shemalekuk i munnen
Sverigetråden - bajs i fittan
aa
haha kolla grabbar
:)))
ÅHNEJNEJNEJ
Småtjejer är f1 sexiga
youtube.com
Varför ser gymnasieelever äldre ut än mig?
tradera.com
>något retard betalade 15 fucking tusen för ett grafikkort som kostar 9000 på marknaden
vad fan lider folk av?
>JAAAA MÅSTE MATA SCALPERS!!!
Du är en söt twink
Ge mig mamma-fv
Lära mig ett nytt språk ja/nej?
Ge mig mammashemale-fv
såg en blattetjej i videon
>Mängden coronavirus i avloppsvattnet i Göteborg har fullkomligt exploderat – och skjutit i höjden som en raket, skriver Göteborgs-Posten.
>Vecka 50 var förekomsten av viruset 100 gånger mer än veckan innan och 60 gånger mer än under toppnoteringen i våras.
grabbar... låter inte bra
tänk att ha en sockermamma med stora tuttar det hade varit något
sök hjälp
Detta
Tror ni på vetenskap?
Varför får man inte göra hembränt i sverige för? Jävla adlar och präster och motböcker och bolager.
vilket gymansium gick ni på?
ingen bryr sig
håller inte avstånd på affären eller på jobbet
Har redan försökt, åkte till St.Göran och fick prata med någon läkare när jag hade psykbryt och det kändes som jag skulle dö
De frågade om jag ville stanna där men sa nej och fick en påse antipsykotiska istället och sen hände inget mer
vem bryr sig, gör det bara och skit i vad lagen säger
Detta, polisen gör inte ett skit, myndigheter i sverige är helt inkompetenta, du kan sälja knark, svartbygga, riva kommunala träd och mark, bränna hemma
Så länge du betalar skatt i tid bryr sig inte staten ett piss
Mer näring = mer testosteron = mer moget utseende
det ursvenska är att hembränna trots förbjud
Hur ska man göra säkert utan enkelpanna då? Vill inte få med massa methanol och finkel oljor.
du bygger en plastis som är pissenkelt och sköter sig själv princip
Idag klockan 6:08 so vaknade jag av min Pappa kommande in i mitt rum och sa att min Mamma var stenkall. Hon hade slagits mot cancer sedan 2018. Jag behöver support, snälla.
Sverige är ett pissland, pissbögfittniggerkuksugarhorbajsblatteland. Hatar sv*rige, skitland. Du får inte göra någonting, det enda du får göra är att bli rånbögsmördad och bo i en skolåda.
varför fortsätter du breva en pasta från reddit? förstår inte.
nämen gud
är du ett psykfall eller alkoholist eller vad är det för fel på dig?
>schizus
>dampus
>proxus
>etc etc
är alla de här hjärnspöken?
alla jag
Nej jag är 21 och allt vart bara jobbigt som fan en dag, satt vid datorn och kunde knappt andas ville böla, fingrarna domnade bort och fick panik och så körde päronen mig till stgöran
vet inte vad som hände, har inte hänt igen sen dess, var i början av sommaren
twitter.com
Har han rätt
Hatar sverige
Hade gillat Jan om det inte var för faktumet att han blev rik på blatteniggers
hur är det idag?
Nej, de är samma person
har bra och dåliga dagar
jan är en äcklig opportunist som byter åsikt när det finns pengar att hämta
Jag med. Pissar på Sverige. Ska sluta köpa grejer så staten inte får några pengar och folk blir arbetslösa.
>Min enda kompis frågade om jag ville spela cs om 30 min
>Har gått 3 timmar
Grindrböghorslynan :3! Har du blivit knullad av daddy OwO
>methanol
>finkel oljor
Lär dig svenska först Muhammed.
Lol
Memes och flyktingar åsido är det någon annan som tycker att den moderna svenska kulturen är ren cancer? Jag tycker det är lite sjukt att fritt uttryck är förbjudet i vår kultur och att sina polare är egentligen inte polare utan är ett gäng av människor som träffar varandra för att de måste.
Detta, lik bert Karlsson på det viset, var ju tom. någon oironisk nazist som drev flyktingboende under 2015-2016
youtube.com
Kolla på denna esoteriska intervjun med Jan
>att sina polare är egentligen inte polare utan är ett gäng av människor som träffar varandra för att de måste.
projektion
Utöver det är jag så jävla less på skatterna i detta skitland. Hur fan kan sossarna rättfärdiga våra skatter när Mohammed och sina 6 fruar och 32 barn lever på bidrag, våldtar svenska flickor, och skjuter varandra i förorterna? Blir förbannad och jag är sugen på att röra mig vidare till Östeuropa.
>och att sina polare är egentligen inte polare utan är ett gäng av människor som träffar varandra för att de måste.
Låter som ett problem för dig.
hur är det idag?
>det äe min åsikt att du är en fet hora med svennelukt
vem?
Håller helt med, rent pisshorland
ägd