user heeft autisme
uitgave
/NEDERDRAAD/
Other urls found in this thread:
youtube.com
en.wikipedia.org
youtube.com
twitter.com
eerste voor
youtube.com
>hij laat zich pesten op werk
lulletje
>geen vrijdag de dertiende uitgave
Je had maar één job
Umm... GEBASEERD?!?!
>ex-vriend
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
>ex vriend
koek was het een t*tta ofzo?
>vermoord door ex
Welkom in de vrouwelijke wereld
Hoe kan je dit verhaal nog spinnen naar een belediging aan blanken. Wauw
:( had haar best wel willen sexen
huil meer bl*nkie
gebaseerd en geroodpild
Maar jij bent zelf blank
Ja nou, ergens anders kan ik wss wel ontwikkelen. Tis jammer, ik heb eigenlijk weinig verkeerds gedaan en van alles de schuld gegegeven en nu moet ik het meisje waar ik van hou achterlaten.
Tis een drama maar ik ben een overlever
fysiek misschien maar mentaal niet
Oh ok sorry dan
>vrouw
>eerste dodelijke transgenderslachtoffer
Niet waar, zo'n 40% van de transgenders worden vermoord door hun oude identiteit.
Onironisch normaal bij turken, nu is het waar beter geworden, in de jaren 80-90's werd jij gewoon vermoord en als ''zelfmoord'' gepaint door je familie als je iets met een vreemde man deed
zelfdoding is legaal, dus het is geen moord
Hoe kan jopie baaiden als witte man nou ballebak obama opvolgen als democratische president?
Zijn er daarom zoveel mannen in turkije?
ja maar dat is wel anders, het is niet eervol om je famillies eer te schaden.. moest je maar geen slet zijn
Ik wou dat er eer bestond bij mijn Nederlandse familie.
>eer
Wat een prehistorische gelul
wat de neuk, kunnen ze geen internationaal verdrag ondertekenen die ervoor zorgt dat ze dat soort misdrijven gaan aanpakken.
is er eigenlijk wel zo'n verdrag?
ik verwacht niet dat Turkije mee zal doen aan zo'n verdrag.
Ik ga Vrijdag de 13de kijken vandaag en jij?
Jason houdt van trennies?
Dit was in België, familie dwingde haar tot zelfmoord nadat ze wisten dat ze een vriendje had, oude verhalen, sommige plekken in Turkije zijn veel meer tolerant
>wat heb je gedaan dan
Gevraagd of ik de overuren kreeg uitbetaald
"iz kultür" ~ Erdogan
Bestaat er ook wel alleen wordt je er voor bestraft sinds de nazis slecht waren en ons koningshuis die vluchtte het land uit want ze zijn zeer nobel... :I
Hangt van je familie af, maar dit gebeurt bijna nooit meer hier in Europa, voor Turkije zijn ze nog bezig met de basis denk ik
lol erdogan en turkije waren de voorstaanders hiervan
"Als je overal stront ruikt, kijk dan onder je eigen schoenen"
Ik heb niet de hele context maar ik denk een begrijpelijke reactie van de ex.
wat maken belgen toch saaie draden
oh doe mij maar een Noord-Brabant editie dan
>Rusland
Waarom doen russen zo hoekig
Een 1/10 belgische editie is gelijkaardig aan een 10/10 nederlandse spam
Gebaseerd!
Ja het is allemaal mijn schuld. Ik had het miss ook niet persoonlijk moeten maken en moeten escaleren maar als he gaat luisteren naar het gezeik van een instabiel jankwijf wat persoonlijke ruzies bij haar manager gaat uitvechten omdat je zelf ook een instabiel jankwijf bent dan is dat niet erg proffesioneel.
Ik word ook niet graag kankerautist genoemd. Ik heb eigenlijk nog nooit ergens zulke ruzie gehad. Normaal ben ik erg meegaand en lief.
Helaas is dit bedrijf een incompetent rommeltje
Op 28 juli dat jaar gaf Turkije aan het verdrag mogelijk op te willen zeggen omdat het families uit elkaar zou halen. Het zou er voor zorgen dat de genderrollen in de relaties tussen mannen en vrouwen verloren gaan.
Erdogan is een strijder
erdogan heeft wel een gevoel voor humor kan je niet ontkennen
>Ik word ook niet graag kankerautist genoemd
Hoe lang gaan we leo nog moeten aanhoren bros en Cindy?
Ik wordt er echt schijtziek van.
tsja wie moet je anders slaan als je club verliesta
JAAAAAA MOORD JAAAA MOORD MOORD MOORD MOORD
Vrouwen slaan XD
kisame..
Dag Geerke kan wel mooiere meisjes krijgen. Wilde lief tegen je zijn maar als jij me ook al niet begrijpt dan is het klaar.
Ik werd gepest en managers zijn tegen mij opgezet.
Ik werk hard en doe ontzettend veel.
AMATERASU
Niemand vroeg hierom
Ik voel me een beetje viezerik van spel der tronen waar die koningin zijn vrouw gijzelt maar hij denkt neuk het laat haar maar sterven