/tr/

Attached: 49d512dda2f337e5511153c9f7e11558.png (1500x2000, 2.95M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=lbqsMXJ8skk
desuarchive.org/int/thread/134748940/#134759961
desuarchive.org/int/thread/134639343/#134648241
feynmanlectures.caltech.edu/I_33.html
twitter.com/SFWRedditImages

any truk females want sex with me ??

if you're rich enough why not

boktenlilere sikiş yok

please come and fuck our women

beyaz deilsin
maybe but our girls most likely fucks with white and black guys.

Gelo ji bilî serkeftineke mayinde û nemir çi dikare jana bîr, raman, hest û bernameyên ku ji bo demeke ne diyar hatibin taloqkirin bihedinîne?

Dema em li bergehê rabirdûya xwe dinêrin, ger ku asoyê hingurê ne gevez be, em dê çawa bi beza xezalekê pêşwaziya rabirdûyeke telafîker bikin?.

Di nav xirecir û hengameya gav û kêliyê de; di rewşa “Dema niha” de, dem wekî gulokeke berfê ku li ser sêleke sincirî bigindire, dihele. Lê dema mirovê ku li darê dinyayê “Evdekî biyanî” ye di nav vê hengame û xirecirê de dikerixe, dawî li ser birîna xwe diponije; ha wê demê êdî bîranîn wekî çemekî boş ji gencîneyê ber bi “Gav” û “Kêliyê” diherikin.

Di demê wiha de, herî zêde bîranînên li ser evîn û têkoşînê krîstalîze dibin…di kêliyê wiha de, bîranîn; wekî leymûnduza ku li ber tava heyvê, li erdê hatibin werkirin… wisa dibiriqin, diteyisin, heçku şopa Kadizê bin.

Kesên ku di roja gonê de zana û pisporên evînê bin; di rojên daweşandina bîrananînan de, pale û kedkarên hezn û bêrîkirinê ne. Ew hestên wan rojên dînemêrî…helwesta wan gav û kêliyên del û dîniyeke bê ser û ber, mirovan distewînin…gotinên mircanî wekî fîşekan ji ser zimanê wan dipekin…notayên zîz, wekî riviyê ji tiliyên sincirî dûkel dibin û ber bi êvareke baskşikestî, tijepistepist û bêhogir li ba dibin.

Êdî mafê gotinê yê hunermend e. Hunerê ku ji sûretê mekan, zeman, reng, deng û bîhna bîranînan gon xwariye, di ferhenga hemû serdest û paşverûyên heyamê de, dibe sergerdeyek.

Arkadaşım anime stickerlı bir mesaj attı, wataten bu ya dememek için kendimi zor tuttum.
Çizgiflim ne alaka dedim sadece. Weeb olduğumu kimse bilmiyor.

Attached: [Vivid-Taku] Gochuumon wa Usagi Desu ka S2 - 06 [B216C40F].mkv_snapshot_07.42_[2015.11.17_18.49.38].jpg (1280x720, 60.67K)

Kumlama tatili, bol bol kumladım. Sadece uçakta hosteslere kumlayamadım çok kalabalıktı

bÜlend ersoy ws adiLe naşit kumla

youtube.com/watch?v=lbqsMXJ8skk

bazado

Gelo ji bilî serkeftineke mayinde û nemir çi dikare jana bîr, raman, hest û bernameyên ku ji bo demeke ne diyar hatibin taloqkirin bihedinîne?

Dema em li bergehê rabirdûya xwe dinêrin, ger ku asoyê hingurê ne gevez be, em dê çawa bi beza xezalekê pêşwaziya rabirdûyeke telafîker bikin?.

Di nav xirecir û hengameya gav û kêliyê de; di rewşa “Dema niha” de, dem wekî gulokeke berfê ku li ser sêleke sincirî bigindire, dihele. Lê dema mirovê ku li darê dinyayê “Evdekî biyanî” ye di nav vê hengame û xirecirê de dikerixe, dawî li ser birîna xwe diponije; ha wê demê êdî bîranîn wekî çemekî boş ji gencîneyê ber bi “Gav” û “Kêliyê” diherikin.

