Dronken stinkhoer editie.
/Nederdraad/
Other urls found in this thread:
Oke jongens even eerlijk; zouden jullie haar doen?
GODVERDOMME, STOP NOU EENS MET DIE FOTO'S TE PALEN
nee ga door
>GODVERDOMME, STOP NOU EENS MET DIE FOTO'S TE PALEN
In deze foto vind ik haar best wel geil eigenlijk.
lmke wat een kontpijn
Helemaal vergeten.
Het is tegenwoordig slecht om tegen spam te zijn.
Gaan jullie maar lekker verder met de draad verkankeren. Ik ga wel wat anders doen.
>854 nits
Netjes, jammer dat het ding zo belachelijk groot is.
aandachtshoeren kunnen we missen
die Bosnische bergtrol moet gewoon d'r plek weten
nee
Noice, how much per hour?
snap niet waarom spam belg die foto van haar met haar toverstok niet meer paalt terwijl ik het al 5 keer gevraagd hebt daar zag ie er lekker minderjarig en neukbaar uit
>België roept de Nederlandse provincies Noord- en Zuid-Holland vanaf vrijdagmiddag 16.00 uur uit tot coderoodgebied. Dat betekent dat Belgen die in deze regio’s langer dan 48 uur verblijven en terug naar hun thuisland gaan, zich verplicht moeten laten testen en in quarantaine moeten.
de belgen lachen ons weer uit jongens...
ps5 showcase straks boys
>anka wat ben je sli....
Het is gelukkig zo groot als het scherm, geen rand. Niet veel groter dan vorige telefoons die kleinere schermen hadden.
Enige nadelen die ik heb gevonden zijn de vingerafdrukscanner in het scherm en het ronde scherm.
IK GA GODVERDOMME KOEMEN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH
nee
Ik ben voor de S10 gegaan, 6" en ook geen rand. Heerlijk formaat.
Deze heeft ook de scanner in het scherm, was even wennen maar werkt goed.
18:00 de draad is dood. Alle tatta's zitten aan hun aardappels, bloemkool en varkenslap.
dutch"""""""cuisine""""""""
>frogs hating on a cheese plate
still better than literal fucking snails you fucking frenchfag
Wa alaikum as-salam warahmatullahi wabarakatuh broeders
Ik zie dat jullie zonder mijn toestemming de foto hebben gepaald van mijn 7e vrouw en haar onterecht hebben uitgemaakt voor dronken stinkhoer. Ze drinkt niet.
Graag haar foto's niet meer palen zonder mijn of haar toestemming, en moge Allah jullie zegenen met veel liefde en geluk.
Bismillah wa antum fa jazakumullahu khairan
Noord- en Zuid-Holland waren sowiso al "no go" zones
>ben op verjaardag bij mn nederlandse familie
>klein neefje zegt dat hij gepest wordt
>"dan zeg je tegen de pestkop STOP HOU OP! en daarna ga je naar de juf"
>zeg hem dat als de pestkop hem nog een keer lastigvalt, hij hem vol op zijn neus moet rammen tot hij wegrent
>iedereen kijkt me aan alsof ik iets geks heb gezegd
waarom zijn tattas zo een zwak volk? mijn allochtonenfamilie zij vroeger dat ik gelijk moest slaan als een pestkop mij lastig viel
HMMMM HEERLUK
Water in mijn mond.
Koek wat gaat klikken bij de leerkracht nou uithalen
Gewoon wat je zegt inderdaad een klap verkopen
Als Indo kreeg ik altijd een gulden van mama als ik mijn broertje hielp met een ruzie door de ander in elkaar te meppen.
>gulden
gebaseerde boemer
Omdat als jij hem een klap geeft, hij de straf krijgt. Slecht advies.
Mijn plek is gezellig met jullie op dit kattenplaatjes forum.
mijn neefje had lang geleden een darmoperatie gehad waardoor hij niet goed kon lopen, en laat staan zware dingen tillen als een schooltas.
dus hij kreeg zo'n klein koffertje wat hij naar school bracht met zijn spullen. hij werd gepest op school en iemand duwde mijn neefje zelfs bijna van de trap af
oetz de woede die ik in mij had neger, soms zou ik willen dat we een verkloot systeem hadden zoals brazilië waarbij ik dat kind kankerhard op zijn muil had kunnen slaan en mee had kunnen wegkomen.
maar ja, brugklassertjes slaan mag niet. hij is inderdaad naar "meester" gegaan en er is letterlijk NIKS veranderd
is gewoon normaal gedrag word je hard van als holbewoner zou hij dood achtergelaten worden
't is pas stoer wanneer ze beiden op gelijke conditie zijn en je mogelijk klappen kan incasseren. dat maakt het gelijkspel.
iemand trappen wie al neer is is kankerzielig
als jij dit als normaal gedrag bestempelt, dan vind ik net zo sterk normaal gedrag om dat klotekind kankerhard op zijn muil te schoppen
In een wereld die niet gay is zou jij je neefje hebben verstoten omdat hij duidelijk inferieur is.
>als jij dit als normaal gedrag bestempelt, dan vind ik net zo sterk normaal gedrag om dat klotekind kankerhard op zijn muil te schoppen
klopt
Mooie meid maar dit is kk saai.
Kanker op