Föregående tråd
Sverigetråden - Vattengudinnaupplagan
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtube.com
twitter.com
Jag hatar Greger Neger.
Fyfan alzheimers är det värsta en familjmedlem kan ha. Man kan inte göra något, bara se hur de långsamt vittrar iväg och glömmer sig själva.
Vad blir det till middan tråden?
din mammas fitta
Vem behöver tömma sin kuk~
>rumpmynt nytt högsta värde
>LINK fortfarande på $12
Daddy ska hämta pizza.
>rollspelskaparen
stick!
ja jag är en värdelös parasit, tjo tjihi *pang*
Det är du som är rollspelaren!
kan vi göra en ny tråd utan 2d-spam snälla?
>135919101
>135920048
>135920140
>135920229
>135920251
*pang*
Nej.
Nej!
Jag har stekt falukorv, hackat lite salladsblad och lök som jag slängde i och kokat pasta tillsammans med lite morötter som blir middag idag och imorgon.
Känner de igen dig?
Lol
Försök med mindre tvspel och data.
>vad hindrar dig från att bara köra normal pugs? alternativt GDPK om du kör classic. är ganska enkla fajter om du läser på i förhand vad du ska göra
Får dampmycket ångest av sånt favä
AAAAAAAAHHHHHHHH
elak sissy!
>Ja, anländer i min låda eller hämta från affären. Kvalité på droger beror på vad man köper för knark, men man testar alltid först för att senare köpa större mängd. Köper inte alltid online, gör det bara när jag vill ha något specifikt. Vapen vet jag ingenting om, aldrig köpt vapen.
Har aldrig knarkat så vet inte vad som är bra eller dåligt favä, hur vet du vad som är bra kvalité och har det någonsin varit skräp? Köper du bara på svenska butiker förresten känns ju högre risk om du köper via utländska
>Gör ny wallet varje gång, och byter 3 gånger
Så BTC till den andra valutan tillbaka till BTC eller och de två BTC wallets är i olika konton?
stor tjock bullfitta
tänker jag sitta en kvart sitter jag tio timmar till 05:00 på morgonen
varför gör inte han till höger något?
Vad händer?
vad är det här?
>*knack*knack*
>Flampiss öppnar dörren lite försiktigt, han har låst den med säkerhetskedjan så dörren står på glänt
>v-vem är det? Frågar flampiss
>är det Dan?
>Flampis är tyst
>Dan B****?
>j-ja svarar bajstransa ängsligt
>*krasch!* dörren sparkas in,
>Dan flyr förskräckt mot balkongen men Dampus får tag i han och välter honom.
>Dampus tar fram sin pistol och skjuter Transmongot i knäskålarna och sedan i skrevet.
>han drar sedan ut transan på gatan där Dampus gör ett trottoarkantsstamp på äcklet.
>polisen kommer men de lägger snabbt ner polisanmälan när de får reda på omständigheterna kring offret
>alla grannar jublar av glädje, Luleås borgmästare kommer och ger Dampus en medalj.
>HEJA DAMPUS! HEJA DAMPUS!
>Dampus får mycket norrländsk fitta den kvällen
Behöver inte söka på sverigetråden för den är alltid filtrerad
vem mer 300 IQ här?
>vad
en flicka springer ner för en sluttning och blickar ut över en sjö
Ugh
>uwu jag vill klä ut mig till jultomte och mysa med söta småbarn :3
>nejjjj du får inte kalla mig pedofil
Ta på den och känn efter
>fyfan äckliga transor som brevar animeflickor, de måste vara pedofiler
>snälla breva mer cunny i tråden
>fyfan för pride, bara pedofiler där
>önskade jag hade en fär mäijden som var 12 år gammal och sprang på vetefält
negerkuk FITTHORA spillde var choklad över hela mikron
>Har aldrig knarkat så vet inte vad som är bra eller dåligt favä, hur vet du vad som är bra kvalité och har det någonsin varit skräp? Köper du bara på svenska butiker förresten känns ju högre risk om du köper via utländska
Köper alltid inrikes men har också köpt utanför sverige, sidor kan variera men oftast använder jag den svenska som alla andra. Om du ska köpa utomlands så är det riskabelt. Kvalité handlar vikt och rus, du ska få det du betalar för helt enkelt.
>Så BTC till den andra valutan tillbaka till BTC eller och de två BTC wallets är i olika konton?
Exakt!
Är du dum eller? Fläkten är strömförande och killen blir elektrifierad
deng?
nu lägger vi ner tråden tycker jag
V G H . . .
har ni tänkt på att Fredrik är rätt så lik Chrystjov?
DEEENG