Di demê wiha de, herî zêde bîranînên li ser evîn û têkoşînê krîstalîze dibin…di kêliyê wiha de, bîranîn; wekî leymûnduza ku li ber tava heyvê, li erdê hatibin werkirin… wisa dibiriqin, diteyisin, heçku şopa Kadizê bin.

Kesên ku di roja gonê de zana û pisporên evînê bin; di rojên daweşandina bîrananînan de, pale û kedkarên hezn û bêrîkirinê ne. Ew hestên wan rojên dînemêrî…helwesta wan gav û kêliyên del û dîniyeke bê ser û ber, mirovan distewînin…gotinên mircanî wekî fîşekan ji ser zimanê wan dipekin…notayên zîz, wekî riviyê ji tiliyên sincirî dûkel dibin û ber bi êvareke baskşikestî, tijepistepist û bêhogir li ba dibin.

Navenda Nûçeyan (K24) – Li Tirkiye û bakurê Kurdistanê di 24 demjimêrên borî de ji ber vîrûsa koronayê 174 kesan jiyana xwe ji dest dan û hejmara kesên ku ji ber koronayê mirine, gihişt 13 hezar û 14 kesan.

Wezareta Tendirustiyê ya Tirkiyê amarên 26ê Mijdarê yên vîrûsa koronayê (Covid-19) belav kir.

senin ben ananı sikim biz knklarımla herkesin önünde konuşuyoz bütün bunları sınıfta touhou oynuyoduk

Attached: 1606055861492.png (800x900, 648.54K)

>Arkadaşım
y*LL@x normistana PİÇ

ax uLa altya$h PİÇi

Asuka kumlayın rahatlayın oqlimler

Attached: 1604587340069.jpg (1048x1370, 966.2K)

Navenda Nûçeyan (K24) - Doza sereke ya hewla derbeya 15ê Tîrmeha 2016an bi dawî bû, derbarê 475 efser û serbazan de sizayên giran hatin dayîn.

Li Tirkiyê doza Baregeha Akinci ku hewla derbeya serbazî li wê derê hatibû birêvebirin, bidawî bû.

Di dozê de, 365 kesên girtî, bi giştî 475 kes hatin dadgehîkirin. Ji bo 12 fermandar û 4 sivîl ku bi tohmeta rêvebirina derbeyê hatin darizandin, bi 79 caran zindanîkirina heta hetayê, hatin sizadan.

Serokomarê Tirkiyê Recep Tayyip Erdogan û serokerkanê wê demê Hulusî Akar jî di nav de, 440 kes wek ziyanlêketî û gilîdar hatin guhdarîkirin û di dozê de cih girtin.

Di dozê de, 385 şahidhal hatin guhdarîkirin û hemû tohmetbar bi kuştina 77 polîs, serbaz û sivîlan hatin tohmetbarkirin û piraniya wan bi zindanîkirina giran a heta hetayê, hatin sizadan.

özür dilerim animeci tiradı görünce spamlamadan duramıyorum

anan piç anan oç anan altyaş

pHen kumla oqlım

Attached: 1603439512305.jpg (1448x2048, 534.71K)

Köydeki kızlara kumlayamadım, zaten hepsi zenginmiş. Eurolarımı göstermek fayda etmedi

Attached: sweating-pepe-fro-mungfali-54027565.png (500x491, 175.85K)

asuka kumla ile aleyna tilki kumla aynı kişi mQ

Navenda Nûçeyan (K24) – Li Sûriyê 6 kesên din bi vîrûsa Koronayê canê xwe ji dest dane û hejmara qurbaniyê wê vîrûsê gihîşt 391 kesan.

Wezareta Tentirustiyê ya Sûriyê ragihand, di 24 demjimêrêm bûrî de 90 kesên din bi vîrûsa Koronayê (Covid-19) ketine û 6 kesan jî canê xwe ji dest dane.

Bi vî awayî, heta niha li Sûriyê hejmara pêketiyên vîrûsa Koronayê gihîştiye 7459 kesan, 391 kesan jî canê xwe ji dest dane.

Wezaretê eşkere kiriye, 58 pêketiyên Koronayê jî baş bûne û hejmara kesên ji wê nexweşiyê baş bûne gihîştiye 3271 kesan.

Li Sûriyê yekemîn haleta pêketina bi Koronayê di 22ê Adara bûrî de hat tomarkirin. Di 29'ê heman mehê de jî, yekem haleta mirinê hat tomarkirin.

