Attached: 1608225527658.png (2518x1024, 497.21K)
Sverigetråden - Julupplaga igen kanske?
Zachary Peterson
Gabriel Rogers
Jag sparar pengar för att köpa en båt. Vad sparar ni till, grabbar?
Austin Myers
>gick ut och handla med mamsen
>såg en svensk kvinna med 4 babbebarn
>blev arg och tänkte på vilken jävla hora hon är så avlar sig med araber
>såg en f1h1 ökensötpaj
blev kär
Kevin Diaz
sant
Lucas Lee
Ny bil
Nathaniel Bennett
Varför är 90% av de som blir långtidssjuka av Corona kvinnor?
Nathaniel Kelly
>brevar en animebild
>folk i tråden svara "uwu gugu gaga pozzat bögsex äta bajs knulla röven suga snoppis bögis :3" IRONISKT för att """äga""" mig
Vem var bögen i den här situationen?
Juan Torres
å nej nej nej
Ryan Sanders
mitt liv är dött
mördare: jag själv
Adam Thompson
Imorgon kör vi igen
Jordan Peterson
Vet någon hur man skaffar knark? Vet att det går genom dark net men känns lite osäkert. Måste man känna någon IRL för att kunna få tag på det? Är mest intresserad i gräs, MDMA, svamp och LSD.
Michael Harris
bägge två
Jeremiah Reyes
skulle den filmen kunna göras idag?
Caleb Jenkins
känns som vi pratar om det här varje jävla dag och nån user ger alltid utförliga svar men tydligen så lyssnar ingen
Colton Harris
>schizobögtransan cuckbrevar igen
Colton Hill
Men vem var mest bögig?
Austin Sanders
Kvinnor blir ofta "sjuka" och "går in i väggen" på varje arbetsplats jag varit på.
Hudson Russell
Varför är det ens fel att betala för sex, om jag har mycket pengar men ingen ork att gå på dejter och allt varför är det så dåligt att betala för fitta
Daniel Green
>sagga i jodie fosters ansikte
>mördaren är en mongotransa
tvek
Liam Nguyen
Hänger på tråden ofta och har aldrig hört någon breva om hur man skaffar knark favä
Benjamin Mitchell
>ingen kan bli sjuk och gå in i väggen
>om man gör det så fejkar man det 100%
Varför är tråden så? ._.
Carson Torres
25 årig mansbaby med studielån, utan jobb och utan avklarade studier
självheem j/n?
Juan Turner
Dampus hatar oss som gillar kuk och 2d
Nicholas Mitchell
mysigt hus på landet för en med verkstad och garage jag kan fylla med motorcyklar
Aiden Jenkins
Han letar efter ett magiskt svar som löser problemet åt honom men det finns inte. Gäller många samtalsämnen i tråden.
Joseph Sanders
Var bara ute när det är mörkt och förr eller senare kommer nån babbe gå fram och fråga om du vill köpa. Hänt mig flera gånger. Alternativt går du till torget i ditt lokala miljonprogram och står och ser lite vilsen ut.
Connor Scott
hus
John Gray
Svår fråga. Måste konsultera några först
Zachary Allen
återgå till tradition
Charles Ross
Vem är det som tjänar på det och vem förlorar på det? De som förlorar på det är sv ho som suger pengar och uppmärksamhet ifrån hanrejs. Handlar inte om rätt och fel utan om vilka det är som vinner på det och vilka det är som förlorar på det.
Charles Ramirez
>Sången
Typ mitt liv, minus att bli rik då
Adam Price
Vad för båt?
Joshua Miller
Varför är det ens fel att betala för boende, om jag har mycket pengar men ingen ork att leva på gatan och allt varför är det så dåligt att betala för boende
Thomas Ramirez
Baserade
Matthew Stewart
Julbock är verkligen 100 gånger mer kino än amerikanska skiten vi har idag
Nolan Roberts
>Vem var bögen i den här situationen?
Killen som tar kuk i mun och röv flera gånger i veckan. Dvs du.
Daniel Reyes
har också vart med om att någon babbe frågar om jag vill köpa något. Men vill köpa det ifrån någon jag kan lita på och som jag vet säljer bra skit.
Robert Cruz
vill knula hon i lila klänning
Nicholas Howard
>user, jag hörde att du talade illa om serber. Är det sant?
Grayson Jones
Är du en så svag och patetisk man att du måste bo i en bostad?
Landon Roberts
>Killen som tar kuk i mun och röv flera gånger i veckan
Alltså du
Christian Scott
En fin bostadsrätt i centrala Stockholm eller Göteborg.
Elijah Miller
Om man vägrar betala horan är det olagligt då?
Kevin Reyes
Jul är urbarbariskt och mot kristendomen favä.
Högtiden är helt klart en offerfest centrerad runt altaret (julgranen) och offret till de hedniska gudarna (skinka, sill och prinskorv).
