varispainos
/mämmi/
Jee lintu!!
>5 mämmiä
Juuh
tänne eikä transupainokseen
Juuh kyl se ois tää
jaaha pitäisköhän sitä alkossa käydä kun aukeaa
Ei vielä ole perjantai
entä sitten?
HALUAN
mitä sä sillä
postaan sen kanssa ylikselle
naurettaisiin yhdessä ihmisten kärsimykselle ja maailman menolle
Tää niin vitusti bro :P
Voitais ylispolista katsoa kun maailma palaa samalla viskiä juoden ja vammasille normoille huutistellen xD
>Laaja tutkimus paljasti: Ulkomaalaistaustaisilla lapsilla heikommat arvosanat, enemmän mielenterveysongelmia ja huostaanottoja
m-m-m-mitä?? eihän se voi olla näin!! meidän moniosaajat...
liityn mukaan koska niin vitun MitäänEiTapahdu taas jälleen kerran jengillä tulilla :DDDDDDDDDD
eiks tollasen julkistaminen oo rasistista??
Suomalainen kapitalistinen patriarkaatti on epäonnistunut. Liian vähän naisia ja rodullistettuja johtamassa maata.
Juu mutta se johtuu kato rasismista. Koulussa ei voi keskittyä kun opiskelijatoverit käyttää n-sanaa, kotona ei pärjätä koska rasisti ei ota töihin ja eletään sosiaalietuuksilla vaikkei haluttaisi.
Ratkaisuna miljoona paskanahkaa lisää ja pari miljardia MUN vero vitun rahoja ""integrointiin""
Persujen ja muiden rasistien syytä. Pitää lisätä kotiutumiseen käytettäviä resursseja. Lisää valtionvelkaa vaan.
Kun viettää tuhottoman paljon aikaa erinäisillä sivustoilla missä rasismi ja maahanmuuttovastaisuus kukoistaa (kannu hyvänä esimerkkinä) niin on jotenkin ihan käsittämätöntä ajatella, että oikeesti on ihan päinvastaisia ihmisiä jotka ajattelee myönteisesti noista asioista.
Kaikukammioitahan nämä ovat. Ei siinä.
heikosti menestyvät ja mielenterveysongelmaiset foorumiöyhöttäjät pilkkaamassa heikosti menestyviä ja mielenterveysongelmaisia lapsia
>heikosti menestyvät
hei kuules nyt kirjotin E:n lyhyestä matematiikasta vuonna 2009.
En minä ihan kaikukammioiksi kutsuisi, kun kyllähän takkuja, poliittisuskonnollisia ja muita tieteenkieltäjiä aina silloin tällöin eksyy suoltamaan ideologiaansa, mutta ne lopulta aina perääntyy, kun ei tuollaiset ideologiat oikein selviä puheenvapautta kannattavissa yhteisöissä. Jos epämukavan totuuden puhumisesta ei saa bannia, niin ei sosiologian ja perinnöllisyystieteen vastustamisesta valheellisin perustein oikein tule yhtään mitään.
Pilkkaamassa niitä idiootteja politiikassa, jotka ei kyenneet näkemään tätä ilmiselvää tulevaisuutta jo vuosikymmeniä sitten*
Kommentointikin vielä auki, voi että. Eiköhän kohta lyödä sekin kiinni kun liian moni mainitsee ettei mutakuonoista ole kuin harmia
kylläpä pyryttää
sä voisit pyryttää täällä mun viekussa...
näin unta että mulla oli värin tyttöystävä, semmonen lyhyt ja nätti
+3 ja vettä tulee saatana. yöllä oli tullu lunta ja sinne sulivat
oispa teräväkatseinen ja dominantti otomepelin pääpahis
käyn nukkumaan. hyvää yötä nyymit nukkukaa hyvin