lintupainos
/mämmi/
Jaa eli lintupainos nyt sitten voitti?
vittu miten paska painos
ei vittu
ei saatana
ei jumalauta
ihan paska
Hauska fakta: oli tehty seiskasivulla. Ihan sama. Olkoot.
vai niin
Skräägge
miksi kaikki on paskaa?
Suhiseeko nyymien pillut kun ne käy kusella?
Poistun nukkumaan. Kello on 08:00.
menen paskalle
Juuka-tädin tissimaitoa...
eilen itkin kännissä äitille ja kerroin kuinka "huono" lapsuus mulla oli jne. (e ollut edes oikeasti mitenkään huono) olin vaan ihan helvetin humalassa, miten pääsen tästä yli varsinkin kun äippä tulee huomenna käymään?
Laitoin sumpit pihisemään
Hyi helvetti kun Zig Forums on normaaliakin paskempi amerikkalaisten valveillaolotunteina. Postauslaatu vastaa jotain 85-äo:n muslimeita.
Varmaan puhut asiasta äippylin kanssa.
lopeta tuommonen kalluilu
Vittu mä tykkään susta nyymi oot ihan paras ja ihanin ja sun postaukset on aina priimaa!!!!
Harmi kyllä kun tykkäisin eniten postata yöllä/aamuyöllä, mutta aina ameriikkojen kontinenttien totaaliset tehotunnit. Totuttu on. Toisaalta koen vähemmän aggressiivisempana ja suomilankoja ei satele onneksi niin paljoa (paitsi jos suomalaiset huomiohuorat ovat hereillä).
sanoin jo että en oikeasti tarkoittantu että oli vaan oikeassa elämässä riitaa ja keksin päästä mitä sattuu.
joo, lopetan.
Ja nyt kun tarkemmin mietin, niin ei edes jenkit itselläni ole ykkösenä inhokkeina. Jopa kanukit vituttaa vielä enemmän ja sudacat (etenkin argentiina) paitsi brassit.
haravan päivä...
jooh en kyllä tiijä mitä yhteistä itellä on atlantin toisella puolella olevien kanssa eli paskaa aikaa lurkata
Taidan hakea muutaman oluen lisää paskojen ja hihittelyjen vuoksi.
Miks te käyttäydytte kuin ”mulla oli paska lapsuus” olis pahin asia mitä omille vanhemmille voi sano?
Täytyyks teidän käsitellä niitä silkkihansikkain että ne ei suutu ja lakkaa rakastamasta teitä ja pitämästä mitään yhteyttä?
Totta kai vanhemmat on tehnyt kasvatuksessaan virheitä ja niiden päät on usein niin syvällä niiden omassa perseessä, että ne ei tajua siitä mitään ilman että asiasta niille sanoo. Eikä sen sitä paitsi pitäisi vaikuttaa vanhemman tunteisiin juuri mitenkään negatiivisesti jos oma aikuinen lapsi jotain vähän joskus kiukuttelee, jos vaikuttaa niin sit kannattais muistaa että pitäis itekkin aikuistua.
Oot vaan huono ihminen ite
no olihan se totta mitä mä sanoin äitille mutta silti hävettää perkeleesti. pystyisitkö sinä avautumaan äitille täysin avoimesti niistä virheistä mitä he vanhempina tekivät sun kasvattamisessa? mutta yleisesti ottaen mulla oli kyllä hyvä lapsuus, mutta silti varsinkin isä teki virheitä joista jäi "vaurioita" jotka vasta aikuisiällä saanut korjattua. (ei siis mitään fyysistä kuitenkaan). sanoin myös että jos mä hommaan joskus lapsia niin en vitussa tee samoja virheitä kuin he, mietin vaan että loukkaantuikohan äiti tuosta ja olihan se vähän noloa kännissä tolleen purkaa pahaa oloa. mutta juuh, ei siitä sen enempää, turha sitä sen enenmpää vatvoa kun alkaa vaan morkkistamaan.
Semmosta sattuu nyymi, semmosta sattuu. Tuskin äitis muistelee sitä pahalla ja varsinkin jos sait asian jo "korjattua" niin kuin aijemmin mainitsit. Itsekkin tehnyt joskus saman ja kyllä se ajanmyötä viimeistään menee ohi.
Itteeni naurattaa kun kaikki oli ihan kondiksessa lapsuudessa,aina oli kaikkea mitä tarvitsi ja vanhemmat yhdessä ja harrastuksia ja iskä vei kalaan ja oli kesätöitä. Sitten kun on 30 vuotta niin on alkoholiongelma ja ainut asia mikä inspiroi on piiretyille pikkutytöille runkkaaminen haha.
Miten vanhoja oli vanhemmat kun sut sai? Saatat olla vaan paskat geenit saanut mutanttivammakko.
aika hassu juttu haha
Geeneistähän se johtuu, jo isoisoisäni oli alkoholisoitunut animepedari kolmekymppisenä eikä koskaan saanut lapsia.
onko nyymeillä neuvoja valvomiseen? heräsin eilen illasta ja koitan saada valvottua kellon ympäri
Äiti joku 25 ja iskä alle 30.
älä huijaa ei silloin ollut animea vielä
Miko on kansallisaarre. Ja mul on käsittämätön ikävä tätä.
Älä mene nukkumaan.
kofeiini ja käy kävelyllä kun alkaa väsyttää helvetisti
ei tarpeeksi väsyneenä pysty enää menemään ulos kun alkaa ahdistamaan
tapa ittes sit niin pääset ikuiseen uneen
Pelaa jotain huomiota ja kevyttä keskittymistä vaativaa peliä.
tää ois kyl myös mutta emmä vielä ku ajattelin huomenna hakee settejä
En oo vieläkään saanut päätöstä siitä meemiviruslisästä. Onkohan ne oikeasti unohtaneet minut.
Ei sitä oikeasti oo, se oli vaan jekku.
perjantainahan sen sitten näkee