Komaan jongens! We gaan Baudet verjagen!
/NEDERDRAAD/
Other urls found in this thread:
twitter.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
fucking stinknerd
wat bedoelde rutte hiermee?
>Hij wordt boos als hij dit ziet
waar zijn hun maskers?
net mijn eigen voorhoofd
>Eva zal nooit zwoel naar je kijken zoals ze naar Kersje keek terwijl hij zijn grote antisemitische onbesneden piemel in haar kutje ramde
Komaan kameraden, we gaan de arbeidsmigranten verjagen!
>wir haben das nicht gewusst
incel
>Jongens, bekijk deze dubbels eens!
Oetz ze is wel een beetje popperig in het gezicht.
gewoon gezichtneuken
Er is letterlijk geen enkele man hier die Eva niet zou doen kkbek houden
F voor Diego
Denkt ze echt dat alle banen naar Nederlanders zouden gaan en met hogere lonen zonder dat er ook maar 1 baan verloren zou gaan?
>Hij wordt boos als hij dit ziet
@134758319
Jij
>dvw geen big tiddy Hollandaise vd
Bidden allemaal voor mij
Uhm gebaseerd?
@134758362
tijd en plaats vriend en we gaan zien waar je van gemaakt bent
>dvw geen gespierde vd
Mooi, zou een stuk proza van 1000 woorden in deze stijl graag lezen.
Nu ze Baudet niet meer steunt is ze opeens lelijk?
@134758487
Kom naar brussel schijthuid, breng desnoods al je kk matties mee je bent niks waard in onze sameleving
ga terug naar je schijthol van waar jouw voorvaderen uitgekropen zijn
>dvw geen Belgische vd met een grote kont
ik wel wel lijmsnuiven met haar
Dit wil ik eigenlijk wel.
Schizo alert
Typisch m*zzies dit
wow... dus dit is de kracht van bij1....
>lol ja ik neukte hem stiekem
Snappen vrouwen niet dat dit hun meer schade doet?
@134758526
lmke zelfs het land waar mijn voorvaderen uitgekropen zijn wilt ge terug (west turkije) HAHAHA, geen zorgen eens ik 3 kinderen gemaakt hebt en ze hier allemaal zelfstandig wonen ga ik als een rijke mens op pensioen terug in turkije ;)
Cindy je bent zelf toch buitelander?
En je hebt overgewicht
@134758703
En waarom? Precies ja, omdat het hier 100000x beter is dan eender welk stinkend m*zzie land
Jullie proberen hier jullie kankercultuur op te dringen waarvoor jullie zelf zijn gevlucht KOEK
Wacht tot 2024 wanneer VB aan de macht is, alle mozzies DNUG
VLAANDEREN DE LEEUW
Komaan jongens, we gaan Hollanders verjagen
JAAAAAAAA KINDEREN VAN GOD CD IS BINNEN
>Nu ze Baudet niet meer steunt is ze opeens lelijk?
De lelijkheid van binnen komt ineens naar buiten.
>Dit is voor (((hen))) de ideale wereld
Cindy weer aan het zieden in de draad zie ik
@134758770
>Jullie proberen hier jullie kankercultuur op te dringen waarvoor jullie zelf zijn gevlucht KOEK
we leven in onze eigen enclaves waar we los zijn van de bl*nke mens, we dringen onze cultuur op op onze eigen volk omdat hier geen bl*nke mensen wonen lol, je meent te zeggen dat we hiervoor gevlucht zijn maar we leven er hier in, dus waarom zouden we er dan voor vluchten? dommerik
>Wacht tot 2024 wanneer VB aan de macht is, alle mozzies DNUG
kom maar op knul, ik ben er onironisch klaar voor, elke turk dat ik ken heeft een wapen klaarstaan, we weten waar de bl*nke mens kan doen als ze weer waanideeen krijgen, voor elke turkste stier zullen er 10 bl*nkies doodgaan, wees bereid je leven te verliezen
Wat is het verhaal hierrond eigenlijk? Als ie lesgaf in Brussel, vermoed ik dat hij niet zomaar ontvoerd is door de Iraanse geheimde dienst en met een privéjet naar Iran gevlogen.
Was hij gewoon zelf naar Iran gegaan? Als hij problemen had met het regime daar, waarom dan?