うわああ、キモオタ。

Attached: [BTN] Sayonara Zetsubou Sensei - 02 (1280x720 h264 BD FLAC) [549B0E9E].mkv_snapshot_16.16.550.jpg (1280x720, 124.35K)

balık copurdatılır mı

akıyo ama bok akıyo

senden beyazım piç. Bembeyaz ten rengim var

Her mirovekî û her civakekî dive rêbazekî xwe hebe.

Jiyan bê rêbaz, bê qîblename (pusule, compass), bê armanc nabe.

Siyaset, diyarkirina cureyê rêvebiriya jiyanê ye. Tewr û cure û şêweyên rêvebiriyê, meşandina kar û barên dewletê hemî deqên mijarên siyasetê ne.

Stratejî, bi yewnanî stratigikí ji bêjeyên stratos artêş û ago rêvebirî pêktê. Wateya vê bêjeyê ew e ji bo gîhaştina armanca sereke pêkanîna hevbendiya hemî hêzan û pevgirêdana hemî derfetan e ji bo destanîna vê armancê bi rêvebiriyeke serkevtî.

Çi ji bo mirovekî, çi jî ji bo xelkekî jiyana bê armanc, ne tu jiyan e.

Kurdan vê yekê di kilam û çîrokên xwe de bi gotina pergal vegotine. Jiyana bi pergal û jiyana bê pergal, yanî bê ser û berî. Em dikarin bêjîn ev gotina yewnanî ku îro di zanista siyasî de di hemî zimanan de cîh girtiye, mijareke gelekî girîng e.

Stratejî, çarçoveya rê û rêbazên cîbecîh kirina armancên civakê, netewê û dewletê ye. Ji bo her kar û xizmetên diyarkirî jî stratejî bo wan deqan tê destnîşan kirin, wekî stratejiya civakî, ya leşkerî, ya çandî û yên din. Stratejiya netewî, ji bo jiyana civakê van hemî deqan hevdu ve girêdide û ji bo rêvebiriyê rêbazek diyar dike.

Dibe ku ev pirs xwendevanan hinekî aciz jî bike, lê ezê bipirsim, jiber ku armanca vê nivîsê ev pirs e.

Gelo ji me Kurdan re stratejiyekî pêwist e?

Em dikarin bahsa pêdiviya stratejiyeke netewî bikin?

Me stratejiyeke netewî heye, gelo em dikarin stratejiyeke netewî binivîsin û hemî bi vê stratejiyê palbend bin?

Ev çi kambaxî ye ku hinek ji Kurdan li dûye dewletbûnê ne, hinek ji me jî em vê armancê têkdidin, axa em li ser serwerbûn, li ser tepsiyeke zêrînî teslîmê dijminan dikin, dixin destê wan?

Ev çi ye bi serê me hatiye?

Hinek ji me li her derfetî digerin, yekrêziyê pêkbînin û armanca sereke destkevtiyên me biparêzin,

>otaku
anan otaku anan

Attached: 607cf36d5acc7dd15979f608ba615fcc-700.jpg (700x700, 103.03K)

B-bembeyaz mı???
Tüysüz müsün peki?????

öyle beyaz olunmuyor ırksal olarak bahsediyoz biz tRko PİÇi

pHen
desuarchive.org/int/thread/134748940/#134759961

Feynman mı spamlayayım k#rttçe haber mi

ananın amını spamla aptal orospu çocuğu

>>otaku
Dedi 2hu postlarken.

Attached: [SubsPlease] Tonikaku Kawaii - 07 (720p) [4E6A4EF5].mkv_snapshot_16.23.804.jpg (1280x720, 89.59K)

ritsu kulmayın oQliiiiiMMM

Attached: 1605629941219.jpg (900x1135, 859.27K)

e-ewd
desuarchive.org/int/thread/134639343/#134648241

wur inlesin sissy PİÇleri geriLLam

2hu anime bile değil mQ(aslında öyle ama) + ben senin gibi sırf animeden gördü diye japonca öğrenmeye kasacak biri değilim

feynman reyiz tabii

@ll@x bilir animeyi de ding*lizce izliodur bu PİÇ

ananın amına adaçayı ekem bütün tarlalara gitsin oç

emrin olur brem

33–1The electric vector of light

In this chapter we shall consider those phenomena which depend on the fact that the electric field that describes the light is a vector. In previous chapters we have not been concerned with the direction of oscillation of the electric field, except to note that the electric vector lies in a plane perpendicular to the direction of propagation. The particular direction in this plane has not concerned us. We now consider those phenomena whose central feature is the particular direction of oscillation of the electric field.

