Nødutgave fordi ingen andre mekker og jeg er drita-utgave
Forrige:
Nødutgave fordi ingen andre mekker og jeg er drita-utgave
Forrige:
bump
hva kjennetegner polen? titusener døde i gatene, enorm matmangel, tomme hyller på butikker, sult og nød overalt, prostituerte på hvert gatehjørne sammenlign det med den "panama".
Basert
Vi lever i en tid hvor lava blir sett på som iskrem, og iskrem blir sett på som lava.
Elver som renner nedover og forsiktig blir sett på som sjø som renner oppover og blir følgelig angrepet.
Salixen er død i Soria Moria.
For 1000 år siden var det 1000 år siden, men idag gjennomsyres av idag.
>ser på deg
Der er så man komme i verde som slags pølse, husker jeg. Sår ut vindu når få det på. Morgen en gang var natt, og tung snø åpne yterdør. Var bli en lang koriander men vær skikkelig. Trode var blaning av drøm. Og virkelighet men samtid så jeg fan av Britney Spear. Når mann sov så han få hjerneblød. Den der man vibrer inn i kropp og den føl man lissom heng lissom opp ned lissom lille merklig. Rare jeg se er vel lav skikkelig med kutte, kort sort hår som stod ved sjø og så på den, var lissom i fyr lissom i lufta lissom.
Intresangt ...
Ville du?
klør på tissen
Natta gutta
he he tynne bein he he ville du he he hva ville foreldre sagt om du kom hjem he he vil bre ha rullestoljente he he tok selvbestem abort he he
Hvis det var en måte å forsikre meg om at mine personalia ikke ville komme henne i hende, kanskje.
nei
???
*kaste bardsj på deg*
Piken er åpenbart forstyrret, hun kan ikke få vite hvor jeg bor eller hva jeg heter.
Hører stemmer
Hvorfor tenker du det?
Hva er det du antyder?
kurukka som drittbrever i tråden
På grunn av øynene vel.
Nei da, hun er nok sikkert hyggelig.
Gale jenter er som regel gode i senga, etter min erfaring.
jeg har ingen erfaring
Søte jenter
Ironisk at du skriver søte jenter, men brever en skikkelig stygg en.
soma ja somá
God diwali gutter.
dagen gryr, så spør meg noe om norrønt
Det der er en mann
Brev flere indianerjenter takk
når kommer egentlig ragnarokk, og kan du ikke bare skyvstarte det til i dag?