSTÖRA DIN KROPP FÖR ATT SE UT SOM FLICKORNA I MINA KINESTECKNINGAAAAAR
min kuk blir inte hård alls av att bara kolla på porr
östrogenet kommer från maten du äter
hög mjölk konsumtion är associerat med gyno hos killar och tidigt pubertet hos tjejer
Är nazist men röstar oironiskt på Vänsterpartiet för bidragen
varför ska SD alltid tabba sig med rasistiska kommentarer?
radera
>kuken blir hård av att stirra på porr
Du vad
för det är bokstavligen ett rasistiskt parti?
Behövs inte, du har bevisbördan, vad grundar du att det är blattar som drar ner det totala snittet så hårt på friskolor.
skolvarlden.se
Det handlar alltså om 70 skolor i hela landet (inklusive förskolor och grundskolor) som är konfessionella och de flesta av dessa är kristna.
Det faller på sin egna orimlighet att i ett system där var fjärde gymnasieelev går i en friskola skulle få hela mätsystemet heemat av muslimskolor.
Varg...
Ganska relevant nu faktiskt
varför gifte sig judehoran i en kyrka?
Fy fan lovar det är en gri vi Erisdyrkare eller Meguminbrevare som brevade den här fotoaffären.
lol bryr mig inte röstar fortfarande SD
sen blev han hemlös
tänk hur livet kan bli
finns inga synagogor i sverige för att svennar är antisemiter
Den blir det om du mentalt anstränger dig och faktiskt blir kåt på riktigt. Att bara dra i den är inte samma sak.
>värdelösa neets som hatar alla som är minst 1% bättre än dem
>vänsterpartister
ja du
Knäböj för neger, hell Seger!
>YOU CAN'T STOP THE REVOLUTION!
>YOU CAN'T STOP THE REVO...nej nej vänta lite kör inte jag fallleerrr!!!!
Har druckit mjölk dagligen hela livet och har inte det minsta gyno
allt går för snabbt grabbar. känns som det är händelser varje vecka som är kopplat till invandringen. spänningarna i landet blir större och större
youtube.com
Låter som de snackar svenska i det här klippet, men jag kan inte placera dialekten? Skånska? Gotländska?
finns 2 i stockholm, 1 i norrköping, 1 i göteborg, 1 i malmö
fett synd om de sprängdes bomber där lmao
Samma här. Det här gör dem bara mer baserade.
VARFÖR MÅSTE MIN FAMILJ VARA SÅ FRUKTANSVÄRT INKOMPETENTA
Jag ber dem göra 1 jävla ENKEL SAK OCH DE LYCKAS ÄNDÅ MISSLYCKAS GENOMFÖRA DEN
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
>hej tråden, kan ni ge tips för hur jag ska löneförhandla
0 svar
>hej tråden, kan ni ge tips på hur jag blir en transa?
50 svar
ni är fan alla psykfall
> liksom fan va baserat. black lives matter asså.
Låter som gotländska
judinna är vad jag vill ha
Vi kan tillägga att dessa betydligt mindre än 70 (vi räknar bort krista skolor och egentligen har förskolor inte i sammanhanget att göra heller) så ställs de emot 1300 gymnasieskolor som helhet
gymnasium.se
Som sagt, var fjärde gymnasieelev går i en friskola i år
ekonomifakta.se
Det är alltså totalt orimligt att dessa muslimskolor som user beskyller för det låga "performance" som friskolorna producerar skulle dra ner hela snittet,, som dessutom följs upp av sämre resultat på högskolan än kommunala elever.
Ja, det vore ju riktigt tragiskt att judarna kan börja gnälla om vilka svaga jävla offer de är
En kvinna är aldrig lycklig user och kommer alltid klaga, hon kommer bli deppig nu när hon bara får 1% av uppmärksamheten hon fick innan operationen
Så går det när man tillåter sånna som dessa diktera Sveriges framtid.
han flög inte så bra
Jepp. Vi alla känner det. Sitter du tryggt och bekvämt när det går åt helvete?
Kolla upp företagets vinst och vad de förvärvat om du kan. Annars är det bara att lyfta vilka ansvar du har, vilken utveckling du har gjort och erfarenhet du har. Gärna i relation till tidigare förhandlingsperiod.
Inte direkt och alla babbeskolor är inte muslimskolor. Du kan inte ge halvdålig statistik som inte är det minsta uppbrutet och sen påstå att du har gett bevis lel
Black lies matter
domänhajen
>varje vecka
prova varje dag, allt som sker omnämns inte i media
magnus får jag äta blöjan?
Grindrböghorslynan är bajserat 0w0
Har gett väldigt konkreta bevis.
Du menar alltså att friskolor skulle ha mer blatteskolor än kommunala, bevis det är vad jag ber om
>j-jag h-har bara anekdoter
Duger inte, omfattande forskning ger klara besked, friskolor är sämre.
*släpper mikrofonen*
domänhanrejen
Älskar alla drunkolyckor, svarta borde verkligen lära sig att simma
Berätta
jag är inte redo. jag vill ha ett roligt liv som nbögarna
glodde på peaky blinders
önskar jag var med i något gäng på 1900talet i någon stad och bara levde på en sån liten skala
driva ett företag, dricka med polarna, slåss, begå några brott, antingen dö när man är 30 eller bli stenrik och leva gott resten av livet som gamling
istället bor man i pisshorcucklander sverige år 2020 och ska skaffa en lång jävla universitetsutbildning för att sitta på ett kontor och skriva kod i en dator 8 timmar om dagen i 50 år för att sedan sitta framför datorn i självmordslådan tills man blåser skallen av sig som han Ronny mcnutt