Muskelrockupplagan
youtube.com
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
store.steampowered.com
twitter.com
twitter.com
youtube.com
youtu.be
youtube.com
twitter.com
Vanliga högskolebögar kan inte laga mat. Chalmerister/kth:are är bäst på att laga mat och lagar varierat.
Högskolebögar snålar med pengar och är trots detta fattiga. Chalmerister/kth:are skickar pengar till hemlandet samtidigt som de har råd med tyska bilar i Sverige
Högskolebögar drar från föräldrarna när de är 16 och snackar sedan aldrig med dem igen. Chalmerister/kth:are är hemma tills de iaf är en bit över 20 och skapar en familjesammanhållning som varar en livstid.
Högskolebögar håller på med HBTQ och feministgrejer hela tiden och låter staten uppfostra deras barn. Chalmerister/kth:are ger deras barn en traditionell uppfostran där barnet känner sig säker i sin identitet.
Högskolebögar fastnar framför datorn/E-sport/tv-spel. Chalmerister/kth:are är ute som barn och lär sig knyta kontakter och blir sociala.
Högskolebögföräldrar curlar sina barn. Chalmerist/kthföräldrar låter sina barn kämpa och ta ansvar från start.
Chalmerister/kth:are gillar att spralla och dansa, tjejer blir helt till sig när de trippar fram och drar en vits, det blir alltid en lättsam och trevlig stämning när de på ett impulsivt sätt börjar vifta med armar och ben. högskolebögar sitter hemma framför datorn och tänker på döden
Vanliga högskolebögar är underlägsna helt enkelt.
LMAOOOOOOOOOOOOOO THIS NIGGA DEAD
NEEEEEEEJ TRUMP SKULLE JU VINNA IGEN
vad i hela friden är chalmerist?
AAAAAAAAAHHHHHHHHHH
>dkn ingen koslek fv
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
youtube.com
DU GAMLA DU FRIA
DU FJÄLLHÖGA NORD
DU TYSTA DU GLÄDJERIKA SKÖNA
krinsch pk-hora
DET FUUUUCKING HÄNDER GRABBAR
>U.S. President Donald Trump has received a promising but experimental COVID-19 drug still in clinical trials, according to a White House statement released Friday afternoon
>>>>>>>>>>>EN FUCKING EXPERIMENTELL DROG
neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri neekeri
Är det Lysol?
youtube.com
inga arga brunisar tack
>profilen på hon till höger
NÅ JAG HAR NÅGOT ATT SÄGA
JAG DÖDA EN BEBIS IDAG OCH DET
SPELAR INGEN ROLL FÖR MIG SÅ LÄNGE DEN ÄR DÖD
NÅ JAG HAR NÅGOT ATT SÄGA
JAG VÅLDTOG DIN MAMMA IDAG OCH DET
SPELAR INGEN ROLL FÖR MIG ÅS LÄNGE HON BRESA
LJUVA HÄRLIGA DÖD JAG VÄNTAR PÅ DIG ANETAG
ÅH MIN LJUVA DÖD EN SISTA SMEKNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING
Är rattfylla okej i ett libertarianskt samhälle?
Varför tilläts nbögar och kvinnor studera på universitet?
Detta är killar
fortfarande krinsch blm-stödjande sv ho
möh jämställdhet
NEEEEJ
kollar på asmr
blm är en sjukdom
youtube.com
hur gör man för att ens kuk ska lukta gott
köp mitt spel, jag orkar inte knega mer
källa?
tvaga skiten
tryck bara stabila partners utan kondom
Men det sabbade universitet och introducerade PK bajs som hindrar kreativt tänkande
tror det var på instagram, hörde det på omvägar då jag inte följer svho på nätet
Ful
BÄNGHA VA UTE I VERKSTA Å HÄMTA EN NY DUNK
Apropå diskussionen om könshårs historia
Jag läste en anekdot från korstågen om när några franska riddare och en syriansk kristen var i samma badhus i Jerusalem, och de märkte att han var helt slätrakad där nere. De frågade honom om detta och han berättade om en barberare i staden som han visade dem. De anlitade sedan barberaren för att raka både sitt och sina hustrurs könshår
hur är det möjligt att ha iq över medel och ändå vara en extrem förlorare?
