Sverigetråden - Finlands alldeles egna upplaga

För finnar samt brödrafolk

Attached: Moomin_kuva.jpg (403x247, 40.09K)

Mysig nattråd finnanon.

Attached: 1593694597068.jpg (259x194, 5.92K)

>Feber
>Ingen smak
>Läser symptomen
Önskar jag kunde säga att det har varit trevligt men vill inte ljuga

Har känt mig febrig varje kväll i två veckor, känner inga symptom under dagen. Drygt favä.

Är mest ledsen att jag inte kan känna vad jag äter. Känner en varm klump i munnen och lite salt om jag har tur. Men region Skåne skiter i mig så det får gå som det går

Fattar inte varför jag lidit av sömnlöshet de senaste dagarna. Är alltid skittrött på morgonen men kan inte sova på kvällen. Ögonen kan liksom inte hållas stängda.

Det enda jag ser framemot om dagarna är att kedjeröka på balkongen.

Är ledsen att höra att du lider, hoppas det blir bättre.

moomin

Attached: moomin.jpg (380x280, 17.7K)

>Drömmer
>Är glad
>Vaknar
>Ser inga färger på typ 2 timmar allt är bara grått

Kan alltid hoppas. Finns där annars något roligt set att ställa till det på ett sjukhus om man ska dö?

Vill oironiskt krossa svho’s kranium med en sten efter att scrollat tiktok 1 minut.
Det finns jättemycket men kommer inte på något roligt nu. Du kan iaf försöka orsaka sköterskorna så mycket lidande som möjligt innan, var bara extremt krävande

Ska lyssna på Chumbawamba in i det sista då i alla fall på för hög volym såklart

Ootteko huomannu, että paras tapa voittaa netissä argumentit on inttää vastaan niin paljon kuin mahdollista, ja pyytää lähteitä jokaisesta argumentista. Hyvin harva on niin autisti, että jaksaa nähdä sitä vaivaa Internet väittelyssä

I despise mexican government.

Attached: 0a9cbcc2c92bd1241bd98b15fcd955de.jpg (375x768, 52.24K)

saknar gamla tråden, att vara neet var inget problem för man hade den

Attached: 1580765114510.jpg (750x747, 276.36K)

Attached: moomin_gear_solid.jpg (741x675, 547.3K)

bokstavligen aldrig upplevt glädje

ta e

jvdk

Hängt här sen 2013 och neetat hela tiden. Fast nu försöker jag rannsaka.

jajks

jag har just sett en 10 minuter video på svenska om BH

Varför måste allt vara så polariserat nu, ingen gemenskap alls med alla bajstransor och politikspammare som aldrig är tysta

Attached: AD947927-0B76-4E33-AFFF-DF7877AE1D61.png (828x1792, 1.83M)

Nämen oj vilken krinsch skärmskjut, den lät mig inte se hela bilden när jag ladda upp

när tjejer vill prata med mig och umgås med mig får jag bara massa ångest lämna mig ifred

såg du några fina tuttisar

Då har man spenderat hela natten att rapportera högerextrema hemsidor och youtubekanaler. Godnatt.

Kan inte prata med folk på typ discord. Kan aldrig slappna av och bara prata utan måste tänka på hur jag ska svara osv vilket leder till att jag inte säger något förutom något oerhört ansträngt och tråkigt då och då.

Hatar mitt liv.

hon censurerade dem

har du provat kröka? det hjälper mig

taskigt

Samma här men jag ser det som träning favä. Det blir lite enklare hela tiden.

hjälpte när jag var yngre. men inte längre, hjärnan är helt förstörd.