Sentida riter som Kalle Anka bara stärker bevisen för att den hedniska påverkan fortfarande är stor. En bannlysning vore på plats.
Cooper Price
>Kvinnor blir ofta "sjuka" och "går in i väggen" på varje arbetsplats jag varit på.
Hur kommer det sig?
Kvinnor har ju oftare mer administrativa jobb som inte kräver lika mycket uthållighet jämfört med de fysiska jobben som många män har som jobbar inom industri/bygg/anläggning
Jeremiah Mitchell
>detta är vad serbcucken tror
Lincoln Smith
basé, hur mycket harru sparat
Mason Gomez
har återbetalning på 30k innan den 30:e
BARA
AKTIVT
RÖVKNULLA
ALLT
Robert Price
Jag är en kille som ser mig själv som hetero. Jag har alltid haft flickvänner sen tonåren och har det nu också. Kanske lite högre sexdrift än snittet, är kåt nästan jämt, men aldrig attraherats av killar, och då har jag ändå vistats i många grabbiga miljöer och sett många nakna killar i omklädningsrum osv. Jag jobbar inom handel och på stället jag jobbar så har det börjat en ny kille sen ett par månader. Han är några år yngre än mig (jag är 28). Han är den mest feminina killen jag någonsin träffat på. Han pratar som en tjej, rör sig som en tjej, perfekt hy, använder säkert en massa krämer och shit. Han är jättetrevlig med alla men håller sig mest med tjejerna och är en i ”tjejgänget” så att säga. Liten rund putrumpa som han vickar på som en tjej när han går, och ”mjuk” späd kropp. Från början kändes det konstigt allting och hade lite svårt för att han var så brudig. Men ju mer tiden går så upptäcker jag att jag verkligen ser honom som en tjej, jag blir kåt av tanken på att sätta på honom. Är inte ett dugg intresserad av hans ”utrustning” fram så att säga, men fan vad jag vill sätta på honom alltså. Nån mer som varit i samma situation?
Noah Taylor
Vad tror han?
Alexander Rivera
Bögtransan...jag nötar i min fv varje kväll. Fortsätt att suga av okända män från grindr.
Owen Rodriguez
>spara 150-200k för en bostadsrätt.
>vänta 5-10 år för att få samma lägenhet genom bostadskön
Vad väljer man?
Asher Campbell
Känns patetiskt för män att erkänna de mår dåligt. Oerhört många svenskar mår dåligt på jobbet.
Brody Sullivan
för att kvinnor är det svaga könet
Hunter Perry
>När en snöapa säger till en att man inte är vit
Anthony Fisher
>Kan uppdatera och meddela att jag satte på honom igår. Som en brud i sängen...
Luke Carter
Bara att sälja dina bitcoins och betala av med vinsten. Glöm inte att skatta bara.
Carson Long
Kvinnor hittar ofta på arbetsuppgifter. De ska dekorera, "utbilda" företaget och "networka".
Eli Richardson
hur menar du?
Ryan Wright
säle :DDD
Dylan Butler
Det här är en serb. Dela in er i grupper om 3 och diskutera
Charles Jenkins
Du kommer inte få betalningskrav på dig för att du kör en springnota men du har fortfarande köpt tjänsten, så om hon polisanmäler dig så kan du bli dömd för brott och skyldig att betala skadestånd istället.
Pröjsa henne bara det blir billigare i slutändan.
Nathaniel Cox
tog studielån och sket i allt
Charles Sanders
Han ser ut som någon som vill att hans son ska kastreras och bli turkisk livvakt
Jason Fisher
0 kr. Pluggar men ska börja spara om något år. Sparar du också till det?
Samuel Scott
Nenad Zimonjic, serbisk tennisspelare. Väldigt vit och definitivt inte en turkvåldtätksbäbis som ni alla kan se
Levi Rodriguez
Vi hade oironiskt en "kostrådgivare" på jobbet som dök upp med musli och skit ingen brydde sig om. Hon rök såklart så fort Corona drog ned intäkterna.
Connor Murphy
Åh gud detta hände mig. Kärringarna skulle sätta upp nya gardiner och fixa möbler och skit överallt så jag fick en större arbetsbörda.
Kayden Young
Varför tror svennar att de är så överlägsna? Ni bodde i bajshyddor för mindre än 200 år sedan och käkade bark och rutten fisk för att överleva lol. Skandinavier är Europas negrer.
Josiah Powell
>Känns patetiskt för män att erkänna de mår dåligt
Bättre att de erkänner än att de tar sina liv.
Det skulle va skönt om fler män faktiskt erkände. Det måste vara en jävla massa män som mår piss på sina byggjobb. Hur jävla trist är det inte att släpa sig upp klockan 06.00 en regnig morgon i december för att slita på byggjobbet
Jordan Cox
Till och med turkar är ju fan vitare
Jack Diaz
Alexander den store
James Watson
Jag jobbar på en kvinnodominerad arbetsplats.
