Snart Julupplagan
Sverigetråden
Kukhuvud Ikea
Sveriges största gigasjad
HELL SEGER
Buren är låst tills första advent
juliga bilder bara
Bögigt
Bra upplaga
Någon som sett om (light)musten finns i butik än?
>Anonymous 10/13/20(Tue)18:10:58 No.1321885541597988854444.png (383 KB, 661x750)File: 1597988854444.png (383 KB, 661x750) google yandex iqdb wait>man kanske inte borde knarka
Skulle ni??
live.aftonbladet.se
>röker fett me braj i lägenheten på femte våningen
>polisen kommer dit
>försöker klättra ner från balkongen
>ramlar ner i marken och permaheemas
Hemköp här i Norrköping (gamla lasarettet) hade Nygårda när jag var där igår, men bara 33cl flaskor.
Förklara hur det är polisens fel?
>bara begå inte brott lmao, vem bryr sig att polisen slösar asmycket pengar varje dag genom att jaga piss från ungdomar?
Vi har fått in den på ica där jag jobbar åtminstone
Det är brutalt krinsch att sälja innan sista veckan av November egentligen
Längtar tills hela släkten är samlad kring julbordet och mamma och mormor har lagat massor av god mat
Har funnits hos min ICA i flera veckor nu.
facking fittrazze stormsnorre aina borde inte facking ge sig på folk ba e röker ganja mannen
Ja med. Men för oss är det bara päronen, syskonen, morfar, mormor och farmor.
>I 2030 kommer IKEA inte längre att sälja köttbullar i Norge
Haram
målet var att ta med en fv till nästa julbord, går så där hehe lol
>NEJJJJ MITT KNARK JÄVLA POLISEN
Det här är en arbetare
Snygg Batlord tröja
Jo lite bögigt är det väl men vadå då?
Ja?
Så länge din pv blir glad bryr jag mig inte.
Finns rannsakning ens?
Varför knarkar du?
NEEEJ RÖR INTE MITT KNARK SNUTIS
>JAAAAA SNÄLLA SAMLA PISS FRÅN KIDS ISTÄLLET FÖR ATT LÖSA BROTT MED RIKTIGA BROTTSOFFER
Har ni inte sett polisen med käpphäst?
Vem vet vad de gör med en i förhörsrummet jävla psykfallen! Hade hellre dött än blivit tagen av svensk aina asså, fatta om han hoppar in i er lägenhet när man chillar med en jolle o bara "händs up!". Shiiiiiit!
Ja det är nämnligen bästis-user du möjligtvis sett mig breva med tidigare som är min pv nu.
Ja
årstiden går för fort annars, hinner ju förfan inte få julstämning
det var annat när man var barn, men nu när man är kaosknegar så hinner man inte reagera innan det är jul
Såg en "antifascism är självförsvar" sticker idag. Rev ner skiten eftersom jag hatar när folk klottrar och sätter upp klistermarken på mitt Södermalm. Vill slå sönder alla som klottrar och sätter upp klistermärken.
Söt antar jag, aja ha det bra
Hellre han än mig!
Blattar
>tar inte droger och dricker inte
Svenskar
>är antingen alkisar eller beroende av droger
Blattarna vinner även detta
Kanske dags för en dusch eller ett bad, var ju förra torsdagen senast så snart 2 veckor
Brukar gå långa omvägar bara för att dumpa skräp i fickorna på söder favä
dampus chilla fö fan ta ett glas och varva ner
vem vinner i sossarnas krig mot drog(brukare)? brukare kommer bruka, det blir mer våld bara.
Svennar brister aldrig ut i dans
>Mitt södermalm
Bor du ens i SoFo brorsan? Sluta uttala dig annars
Någon mer som har autism här och bara prokrastinerar hela dagarna? Mår jättedåligt över att jag inte gör något produktivt men ändå så fortsätter det i en evig cykel
>132189009
Detta är tiktok/matgeek/johannes/magicmikepsykfallet
>det blir mer våld bara.
bra
Jävla cp
Grindrböghorslynan :3!
Varför knarkar du?
