>Under ledelse av Eirik Raude kom de første norrøne menneskene fra Norge og Island i 985 eller 986.
>Eksport av hvalrosstann og vadmel til Europa var lenge en viktig inntektskilde. Det ble bygget 22 kirker, 2 klostre og etablert et eget norsk bispesete.
>Den siste sikre observasjon daterer seg til et bryllup i Hvalsey kirke i 1408
>Klimaendringer og overbefolkning kombinert med den skrinne jorda skal sakte ha ødelagt livsgrunnlaget. Andre forklaringer fremhever mulige epidemier, indre stridigheter eller angrep fra inuitter eller sjørøvere.
/Skandi/: Grønlandsutgaven
There's a total of one dude from greenland who comes here
>There's a total of one dude from greenland who comes here
It's our honorary guest. He reported a bunch of people to janny last week, and he swore an oat to never come back to /skandi/.
lille grönom...vår lilla eskimåvän
jeg tror ikke på semitiske ørkendæmoner
Når tid så du ham sist?
Jeg tror bare på Åsatru.
There are 2 on Zig Forums.
>Jeg tror bare på Åsatru.
bogstaveligen jeg
er det ikke den samme skizo, der mente at han blev udsat for et hævnangreb via sammebøsseri?
kanske två dagar sedan. han schizobrevade
der er også isaac, isac, isak, eller hvordan man nu staver det, som altid brevet den samme anime pige i tilfældige tråde
god morgon allesammans! :)
dags at se en japser film
Sov i 11 timer.
Jeg sparer en masse penge på mad på denne årstid.
svar på mit spørgsmål fra sidste tråd
sov i 5 timer
Norge, Sverige, Grønland. Det var meningen jeg skulle have været i Canada i sommers, men det blev afblæst på grund af corona.
Der er ikke mig selv der har stået for at vælge de rejsemål. Det værste ved Danmark er uden sammenligning vores breddegrad. Hvis det var mig der bestemte skulle jeg til troperne hvor nætterne er mørke og solen står højt på himlen at lodrette objekter i gadebilledet lignet noget fra GTA San Andreas.
Jeg drømte at John Olsen havde en datter, men hun var blevet fjernet fordi han ikke kun finde ud af at tage sig af hende. Den gode John Olsen var dog blevet taget ved næsen, og da et TV hold tog på gaden for at interviewe en af kidnapperne og høre hans version af hans aftale med John fandt de ham gående med et menstruationsbind i ansigtet som en boomer-protest mod mundbind.
drømdæ mik æn drøm i nat um kvikrlán ok matr fra lidl
Jeg drømte at jeg havde fået en slags humoristisk opslagsværk i julegave som handlede om skandi/danmarktråden og faktisk var meget morsomt, jeg ville ønske jeg kunne huske hvad der stod
Når jeg sidder i toget på vej til universitetet dagdrømmer jeg om at breve på /skandi/ mens jeg sidder og klukker over samme. Folk må tro at jeg er skør!
autister kommer til at herske
Hvorfor dagdrømme? Ingen internetforbindelse i toget?
Fast vi behöver neurotypiska, så att de kan arbeta och ge oss autiststålar
Har du stadig din C1'er
vent 107'er*
Jeg elsker at dagdrømme, og kan ikke lide at mobilbreve.
verden bliver måske mere autistvenlig hvis der bliver flere autister, det er sikkert også derfor at transer missionerer/rekrutterer så ivrigt
Jeg mobilbrever også kun af nød, det er hårdt ikke at have alle sine billeder til rådighed
hvorfor er normalbøsser så forhippede på at kalde sig selv ''psykisk syge''
det gør måske at man er lidt mere interessant og får noget sympati, og er en god undskyldning for manglende succes
det er jo pinligt hvis man bare er gammeldags dum eller dårlig til forskellige ting
det er sikkert også ofte forældrene som gerne vil have en diagnose til deres børn
Jag är transa, och jag vill helst se mindre av oss. Om det är mer ovanligt så antar folk att du bara är en ful kvinna istället för en transa