In ideally monochromatic light, the electric field must oscillate at a definite frequency, but since the x-component and the y-component can oscillate independently at a definite frequency, we must first consider the resultant effect produced by superposing two independent oscillations at right angles to each other. What kind of electric field is made up of an x-component and a y-component which oscillate at the same frequency? If one adds to an x-vibration a certain amount of y-vibration at the same phase, the result is a vibration in a new direction in the xy-plane. Figure 33–1 illustrates the superposition of different amplitudes for the x-vibration and the y-vibration. But the resultants shown in Fig. 33–1 are not the only possibilities; in all of these cases we have assumed that the x-vibration and the y-vibration are in phase, but it does not have to be that way. It could be that the x-vibration and the y-vibration are out of phase.

başını kıçını kaçırdım oç baştan başlayarak at bir işe yarasın

When the x-vibration and the y-vibration are not in phase, the electric field vector moves around in an ellipse, and we can illustrate this in a familiar way. If we hang a ball from a support by a long string, so that it can swing freely in a horizontal plane, it will execute sinusoidal oscillations. If we imagine horizontal x- and y-coordinates with their origin at the rest position of the ball, the ball can swing in either the x- or y-direction with the same pendulum frequency. By selecting the proper initial displacement and initial velocity, we can set the ball in oscillation along either the x-axis or the y-axis, or along any straight line in the xy-plane. These motions of the ball are analogous to the oscillations of the electric field vector illustrated in Fig. 33–1. In each instance, since the x-vibrations and the y-vibrations reach their maxima and minima at the same time, the x- and y-oscillations are in phase. But we know that the most general motion of the ball is motion in an ellipse, which corresponds to oscillations in which the x- and y-directions are not in the same phase. The superposition of x- and y-vibrations which are not in phase is illustrated in Fig. 33–2 for a variety of angles between the phase of the x-vibration and that of the y-vibration. The general result is that the electric vector moves around an ellipse. The motion in a straight line is a particular case corresponding to a phase difference of zero (or an integral multiple of π); motion in a circle corresponds to equal amplitudes with a phase difference of 90∘ (or any odd integral multiple of π/2).

In Fig. 33–2 we have labeled the electric field vectors in the x- and y-directions with complex numbers, which are a convenient representation in which to express the phase difference. Do not confuse the real and imaginary components of the complex electric vector in this notation with the x- and y-coordinates of the field.

asuka ayaklarını kokladım

Attached: 1606016537341.jpg (4209x2976, 1.09M)

feynmanlectures.caltech.edu/I_33.html

2–1Introduction

In this chapter, we shall examine the most fundamental ideas that we have about physics—the nature of things as we see them at the present time. We shall not discuss the history of how we know that all these ideas are true; you will learn these details in due time.

The things with which we concern ourselves in science appear in myriad forms, and with a multitude of attributes. For example, if we stand on the shore and look at the sea, we see the water, the waves breaking, the foam, the sloshing motion of the water, the sound, the air, the winds and the clouds, the sun and the blue sky, and light; there is sand and there are rocks of various hardness and permanence, color and texture. There are animals and seaweed, hunger and disease, and the observer on the beach; there may be even happiness and thought. Any other spot in nature has a similar variety of things and influences. It is always as complicated as that, no matter where it is. Curiosity demands that we ask questions, that we try to put things together and try to understand this multitude of aspects as perhaps resulting from the action of a relatively small number of elemental things and forces acting in an infinite variety of combinations.

For example: Is the sand other than the rocks? That is, is the sand perhaps nothing but a great number of very tiny stones? Is the moon a great rock? If we understood rocks, would we also understand the sand and the moon? Is the wind a sloshing of the air analogous to the sloshing motion of the water in the sea? What common features do different movements have? What is common to different kinds of sound? How many different colors are there? And so on. In this way we try gradually to analyze all things, to put together things which at first sight look different, with the hope that we may be able to reduce the number of different things and thereby understand them better.