5G-utgaven
Forrige:
5G-utgaven
Forrige:
Other urls found in this thread:
Hva faen Anonsen
Skal på butikken gutta
Første gang jeg skal bruke maske gutta
Gleder meg gutta
Skal laste opp et bilde på umiddelgram og knipseprat for å vise fram det maskerte trynet mitt
Blir bra dette gutta
Helt sykt, er blitt påbudt her jeg bor og nå.
Det er jo bare et influensavirus for guds skyld!
Slutt å klage, bare tenk på alle de artige selvfiene du kan ta :D
HAHA STRÅLEFARE? HAHAH JEG HAR LEST FORSKNING.NO HELE MITT LIV OG DET ER ALDRI BEVIST AT STRÅLIG ER FARLIG HAHA DU ER BRA TEIT DESSUTEN VILLE STATEN FORTALT OSS DET OM DET FAKTISK VAR FARLIG HAHA
Forrige uke spiste jeg takeaway fra 6 forskjellige restauranter, som bare leverer i byen, levert av iskalde syklister som drasser på varmebokser. Jeg kjøpte også eksotisk marihuana fra et somalsk nettverk som står for sin egen logistikk, småelektronikk deler, maskin deler, klær & julegaver.
Fikk alt foruten maten, før Fredag. Dette er fordi jeg ikke bor i en gudsforlatt dal der ingen virkelig kunne tro at noen stat kunne tilby tjenester.
Flytt til byen eller hold kjeft fåvæ
Disse tre PC-delene kostet staten kr 22000,-. Takk og lov for nautgryn!
Hvor er skjermkortet?
Der meldte du deg ut. Du har meldt deg ut! Utmelding! AaaaHHHHH du har MELDT DEG UT
Meldt deg ut! AAAHHH meldt deg ut du har meldt deg ut meldt deg ut!
Jeg skal kjøre onboard gpu til jeg får nye gryn etter nyttår.
Forrige uke spiste jeg lokalt lammekjøtt, lokalt svinekjøtt, lokal fisk, og mesket meg med øl og heimebrent.
Unntatt fredag, da grillet jeg pølser mens jeg brant gamle bildekk og drit i fjæra. Dette fordi jeg bor på en holme der ingen virkelig skulle tro at noen stat kunne tilby polititjenester.
Trives egentlig godt på bygda, men tar meg gjerne en bytur for å kose meg litt på spiseri.
Det sagt, det høres jævlig koselig ut å benytte seg av sånne sykkelbudtjenester bare for å minne arbeiderne der på at du er bedre enn dem.
Til og med rnorge har begynt å innse hvor spinnville matvareprisene i Norge er
Jo det er fint med sånn sykkelbud helt til realiteten treffer og syklisten er en somalier som ikke evner finne fram ei heller si noe som kan minne om et språk over telefonen når du skal prøve å forklare veien
Det høres greit ut det der også fåvæ
Men fy faen, tenk hvis vi hadde et lite shenzen\pao alto sted i Norge, med logistikken til Amazon & utvalget & prisene til kinaputtene. Ville gruset sverige i antall nystarter per år
Hva i alle dager, arbeider somaliere?
Trodde hele greia med dem var at de navet unntatt en og annen taxisjåfør, grønnsakshandler, gledespike, fribytter eller jazztobakkremmer.
Jo bedre logistikken er jo større sjanse er det for at ting blir gjort. Jeg har ikke fokuset til å designe et prosjekt for også vente 1 måned på delene, er videre på nytt prosjekt innen kina båter treffer. Så blir det gidd, så er det deler som kunne vært bedre. Men prisen er uslåelig, men hvis noen brukte et par milliarder på og bytte inventar i Norge, så kunne ting blitt gjort over helga, som burde være målet vårt når det kommer til infrastruktur.
Det er det ingen som vet, men det blir vel kr 21000,- til for det.
>bytte
bygge*
ni sätter väl på flygplansläge på telefon i fickan?
youtube.com
Staten tok voldsmonopolet & vinmonopolet, feite trøndere tok matvarekjedene, samene tok reinen, nordlendingene fisken & søringene olja.
>"hva mener du, din nye jv? det der er jo en pute, anonsen..."
>"hun eR EKTE MAMMA! du er bare for sprenger til å forstå!"