>iedere linkse partij is voor cuckiewukkies
>iedere rechtse partij is volledig doorgeslagen
HOLY SHIT NUKE ONS AUB
.
>waar geen blanke mensen wonen
In heel Belgie zouden eigenlijk alleen maar Blanke Mensen moeten wonen, jullie zijn uitschot en een last voor de maatschappij
>Turkse stier
koek, foto gerelateerd
>Elke t*rk die ik ken heeft een wapen klaarstaan
Weeral typisch m*zzie gedrag, waarom heb je zelf een wapen nodig? Te zwak om het een op een uit te vechten? Ik dacht het wel
ALLES VOOR VLAANDEREN
VLAANDEREN VOOR CHRISTUS
OH JA GODVERDOMME IK GA KOEMEN
sojajongens dnug uitgeblazen
Een Iraans/Zweedse gastdocent is in 2016 opgepakt in Iran voor ‘spionage’
Dat krijg je als je nog steeda in de middeleeuwen leeft waar kerk en staar niet gescheiden zijn
holy based
Wtf ik dacht dat Groningen gebaseerd was
tjonge tjonge wat een larper
elke turk is trouwens ook zo'n 170 cm lang
>kom maar op knul, ik ben er onironisch klaar voor, elke turk dat ik ken heeft een wapen klaarstaan, we weten waar de bl*nke mens kan doen als ze weer waanideeen krijgen, voor elke turkste stier zullen er 10 bl*nkies doodgaan, wees bereid je leven te verliezen
Kwam dit uit het niets, of waren er voordien al bedreigingen of fatwa's of wat dan ook zijn richting uitgekomen?
Ik wil in feite weten of die man gewoon een debiel was die zijn lot had kunnen vermijden, of dat hij eerder gewoon uit het niets werd gearresteerd zonder een vorig signaal dat hij misschien beter niet naar Iran was teruggekeerd.
>Weeral typisch m*zzie gedrag, waarom heb je zelf een wapen nodig? Te zwak om het een op een uit te vechten? Ik dacht het wel
het bezitten van een wapen is een basis mensenrecht en voor zelfverdediging, daarbij dreight de bl*nke ziekte dus staan we klaar voor een eventuele rassenoorlog, wat denk je dat we gewoon zullen gaan zonder schade aan te richten?
ik ben 100 procent onironisch zonder enige grap serieus, ik hoop dat er een rassenoorlog komt, ik hoop dat ik mijn wapen mag gebruiken en een paar bl*nke mensen kan doodschieten eer ik in mijn rug ga geraakt worden door een laffe bl*nkie, gaat het tenminste was interessant zijn
Wordt Libertariër
Het bezitten van wapens zijn meestal illegaal, maar illegale dingen dat kunnen m*zzies natuurlijk goed he
Ik hoop onironisch ook dat er een rassenoorlog komt want ik weet met zekerheid dat het Blanke Ras zal zegevieren
Libertarische Partij is er altijd nog
nee dan gooi ik mezelf liever van de euromast
Leo paal je fvd ledenpasje lafaard
Da weet ik niet
Hetgene wat hij kon doen om het tegen te gaan was niet terugkeren naar dat land koek
Wordt een Piraat
boeit mij een kanker dat je wetten zeggen dat het illegaal is, ik heb mijn eigen volk, mijn eigen wijk en mijn eigen wetten
blanke ras zal zegevieren? het zal beschamend zijn wanneer de KD 1:10 ten voordele van de turken gaat zijn, je kan het misschien alleen wat ophalen door bruine omas dood te schieten als de bl*nke mense dat je bent, pas maar op hoor, hoe snel kan je minstens 40 duizend turken met een wapen alleen in belgie al kunnen uitschakelen?
>we leven in onze eigen enclaves waar we los zijn van de bl*nke mens, we dringen onze cultuur op op onze eigen volk
opkankeren kut venti
is dit niet het verlichte bl*nke cultuur waar je constant over opschept?
nah, ik stem wel met tegenzin op de pvv, of het forum als ze het overleven, kek
>Baudet UIT
>Jayden en Gregory IN
>Mijn eigen wetten
in jouw kkschijthol waar je van gevlucht ben misschien
>KD
>KD
>KD
>KD
mooie larp, nu mooi glimlachen wanneer ik een kebab bestel of ik koop ergens anders, capiche?
>t.
wat is een venti