Loddefjord-utgaven
Forrige:
Loddefjord-utgaven
Forrige:
første for loma
søt jente
samhomse
vil det skje?
detfinneshjelp.no
og morsom
Er det flere fra Loddefjord som brever her?
Jeg bor i Fyllingsdalen jeg
Nei, Island kommer til å erobre oss og tvinge oss til å snakke islandsk. Noe jeg støtter fullt ut.
Ville du?
Først burde du lage deg en mening om hvordan du ønsker at samfunnet skal være. Jeg vil anbefale deg å lese deg opp på samfunnsøkonomi, adm.org og litt moralfilosofi (men ikke for mye filosofi, da blir du sær). Historie er også ganske greit.
Samfunnsøkonomi og adm.org er ikke verre enn å dra på Norli og finne noe i seksjonen for populærvitenskapelige bøker. Du trenger ikke å være enig med det som står i de, men det hjelper å forstå hva debatten egentlig handler om. Les deg gjerne opp på rapporter fra ulike interesseorganisasjoner. De har ofte en fæl slagside, men man lærer uansett.
Deretter vil du forstå de ulike partiene sine meninger når du leser nyhetssaker og partiprogram, og kan se hvorvidt det stemmer med dine egne overbevisninger.
foretrekker loma jeg
>sniff sniff
>mmmm jaaaa
Hun er vår Dronning ja
Mine favoritter er Dagsnytt 18, Politisk Kvarter og Debatten på NRK.
hvem her elsker /negerkuk/?
gutta. jeg er domm. svar på dette spør's' mål et.
hvis jeg har en DAC + forsterker til hodetelefoner, og skal ha en enkel mikrofon i tillegg. kan jeg plugge mikrofonen rett i PCen uten noen komplikasjoner?
Dette er fotosjappa din tufs. Ikke hyggelig gjort sdm
ikke gjør det
det skaper nervegass
Personlig så hører jeg på kjønnsbalanserte tverrpolitiske miljøpodcasts mellom klokken 10.00 og 14.00 for å holde meg oppdatert.
bare din mor
ingen dritt
skjchilde forresten
bør gå bra det.
hvem dac og forsterker har du?
Kommer ann på. Hvilke ledninger bruker du? Er du sikker på at strøm signalet ditt er rent nok? Har du anskaffet din egen trafoboks ennå?
Jaggu mye rart på denne nettsiden
dette. om ikke disse spøsmålene blir besvart så blir jeg faktisk veldig sint. burde være en regel om at man informerer om sånt på forhånd før man stiller såpass teknisk avanserte spørsmål.
Gutta.
Hva om vi alle jobbet for å gjøre staten konk
>Feber, svettetokter, migrene og muskelsmerte som kan vare i dagevis er bare noen av bivirkningene som er registrert under utprøving av covid-19 vaksinene til Pfizer, Moderna og andre.
gleder dere til å ta hestekuren?
har tenkt å kjøpe et par beyerdynamiske hodetelefoner med Schiit Magni + Modi.
ikke kødd med meg, kammerat!
Nei, la oss ikke gjøre det. Jeg trenger nautgryna mine til å kjøpe øl.
jeg er immun
Husk at staten kan tvinge deg til å ta vaksinen!
lovdata.no