På kommunen. Hade detta varit ett företag hade det gått i konkurs. De flesta kvinnorna fikar 2 timmar om dagen och får knappt något gjort. Sedan klagar de över att det är för mycket att göra.
Parker Scott
Feniciens söner... Res er!
Joseph Torres
kan inte ta någon som använder ordet 'vit' för att dela in människor seriöst
Landon Hernandez
>eyyyy abooow svennar ni fo inte sejja at sorber inte vora vita!!!! noo ja cuckbreva t. Bianovich al-Anatoljia
Lucas Campbell
Jag må vara fet; brädorna under fötterna sviktar och knakar när jag går, och min kroppsodör påminner om Grums, men jag har åtminstonde en fruktansvärt stor kuk. Och det ska jag demonstrera nu direkt ... kände ni? Kände ni det hoppade till i golvet? Det var inte er turkiska granne som slog kärringen sin så hon gick i däck igen, utan jag som öppnade gylfen och tog from dasen med en smäll.
Jonathan Morgan
fan vad det kliar i röven
Jaxson Flores
Var får alla serber som säljer cyklar i sitt garage cyklarna ifrån? De är ju så jävla billiga
Caleb Ramirez
Söt
Henry Taylor
gjorde samma sak, vet inte vad jag gör nu
skitit i allting hela livet
Jackson James
kommer han någonsin tappa vikt?
John Carter
Ledsen för att serbmuppen, grabbar, vi blattar är inte alla som han.
t. Bosniaktjäden
Elijah Garcia
Blir strömming ikväll, vad käkar resten av tråden?
Josiah Brown
jag i mitten när man hälsar på släkten över jul
Gabriel Miller
Hela samhället skulle krascha. Lönen tar ju också stryk av att sjukskriva sig och till slut kanske behöva byta jobb. Någonting som kvinnor förmodligen har lättare att acceptera än män. Lättare för frugan att gå ned i arbetstid och vara hemma mer än mannen i hushållet.
Hunter Ramirez
Risotto med räkor och ärtor
Cooper Williams
falukorv, pasta, haricoverts
Jaxson Perry
>strömming
Vad är det? Åh nej nej nej är det vad östcuckar kallar sill?? HAHAHAHAHA
Ayden Wood
J, vill också bo i Gbg eller Stockholm, vad tycker du att för och nackdelarna är med städerna?
Caleb Cox
stor är han
Robert Powell
Ett vit piller: De produktiva vinner alltid i slutändan. Woke och skit kommer försvinna förr eller senare.
>bild
sv ho sjuder över detta
finns inget värre än att jobba me kvinnor favä. Insåg det redan i mellanstadiet.
Asher Sanders
Det blir pljeskavica för mig
Cameron Davis
Va är landet till vänster
Lincoln Fisher
Lammkorv och potatis favä
Hudson Diaz
Käkar solrosfrön och dricker bärs
t. husblatte
Landon Wright
>ja hej jag heter Alexander Murad Abadullah Jihadson
Luke Ortiz
Men varför kan de inte arbeta
Brandon Gonzalez
Stenen...
Julian Sullivan
Gavin Morgan
D1a. När jag startar eget ska jag bara anställa män. Det är ett enkelt och gratis sätt att göra ditt företag lite mer effektivt än andras.
Aiden Jenkins
HELVETE, the rock är ju 193cm
Ethan Jackson
Varför inte en villa i en mindre stad
Hunter Moore
Alexander.....son av Dildobögblatten....prins av Fenicien....make till en mördad hustru.....och jag ska få min hämnd, I DETTA LIV ELLER NÄSTA
Cooper Perry
tänk om tjejen med feta röven från gymmet satte sig på mitt ansikte haha hade inte det vart fånigt
Levi Hall
youtube.com
Önskar jag var en korsriddare
Mason Lewis
Får hoppas det men just nu är de oproduktiva en större klass än någonsin
Luke Sullivan
JULAFTON OM MINDRE ÄN EN VECKA NU KÖR VIIIIII
Bentley Rogers
>sv ho sjuder över detta
Ingen frisk människa vill bo så där
Josiah Robinson
>mamsen kom hem med donken
Isaiah Baker
Ursäkta men ni är diagnostiserade som Extremely Online enligt Wikipedia
en.wikipedia.org
>To be extremely online means that a person or subject is closely engaged with Internet culture. People who are Extremely Online often believe that posts online are very important.
Asher Russell
Villaförorter är själlösa
youtube.com
Cameron Howard
Om det blir större kommer myndigheterna piska dig. Det är inte av en slump att kvinnor behövde skapa lagar så att folk anställda dem