Jag vill vara en person som en sån tjej vill vara med
Tänk er hur sjukt mycket samhället skulle spara på om man tog bort allt bidragsfusk, bort med parasitinvandrare och att man tar bort med alla onödiga offentliga anställningar. Man skulle säkert betala hälften så mycket skatt oh få ut samma välfärd om vi gjorde detta
Aldrig sett en blattetjej som druckit alkhohol
Skulle vara ett paradis
Det är roli att ta en gås då och då.
Varför knarkar du inte?
Mannen hela söder är nerskräpat och sönderklottrat
Blattetjejer blir gigantiska slampor när de börjar högskolan
Har du stor kuk~?
Wtf user varför tror du att jag är nån utav dom där? Jag är inte han söderbrevaren och inte johannes och matgeek och magic mike heller
t. tiktokanon
>neeeej sluta jaga oss små knarkilarkisar, det är faktiskt bättre att ni jagar någon annan, jag kommer faktiskt fortsätta knarka ändå haha så ni måste låta mig göra det
Staten ska inte ge efter inför eller förhandla med pundare.
>kollar upp min bästis från barndomen som jag inte varit i kontakt med sen jag hoppade av gymnasiet och neetisolerade mig i skam för 10 år sen
>vi var båda de där airsoft/dataspelsnördarna i grundskolan
>han fortsatte på sin linje i gymnasiet och fick tydligen också ligga, vilket totalförändrade han till en nbög över en natt
>inte hört från han sen dess
>kollar upp han
>han nu bor ensam i en självmordslåda på 30m2 i ett babbeområde och "har åtalats vid domstol i ett rättsfall av brottmålkaraktär och en dom har fallit"
>ingen social media men kom upp en bild på google där han ser helt jävla död ut inombords med incel-snaggat hår
känns piss när man ser det nu, även om jag var avis på han då. han var ju den av oss som skulle klara det. undrar om det var mitt deppiga jävla skitinflytande som drog ner han såpass i tonåren att skadan redan var gjord.
>vem vinner i sossarnas krig mot drog(brukare)?
Socionomer, biståndshandläggare, behandlingshem osv.
En (1) omhändertagen knarkare skapar arbete åt 12 personer.
Mer pengar försvinner ner i sv ho niggermadrass socfall än huserandet av alla miljoner niggeralafabeter
Var nära på att få sparken i fredags för att jag röker på flera gånger om dagen men det visar sig att min prick i registret (ringa narkotika) inte försvinner förrän om ca. 7-8 veckor, så jag kommer inte bli av med jobbet eftersom de nu inte tänker skicka mig till Vattenfall där jag hade fått pissa för att få tillgång till alla nödvändiga accesser - och blivit av med jobbet när jag pissat positivt.
Tänka sig, min prick i registret har sett till att jag inte får sparken!
Ingen aning har aldrig mätt, den är inte noterbart stor skulle jag tro
Käften dampstormsnorre, önskar vi kunde kasta ut er nazister istället
Tycker också han borde sluta kalla alla sötabrevare för grindrslynor det är äckligt!
>den är inte noterbart stor skulle jag tro
Hur är det roligt? Är det inte förnedrande att finansiera Muhmeds kriminella verksamhet?
Sjukt ändå att det idag går att både sänka skatten och förbättra all samhällsservice.
>dkn snaggat hår
En gång i tiden var det bekvämt, nu har Norwoodmannen satt sina klor i mig och jag är oironiskt 6-7, detenda jag kan göra är att överträffa honom genom att raka det
Anställer de inte folk med prick?
>jaaaaa det är bra att åtala folk för ett brott utan offer
strawpoll.me
strawpoll.me
strawpoll.me
Viktig undersökning
Men förlåt då, kan jag inte vara mer än en stor kuk?
Senast jag var inne på Jonna Jintons dutubkanal hade hon 750k prenumeranter.
Nu har hon nästan 2 och en halv MILJONER prenumeranter. Hur fan gjorde hon det?
>marijuana
Nej. Däremot cannabis, ja.
>Är det inte förnedrande att finansiera Muhmeds kriminella verksamhet?
Ja därför man ska legalisera det ju?
Grindrböghorslynan :3! Blev du gängsmälld av hunkar från grindr uwu
Trodde det var samma sak favä
Det kanske de gör, men de anställer inte folk som röker. Nu slipper alla få reda på att jag fortfarande röker.