Attached: 442px-Bischof_Ulfilas_erklärt_den_Goten_das_Evangelium.jpg (442x599, 91.06K)
Sverigetråden - Gotiska upplagan
Robert Murphy
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtu.be
youtube.com
youtube.com
streamable.com
npr.org
youtube.com
twitter.com
Aaron Stewart
Mina förfäder :)
Jaxon Hall
svennar är ett tråkigt folk favä
resten av europa har kinokultur. svenskar är fett pin favä
Luke Murphy
Mina tips för en bättre dag
>begränsa er tid på 4kanal
>rör på er fysiskt
>kom ihåg att det är mer produktivt att titta på en film, gejma eller läsa en bok än att skitbreva här hela dagen. måttlighet är viktigt
>gör åtminstone något produktivt varje dag, kneg eller plugg
>ät inte bara skitmat
Justin Ortiz
Ingen frågade dig loserblatten
Easton Sanchez
Men håll käften din jävla hanrejsbrevande negerkukunge.
För övrigt så skulle jag inte följa varken Söderman eller den andra tjockisen. Deras tagningar är så jävla pinsamma och de är överlag korkade.
Camden James
Mina med :)
Asher Fisher
youtu.be
Rolig sång. Skrattade.
Andrew Kelly
Inte koomat sedan den 15 december 03:51
Lucas Jackson
Hur ska era släkter göra med julfirandet? Blir jobbigt för de gamla att träffa småbarnen som springer runt mycket och riskerar att bära på smitta, men också jobbigt för gamlingarna att stanna hemma
Luke Green
ugh.... om man bara bodde i t.ex. Spanien, så skulle jag ha en vacker feminin pajita som inte tyckte att min datorhörna skar sig med inredning, lagade exotisk och spännande mat till mig precis som mamma gör mörisar till mig, eller varför inte gå ner på gatan där det är fullt med spännande STREETFOOD och köpa något åt mig där eller ifrån någon häftig FOODTRUCK, jag bara liksom sitter vid mina tre skärmar och
>Mi pajo I vill ha el mato
>Ah si si mi amor, I fix åt dig, or tu vill ha el streetfoodo eller maybe från los truckos, efter I will give you le sexo, maybe kuksugo while tu sit vid computer and make grossgermania
Ja ungefär så skulle det gå till om jag bodde i spanien... ugh.... vad som kunde ha varit, sossejävlarna som hindrar detta
Isaiah Peterson
Starkt! Fortsätt så min kära vän!
James Ramirez
Owen Lee
Vi ska fira som vanligt. Jag vet inte om det är bra eller dåligt ärligt talat. Det viktiga är väl att man försöker hålla avstånd lite men man kan ju inte hålla alla instängda under jul.
Ethan Powell
Connor Wood
varför är i princip alla nationalister på något sätt starkt klimatskeptiska?
Brayden Scott
Tror ni nbögarna kan låta bli med SEX SEX SEX
Adam Bell
Gör i princip allt det här och vill ändå begå
Caleb Bell
Glöm inte att hon ger en ständiga komplimanger om hur serber definitivt inte är turkar och hur duktig man är på sitt konsultjobb som man absolut har
Isaac Kelly
Det är ganska monumentalt av domänhajen att tro att någon bryr sig om hans åsikt när han ser ut så här
Robert Roberts
Borde gjort så här tidigare i livet
Gabriel Bell
Jag skulle aldrig kunna bo så. Inget privatliv, verkligen insektsnivå på det där
Robert Hernandez
Funderar att vlogga mig själv för syfte att öka kommunikationen med tråden. T ex gå på promena d med kameran i mitt nylle och prata till tråden o lägga på youtube och länka
Nathan Collins
RADERA DETTA DET ÄR INTE KINO EPIC
Justin Brown
Korkad åsikt. Om vi har teknologin att åstadkomma det han nämner, varför skulle vi INTE göra det?
Ethan Price
Gör det inte, jag är inte intresserad
Logan Robinson
Varför inte. Håll inte på med massa bögtranshomofilskit bara. DÅ kan du köra på.
Cameron Torres
har tänkt samma men med tanke på alla i psykfall i tråden så skippade jag det. tror man kan få några (du):n i början men sen börjar folk tröttna på dig
Aaron Howard
Sista posten blev min~
William Young
Vart i Sverige säger man att man ska brösta igenom något och vafan betyder det ens?
Isaiah Brown
Joseph Martin
köpte nytt snus och en energidryck
testade den här "LYFT", snus utan tobak. tycker att prillorna är för smala men den bränner som fan
Carter James
hört blattar säga det i stockholm men inte fattat vad det betyder heller
James Bennett
Grattis?
Jose Gutierrez
>om hur serber definitivt inte är turkar
Och vita, väldigt vita
Sebastian Allen
typ som att ta emot en hård spark i fotboll med bröstet. Det gör ont men det är coolt och det bästa steget i rätt riktning
Justin Turner
Tror ni de verkligen har kameror där eller har de bara satt upp klistermärken där? Har svårt att tro att de faktiskt bryr sig. Klart de sparar in på pengar om de kan. De bryr sig inte alls om säkerheten, bara att få in så mycket de kan. Hört att man måste betala för att delta på fester trots att man redan är betalande medlem.
Sebastian Harris
Mm det kan vara trevligt men också ovälkommet. Och att jag permanent kopplar mig själv till tråden och dess associationer
Samuel Mitchell
Hudson Jackson
Någon här som investerar i Aktier?
