How to avoid BANK blacklists [SWE] and others!

So, you tried buying crypto but your bank wont allow you to do it? Here's a simple fix from your friendly neighborhood wen mewn man!

1. Make a Simplex Bank account. (Because Simplex is considered a bank and not a crypto exchange you will have no problems transferring funds to it.)

2. Use your current bank and simply transfer the funds to your Simplex bank account, super simple and only takes a day for EURO banks. Maybe 2-3 for Canadian banks (hi nerd)

3. You can buy crypto directly from your Simplex bank account, it acts exactly like an exchange without being on.

4. Fees? 0.5%

enjoy faggots, especially to my Swedish and Canadian friends ;)

Ha det gött.

Attached: 1200px-Flag_of_Sweden.svg.png (1200x750, 1.17K)

Other urls found in this thread:

account.simplex.com/login?0
skatteverket.se/servicelankar/otherlanguages/inenglish/individualsandemployees/movingfromsweden.4.7be5268414bea064694c58f.html
twitter.com/NSFWRedditGif

How do people seriously think this sort of stuff is normal? You’re an adult and this is your money yet the bank gets to dictate how and where you’re able to spend it and where you’re not.
Thank god for crypto, fuck banks.

The jews my dude, they do not want you to make it.

>delivered! Thank u

tack bror fick hjärtattack när jag lärde mig om skatter är rätt ny i crypto

It’s not really that it’s the mindset that people have. How the fuck can you call yourself an adult if you let a bank be your ”money parent” lol

Jews

What other options do we have?

Välkommen broder!

ur welcome!

Idk man i know a few of them and 0% of them minds my business

im not talking about normal people jews, im talking about zionism and their satanic weird shit trying to control the whole world

Crypto. Be your own bank.

So its not the Jews then

Good stuff.

Credit card + crypto.com also works

not all banks will stop you from buying crypto, i have seb and they haven't stopped me

as my friend who works at crypto.com told me once my bank declined my purchase: "they are holding on for dear life". Get yourself a Swipe, crypto.com, Plutus or Revolut card.
All the banks will advise you not to play around with crypto as they know it will render them obsolete.

Hur skapar jag ett konto? Är på deras hemsida men hittar inget

what amounts do you buy in? any large amounts are stopped, believe me.

"they are holding on for dear life"

this is accurate i had the same problem, no matter what amount it was they simply declined my crypto purchase

account.simplex.com/login?0

I'm currently using bitcoin.de to purchase, it's direct bank transfers between seller and buyer. Why is credit cards preferred to this method?

schysst tackar, tyvärr har jag redan spenderat en massa via swedbank men i framtiden ska jag använda detta

If your Canadian, TD is pretty cool with crypto. They didn't even seem to give a fuck when I called them to tell them I was expecting a big transfer when I cashed some out (by big I mean $15k, might be different with $150k or something). They don't even have issue with me transfering to or cashing out from pokerstars either. Gambling isn't illegal here at all, but RBC were huge dicks about gambling money when I was with them about 10 years ago and it was why I left them

>he doesnt know about the jews.

not everyone wants to buy bitcoin
most coins do not have p2p purchases.

inga problem, har också swedbank, dom e fan pantade haha

>swedes/canadians
>adults
pick one and only one

skulle förnya bankid för jag fick en ny telefon, o de började förhöra mig angående en enda jävla bok jag köpte i tyskland nästan ett år sedan

"planerar du att göra fler betalningar till Tyskland i framtiden?" seriöst galningar, ville spy när de frågade mig det

>He blames it on the jooz

Attached: 1s3wlm.gif (360x292, 489.94K)

You need to lurk Zig Forums before posting

Attached: 604BA731-9EE6-450E-924B-63C03499A585.jpg (500x303, 42.77K)

fyfan, hade nån jävla gammal kärring som sa åt mig att jag inte borde köpa krypto för att man kan bli lurad, herregud din hora, ge mig MINA pengar jag har jobbat för så jag kan köpa skit för MINA pengar.

det funkade ändå inte, så jag hittade på detta istället och det funkade så jävla fint.

Du måste bevisa vem du är och så med simplex och ska du skicka större summor pengar som jag gjorde så måste du verifiera vart du fick pengarna ifrån men efter det är det smooth sailing, du har nu en bank som älskar krypto.