BENGA BENGA
snälla gud låt trump dö
det hade varit pricken över i:et på detta året
Fan vad de sjuder över att någon använde hinkverktyget i ms måla
owo sen blev det en tresam
Autism
Vad hade varit mest episkt?
Att den brandgula mannen faktiskt dör av korona eller att han vinner valet?
beror på vem som äger vägen
ska köpa det, spela i 1 timme och sen refunda.
GLOMPF ÄR SLUT
det gör inte jag heller vilket är varför jag fråga och att kolla igenom hundratals inlägg på instagram är inget jag orkar göra
Källa?
Dör och vinner valet
att han vinner valet och sen dör
att han dogar, fatta så episkt jonte, skulle fan behöva dra en hel all-nighter med jolt på inferno online
Blumpf har garanterat förlorat valet nu lol
>Allierade flyplan bombar sönder Tysklands infrastruktur så att man inte längre kan leverera livsupphållande varor
>"ÅÅÅH NEJ JUDARNA DOGADE I LÄGREN"
att han vinner valet, dör och sedan återkommer som en dödsriddare och invaderar usa med sina armeer av odöda
Autism
oironiskt
>dkn ingen fv
ambition, vilja och självdisciplin spelar mer roll än arvsanlag
kyrkogårdarna är fulla med smarta och snygga människor som knarkade ihjäl sig
Kan inte både Trump och Biden dö snälla, skulle bli megakaos då
vem citerar du?
Nej det skulle bli Pence mot Harris
hoppas trump dör och en vecka senare dör biden hahahaha fatta va roligt de skulle va
Han själv säkert.
Varför har de fått poljonte att se ut som en antisemtisk jude karikatyr?
>dkn fv
>6 miljoner judar
varför skulle han då breva den där episka antirasistiska bilden?
n-nej snälla jag ber dig
DET ÄR DAGS
Seriöst, krullhåret, arga blicken
Spot on
Kollade upp det och hade fel om vissa detaljer.
Här är det, skrivet av Usama ibn Munqidh på 1100-talet
"I heard a similar case from a bath attendant called Salim from Ma'arra, who worked in one of my fathers bathhouses. This is his tale:
I earned my living in Ma'arra by opening a bathhouse. One day a Frankish knight came in. They do not follow our custom of wearing a cloth around their waist while they are at the baths, and this fellow put his hand, snatched off my loin-cloth and threw it away. He saw at once that I had just recently shaved my pubic hair.
'Salim!' he exclaimed! I came toward him and he pointed to that part of me.
'Salim! You shall certainly do the same for me!' and he lay down flat on his back. His "hair" was as long as his beard. I shaved him, and when he had felt the place with his hand and found it agreeably smooth, he said: 'Salim, you must certainly do the same for my Dama'. In their language Dama means lady, or wife. He sent his valet to fetch his wife, and when they arrived and the valet brought her in, she lay down on her back and he said to me:
'Do to her what you did to me.' So I shaved her pubic hair, while her husband stood. Then he thanked me and paid me for my services.
Vissa menar att det är påhittat eller överdrivet för att visa att
1. frankerna är barbarer som badar nakna och inte rakar könshåret
2. frankerna låter andra män se deras fruar nakna
Men men
Vinner valet, dör, Pence tar över, USAs homosexuella problem upphör över en natt
>ambition, vilja och självdisciplin spelar mer roll än arvsanlag
är inte allt det där också arvsanslag?
Kommer ni lyckas tolka mitt brev?
För att han har förvirrat sig bland all ironi och har svårt att få fram sitt budskap med bara ett bildmakro och några få rader.
Snart kommer de bära ut honom på en bår, vila i frid trump
youtube.com
Enligt de mest auktoritativa haditherna skrev Muhammed äktenskapskontrakt med Aisha när hon var sex år.[7][8][9][10] Muhammed själv var 53 år gammal vid denna tidpunkt. Själva äktenskapet fullbordades tre år senare, när Aisha var nio år gammal.[b][11][12]
Så är det. Att raka sig där nere har varit vanligare i olika muslimska kulturer.
fast kolla giffen, från sidan ser han ut som en tysk karikatyr av en jude från 30-talet
Intressant historia favä