Blake Wilson
>folk säger att vara student är som att vara neet
sitter bara och är oroad och stressad hela tiden, fan vad folk ska ljuga
Ryan Turner
bryr mig inte
Angel Lewis
Kom ihåg att klappa brännskadeoffer på huvudet, de gillar sånt.
Julian Lee
detta
gick från neet till student och fick bara svår ångest av skiten. trodde att det skulle bli som att vara neet fast man har något att göra om dagarna
Asher Cook
Ingen aning, vet bara att de existerar pga. tråden typ
Mason Brown
Jag är min släkts största och enda misslyckande
Fy fan
Chase Jones
Duktig sissybögslyna
Cooper Martin
Kör fonder
Joshua Clark
Connor Martinez
Mycket svårare att göra hög vinst
Logan Powell
Jag känner inga brännskadeoffer. Menar du att jag ska bryta mig in på ett sjukhus och leta upp en brännskadad person?
Jacob Hernandez
Är det verkligen sant att nbögar blir fulla varje helg?
Oliver Cox
Högskola?
Liam Lopez
Tror det är väldigt vanligt. Folk pratar om "vita" veckor eller månader. Jag dricker kanske någon enstaka gång per år. Kan inte relatera överhuvudtaget.
Joseph Robinson
dds
Lincoln Bell
mm
Camden Nguyen
Ja, har varit på krogen i princip varje helg sedan i somras.
Julian Carter
det ska alltid göra ont någonstans. är bara 20 men känner mig som 50. ont i knäna, ont i ryggen, ont i nacken, ingen energi, motivation, ambitioner. helt slutkörd i hjärnan, känns som jag tappat IQ de senaste åren.
Samuel Phillips
depression
Tyler Cook
>Steven T. Johnson, 27, works in social media advertising and lives in Hollywood. He spends most of his days using things he does not own.
>He takes a ride-share service to get to the gym; he does not own a car. At the gym, he rents a locker. He uses the gym's laundry service because he does not own a washing machine.
>Johnson doesn't even have an apartment, actually. He rents a bed in a large room with other people who rent beds, for nights, weeks or months at a time, through a service called PodShare. All the residents share a kitchen and bathrooms. Johnson also rents a desk at WeWork, a coworking space. And he says the only clothes he owns are two versions of the same outfit.
>Johnson says he owns so little that he has even been able to get rid of his backpack. "I gave that up two months ago," he says. He says that for him, this lifestyle isn't cumbersome or confusing. "That's what's great," he says. "When you don't own things, you don't have to keep track of them. You just show up."
>He pays $1,400 a month to rent a bunk and an additional $600 a month to rent a desk to work at.
Matthew Hernandez
Lol nej, det är mycket lättare
James Gomez
mata mig med sperma och bajs :3
Gabriel Russell
Nä men om du ser en på gatan liksom så vet du vad du behöver göra.
Dylan Robinson
druckit mycket?
Ryan Phillips
Gillar inte andra flickor det?
Lucas Kelly
Jag förstår mig verkligen inte på sånt här
William Long
yep, har misstänkt det ett tag nu.
inte alls. aldrig varit full i hela mitt liv. senaste gången jag drack var 3 och ett halv år sen.
Juan Ortiz
Blir du full varje gång och varför?
Aaron Fisher
säg någon fond som gör över 10% per år?
Jackson Bennett
Vad tycker ni om jänkarhus?
Gabriel Perez
>$1,400 a month to rent a bunk
haha men det är billigt i usa och allt det där
Ryan Jackson
Klart jag blir full, vem fan går på krogen nykter. Varför? För att jag vägrar ge upp 1+ år av den bästa tiden i mitt liv för några sprängare. När man är ung ska man festa och knulla brudar. Enkelt som.
Ryan Ross
Har samma symptom som dig fast är 18 år, vad borde man göra?
Jace Carter
Har mina pengar i ny teknik och den har gett mig 90% avkastning på 3år, lycka till om du tror att du kan slå resultatet på folk som bokstavligen jobbar med att analyserar aktier och som kan använda sig av hävstång som du nog inte gör
Jack Diaz
Konditionsträning
John Green
Antagligen inte.
Colton Foster
Väldigt själlösa men säkert inte obekväma att bo i
Gabriel Morgan
Går du med vänner eller ensam och är syftet varje gång att knulla en brud eller
Isaac Walker
Är pingvinen den nya apan?
Dominic Gomez
börja lyfta kommer fixa ryggen nacken osv
Luke Bailey
>vad borde man göra?
önskar jag visste. jag testade diet och gym men mår fortfarande skit. nejrunk fick mig att må lite bättre ska inte ljuga men har inga vänner eller något att göra så vad gör man? går tillbaka till runket.
Jackson Thompson
Det där är väl knappast ett skräckexempel även om det är lite som att det växer tumörer på det när det ska ha massa utstick så där, fast vad fan är detta liksom?
Carson Martin
Extremt fula och skräpkvalité, stora jänkarhus från sekelskiftet är dock kino
Wyatt Mitchell
Hur blir man ens full man1 och vad är en sprängare user och hur knullar man en brud
Julian Gonzalez
Joshua Murphy
Jag brevade bilden för jag oironiskt tyckte om huset. Älskar såna där hus favä. Trots att de är lite efterblivna
Isaac Martinez
Elijah Nguyen
Borde vara att den bryr sig isåfall