I don't think i need to m8, thanks for your concern tho

based and bible pilled.

exakt, jävla kärring fitta har INGET att göra med vad jag vill göra med mina pengar

as nice, jag har bra bevis på var mina pengar kmr så är riktigt nöjd med simplex

använder du simplex 100% eller har du lite kvar på swedbank?

I don’t know about canadians but swedes are definitely all children, you’re right about that. They can’t even think for themselves and only listen to what others tell them to do it’s so ridiculous.

”Hur planerar du att använda dina pengar i framtiden?” Helt jävla galet att man måste berätta hur ens jävla pengar ska användas.

Men hon vill ju bara ditt bästa user
Så att du går med i bitconnect och förlorar alla dina pengar

seriöst asså
är så jävla trött på sverige överhuvudtaget, ok jag kan fatta någon skatt på crypto vinst men de vill ta 30% av hela skiten vilket är nästan hälften, och vad som verkligen fick mig att nästan vilja spy var att man ska deklarera crypto-fiat / crypto-crypto conversions

jag ska lätt dra härifrån om jag make it

swedbank använder jag för dagliga saker, simplex använder jag bara för krypto köp! simplex har inte allt som en vanlig bank har, den är specifikt gjord för krypto. du kommer se när du har ett konto där.

lol BITCONNNEEEEEECT

give me freedom or give me death, fuck safety

Bra tips!
Har du någon strategi för att casha ut i SEK (och undvika/minimera skattesmällen)?

chilla mannen, de e inte hennes fel

”NEEEEEEJ DU KAN INTE BARA TJÄNA PENGAR UTAN ATT GE OSS EN DEL AV DEM!!!!!!!!”
Jävla clownvärld, att ens egen regering kan råna folk sådär och det är helt OK.

30% skatt Varje gång du:

* Säljer krypto
* Köper något för krypto
* Växlar krypto mot en annan
* Lånar krypto
* Spelar med krypto

Achmed, Mustafa och Ali skall också ha råd med studsmattor, pooler och thailandresor

Attached: 3aa2ab39-1912-4237-ab70-5292075b73a0.jpg (1000x625, 42.16K)

tror du kärringen bryr sig om oss? våldtäkten mot oss som banken gör är hennes lön

kan inte läsa det här jag har konverterat o skit som fan, drar härifrån

Eller vara föräldrar till canceroperationer :)

Enda sättet är att flytta från sverige.
Se till att du inte är skatteskyldig här, ha inte några barn här, äg inte hus eller något sådant:

skatteverket.se/servicelankar/otherlanguages/inenglish/individualsandemployees/movingfromsweden.4.7be5268414bea064694c58f.html

nomadcapitalist.com - se till att kontakta han när du är rik som en gris och gå bort från somalie--sverige.

Attached: 1596355593132.jpg (650x414, 37.02K)

Borde väl bara gälla om man tar ut pengarna till SEK? Om man aldrig gör det så ska man väl inte skatta? De kan väl knappast tvinga en att sälja av sin krypto för att man ska ha råd att betala skatt?

Ching Chong ya we ah so

FUCK YOU KARIN JAG TÄNKER INTE BETALA SKATT IGEN EFTER ATT HA REDAN FÅTT SKATTEN AVDRAGEN FRÅN LÖNEN DIN HORA

Attached: E27DE213-C2B0-408C-B2D3-E8F32FB4BF6A.jpg (920x814, 123.18K)

Grejen e jag hade en polare som var med på bullrun i 2017, han drog hem 100K SEK och claimar att han inte betalade skatt, köpte en bil me pengarna t.om

förr eller senare kommer dom ta honom, 100%
dom är inte korkade, det kanske tar några år men dom kommer hitta varje jävel som inte betalat lmao

bäst är att permanent gå bort från sverige och inte betala skatt på något alls helt lagligt

Hon gör bara sitt jobb, hon kanske hatar de men inget alternativ? Vad vet du om henne, alla har inte ett val att tradea crypto. Men skatterna pa crypto är helt sjuka i Sverige, ja bor i Tyskland sa inte lika illa här

ere lätt att flytta till tyskland?

Ja de e ju hela poängen med EU, men du maste ha reg adddress och bank innan du kan börja jobba här

Wont they snitch to the Banks for not paying your goy tax on your crypto or can i just get a card and spend MY money

Tack för tipset! Nomadcapitalist, alltså. Får spontant lite... lökig känsla av deras hemsida. Har du testat deras tjänster?