Sverigetråden - Madrsupplagan

>0-12 poäng: Ingen eller mycket lätt depression
>13-19 poäng: Lätt depression
>20-34 poäng: Måttlig depression
>35 och över poäng: Svår depression

Attached: MADRS.png (720x2075, 537.02K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=kGFWovUuWak
twitter.com/SFWRedditGifs

Attached: 1601034222681.png (953x961, 697.5K)

22 poäng rapporterar in.

jag fick 51/51
hur lång tid har jag kvar innan jag dödar mig själv?

republikaner är efterblivna ja, inte direkt något nytt

smaklig

Attached: sanna_smycke.jpg (488x655, 78.21K)

hellre republikaner än demokrater favä

>Med karriär menar jag att det ska vara ekonomiskt hållbart
Fortfarande sämre ekonomiskt än att båda föräldrarna jobbar.
>det ska finnas en social gemenskap baserad på hemarbete.
Vad menar du ens med det här?

>kollar på anti knark reklamer
>du förstör inte bara ditt liv utan dina vänner och familjs liv!!!!
lmao har ändå inget sånt

köp vänner och familj istället för knark

Påminnelse om att allt ughande om muh tradfruar och muh traditionella samhälle här på kanalen egentligen bara bottnar i oskulders sexuella frustration och vanmakt över sin egna situation.
I samhället de drömmer om tror de att de både skulle vara mer lyckade, ha mer makt över sin egna situation och makt över kvinnor vilket är skönt som hämnd för att tjejer kan ligga men inte gör det med dem, och få sina sexuella behov tillfredsställda. Att omvälda samhället för att deras egna själviska begär är ju lite svårt att acceptera för andra och är ju som sagt bara själviskt och lågt så man ljuger, både för andra men också sig själv, om att det skulle vara ett bättre samhälle för alla, inklusive kvinnor som de skulle få råda över och rättfärdigar detta med en hop pseudopsykologiska uttalanden men i grunden är det utåtriktad sexuell frustration samt vanmakt inför sina egna liv

Attached: 1602597383730.jpg (870x1230, 790.92K)

Attached: 1581540679308.jpg (638x680, 63.24K)

>Fortfarande sämre ekonomiskt än att båda föräldrarna jobbar
Ja, men det går att ha en stor familj med bara en inkomst om man vill.

>Vad menar du ens med det här?
Att hemmafruar ska ha ett eget förbund som gör deras röster hörda och accepterade som en socialgrupp. Ett fack om du så vill. Det ska även motverka att kvinnor bli hemmasittande med ungarna och istället kan delta i det sociala eller föreningsverksamhet osv.

Vad vill hon göra uppe på skoltaket?

Grindrböghorslynan :3!

mann1, allt jag vill ha är en fru, en stabil inkomst och ett mysigt hus på landsbygden

hai same desu

och girls wanna have fun

Jag ser miljömässiga skäl till att leva självförsörjande och då går det inte att ha en kvinna som vill se på netflix, dricka läsk och uppfostra barn till bögar

Breva era rum

Attached: 1600783991322.jpg (3840x2880, 985.41K)

vilket är ett problem
själv slutade man ha det tankesättet i tonåren

>berättar för pappa att jag fått jobb
>vad för lön är det?
>berättar
>jaha. jaja man börjar väl någonstans. killen i din ålder jag just anställde fick mer än så
varför måste han säga så

Attached: in.jpg (720x405, 32.21K)

varför ska jag plugga och utbilda mig när hela arbetsmarknaden och ekonomin kan gå åt helvete från ingenstans bara för en uppblåst pandemi?

Attached: anons lägenhet_3.jpg (1075x756, 78.29K)

Fett söt

Familj? Gemenskap? Samhörighet? NEEEEEJ!! Vi måste vara isolerade individer som jobbar åt internationella företag, konsumerar, och sen dör självständigt! ..och jag bryr mig fan inte trender om psysiskt välmående och anti-depp. Vi MÅSTE vara självständiga och individualistiska!!! Vi bara måste!!

Borde också pmugga lite men är rädd att när jag kollar boken är det massa skit som inte varit på föreläsningarna och inte veta om jag borde försöka nöta in dem också så jag kommer bara försöka lära mig allt i boken vilket inte går. Så jag skiter i det och går nästan exklusivt på att plugga det som förekommit på föreläsningarna och få det att fastna.
Känns jobbigt men det få vara så här

fast det är ju bättre för miljön om dina barn blir bögar och alltså är mindre troliga att föröka sig.

varför måste du breva 2dbögporrtransor?

