>Baudet roept op om lijsttrekkersverkiezing te houden, weigert social media accounts te overhandigen maar zegt niet meer te zullen plaatsen op de social media accounts twitter.com/rik_rutten/status/1331636171890450433?s=21
Wat denk jij? En als FVD deze strijd zal overleven, wie hoop jij dat er wel of niet op de kiest lijst van maart 2021 komt te staan?
Herpaal van vorige draad voor anoniempjes want archivering
Kloten, ik was eenzaam en had niemand, werd geïsoleerd en mishandeld door mijn moeder, maar dacht dat dit allemaal gewoon was omdat ik niet anders wist. Heb een zelfmoord poging als tiener gedaan voordat ik haar kende (Weet zij niet, maar ze leest vier kan dus hoi schat)
Ik droeg ongeveer 10k per jaar af financieel aan mijn moeder onder het mom van (((Voorbereiden om financieel op eigen benen te staan))) Ik dacht dat dit normaal was totdat zij me er op wees. Dankzjj haar had ik het zelfvertrouwen om voor mezelf te kiezen, iets wat tijdens mijn jeugd systematisch de grond was ingetrapt. Het geluk wat ik in mijn leven heb gehad, hoe weinig het ook is heb ik te danken aan haar.
Bedankt voor de woorden, loop hier te janken als een malle op mijn lunchpauze.
Jack Gomez
DE PROVINCIALE STATEN THIERRY, OVERHANDIG ZE NU VREDIG AAN MIJ EN ER HOEVEN GEEN MEER LIJSTTREKKERS AF TE TREDEN.
Ongelooflijk dat dit allemaal in gang is gezet door schijtpalende zoemers.
Logan Collins
wanneer is de dag van het touw?
William Sanchez
>dvw geen vd
Anthony Robinson
abortus=moord
Luis Cox
Kan het nog steeds niet geloven van Baudet. we hadden 2021 in de zak, 76+ zetels en nu helemaal niks mer dit moet toch een grap zijn, hij moet toch een eindplan hebben ik weiget accepteren dat dit het eind is. trump + baudet binnen 2 weken verliezen is echt een rampjaar zoals we sinds 1672 niet gezien hebben
Kunnen jullie Zig Forumsderkindjes eens een keer optyfen! Ik wil hier haten op 2D palers en lachen over domme autisten die hun eigen leven slopen, niet dit politieke gekanker.
Samuel Jackson
t. thierry nee zo gemakkelijk kom je niet weg
Levi Torres
stel je niet zo aan
Cameron Collins
Handje vasthoude
Adam Johnson
extreem gebaseerd
Hudson Rogers
3g
Sebastian Sanders
Spring op de raket schatje want de volgende stop is de maan
Luke Jackson
Je pa had wat eerder sigaretten moeten halen, hadden we geen last gehad van jou nu.
Aiden Jenkins
Ik zal de lavendelbloesem beschermen zodat deze in al vrede verder kan bloeien
Het vlaggenschip van de renaissancevloot wint altijd
>heeft letterlijk van haga on zn partij die bij lange frans op de podcast komt lmke >klimaatwetenschap is nep >'is thierry een complotgekkie?' we zullen het nooit weten
Anthony Jackson
Oetz ben wel blij dat ik ooit op FvD heb gestemd, als ze niet zo groot waren geworden hadden we nooit dit circus gezien.