paksu painos
/mämmi/
huutista eipä näy animepainosta taaskaan
Mille tulisin
Erikoinen tunne laittaa verkkarit jalkaan kun on istunut koneella kalsareissa koko kesän
On taas semmonen olo ettei ihan oikeasti jaksa. Kaikki uutiset mitä lukee on täyttä paskaa, kaikki menee arjessa päin vittua paitsi penis ja animekaan ei helpottanut oloa.
JES taas helppo linnuille
Huomasitko muuten että yksi suomen talouden sopeuttamistoimista oli nostaa pakolaiskiintiötä?
onko tämä se hyve signaali? parin tunnin päästä oli kadonnut sekä akka että kyltti
No kaiken muun paskan seassa kyllä, mutta oli siellä kaikkea muutakin niin vitun typerää että teki mieli hypätä ikkunasta.
Olisko muita halukkaita osallistumaan mämmin joukkoitsemurhaan?
Kaikki mämmin vanhahomot on kutsuttu.
3d-naiset taas pilaamassa kaiken päätöksillään
rasismi päättyi niin ei tarvinnut seisoa enään
se järjestettiin jo
Robottisisäkköni ei voi olla näin söpö!
mulle tulee tosta asennosta mieleen se pelottava kuva missä se mies istuu jossain pimeessä ja sillä on naisten vaatteet päällä ja lakatut kynnet
se istuu siis tossa samassa asennossa, onko joku muu nähnyt sen
jos on niin voi postata sen
he looks like a peeled orange.
I like to bully americans
ovela pöllökuviointi linnulla
>tarvehankinta takaisin kaikille aloille ja suomalaiset duunarit töihin
>protektionismia
>neekerivirta käännetään päinvastaiseksi
>kehitysapu lopetetaan kokonaan ps. lahjukset palautuksien päällisiä
>aletaan EU:n ongelmaoppilaaksi ja vaaditaan saksaa maksamaan lahjuksia ettei lähdetä niiden kallisarvoisesta paskaunionista
Oho tasapainotin suomen talouden 1 vuodessa
*vaatii nyymiltä tekoja*
oho en lukenu
Rude
mikä on tarvehankimta
ei toimi suomessa
En keksi mitään syytä miksei tuo toimisi käytännössä. Paitsi ehkä sen että EU vetäis pultit kun ei oteta lakuja.
saako robottisisäkköä paijata kun se on saanut hommat tehtyä? onko robottisisäkkö lämmin kun sitä halaa?
Myrsky aiheuttaa nollavian laturiin ja meido syttyy tuleen.
saankohan mä robottisisäkön elämäni aikana? ois aika siistii
taas pyörii vain nyymien kidutus & kuritus jutut mielessä
Asennan fleshlightin ja suihinottokoneen robotti sisäkköön
Nii onko se lämmin vai ei häh. En minä mittää kylmää metallista sisäkköä halua halia.
se voi lämmittää sua sen ioni tykillä
Näin unta että jouduin low priorityyn
Ite näin unta että mula oli Kumiko tyttöystävä ja olin muotisuunittelija ja mun uusin luomus pariisin muotinäytöksessä oli se että tytöillä oli päällä vaan ketsupista ja sokerista tehty amerikkalaistyylisen lihamurekkeen kuorrute. Ja sit Kumiko käveli lihamurekekuorutteessa siellä catwalkilla.
joo mä en kysynyt tai lukenut