Tråkig frusmak

>Incels
youtube.com/watch?v=kGFWovUuWak

Attached: 1458459402.jpg (1111x597, 379.29K)

>Ja, men det går att ha en stor familj med bara en inkomst om man vill.
Det är svårt och man kan inte göra saker som att resa
>Att hemmafruar ska ha ett eget förbund som gör deras röster hörda och accepterade som en socialgrupp. Ett fack om du så vill. Det ska även motverka att kvinnor bli hemmasittande med ungarna och istället kan delta i det sociala eller föreningsverksamhet osv.
Skumt att sånt inte redan finns då om kvinnor gillar att vara hemmafruar så mycket
Du kan fortfarnade hänga med folk även om du är självständig och männen är ju fortfarnade självständiga

Rätt svinigt gjort, säg till honom
Grattis förresten, hoppas du trivs

Attached: xnjBDBu-1zUm9tbWrPtu7mv17EcM9QyOpyHTeWfqM2c.png (800x1483, 765.94K)

Sex!

lite som ylvas fitta

h1

Brus i öronen? Så återställer du snabbt din hörsel!

bättre för miljön, men sämre för landet
om det är nån som ska sluta föröka sig så är det alla jävla gatubajsare, djungelapor, risplockare och getknullare

>Familj? Gemenskap? Samhörighet?
Inget som du behöver en hemmafru för

Nej. Våra barn uppfostras till att upprätthålla självförsörjandet.

Jag har sagt typ tre eller fyra gånger nu att kvinnor ska vara fria att välja detta själva. Om de vill kan de ju jobba och föda barn samtidigt, tror jag vet vad de kommer välja.

det är som de vet att alla här lider av tinnitus

ägd

för att min pappa är taskig och får mig att söka kärlek från andra män
tack

Attached: 54330696354.jpg (474x266, 18.7K)

>inte totalt koppla bort sitt sinne från sitt ego och livssituation när man objektivt analyserar och drar slutsatser baserat på historia, kultur, och psykologi på vad som är bäst för kollektiva mänskligheten
>på något sätt inkludera sin egen situation och liv i denna ekvation
hmm, en inblick in i individualisten sjuka hjärna...

bögjävel häng dig

Den grabben har mycket prylar men dålig presentation av dem

>söka kärlek från andra män

Döda dig själv, bögäckel. Det är vad din fader vill

din pappa måste vara besviken att hans son är en bögjävel
ett kok stryk ska du ha

Du verkar ha extremt svårt att få denna polett att falla ner. Jag pratar om att familjer med hemmafruar kommer ha ekonomiska lättnader och generösa bidrag vilket gör att de kommer kunna konsumera och resa, sånt som du inte klarar dig utan. Det är i ditt system som hemmafruar inte har någon rörlighet alls.

10 poeng

Attached: 1600576927133.jpg (700x700, 98.53K)

Aha så du ska ha en tradfru som sska lyda dig och vara knulldocka för miljöns skull
>bögar
Vad har det med miljön att göra.

Helvete vad user droppar sanningspiller

>vi som släpper ut mest borde föröka oss och de som släpper ut minst borde sluta föröka sig
>för miljöns skull såklart
mm strax

41

Jag är bög och oskuld och jag tror inte att jag är ensam.

har någon dampdetektorn?

ingen sa något om sexuell kärlek... varför tänker ni på bögsex så mycket?

>Brunbergs negerkyssar och Sandels
finskt/10

jag är inte deprimerad, bara lat

du blev nyss klar med din utbildning och står nu inför en tuff arbetsmarknad orsakad av en ingetburgare? synd för dig, agda ville leva två veckor till

det är vårt sätt att leva som bör förändras, inte vår reproduktion
och utvecklingsländer kallas utvecklingsländer av en anledning

bögus...

har 20 tabbar porr uppe just nu

Hoppas user är beredd att slita hårt som fan både för sin egna tradfru och alla andras som ska ha bidrag och skattelättnader, då räcker det inte att vara "självförsörjande" med en liten odlingsruta på bakgården.
Eller egna uppoffringar förekommer inte i den här föreställningsvärlden, det kanske bara är samhället och kvinbor som ska förändra sig för din skull?