Norway Meta thread:

Hvordan Fiat on-og-off ramps bruker dere?
Exchanges/banker etc. Brukte Coinbase Pro og Kraken i flere år, men banken har deaktivert tilgangen til det nå. Fuck N.

Attached: Norway.png (343x250, 3.01K)

Other urls found in this thread:

skatteetaten.no/bedrift-og-organisasjon/rapportering-og-bransjer/bransjer-med-egne-regler/internett/skatt-mva-virtuell-valuta/
twitter.com/NSFWRedditImage

Hvord ian bruk der baker lulke okej banne?
Jukke ike vjord dek der groke duk, ur ike dere banker? Banker ur bruker jutte niejet stut?

No I prefer not to use banks, but to convert some of it to fiat sometime in the future I need to know the friendliest banks for crypto in Norway

Fjörd ikke dutte lul og ite vittu perkele. Vittu perkele satana og hvord vitte köl, groker ite bot?

It's not easy deciphering your weird mountain language. Satana perkele satana, bot

Based & checked

Bruker Crypto.com sin fiat lommebok. Har også en Revolut konto som jeg kan sende penger til via Crypto.com. Har lite erfaring med salg av crypto til fiat, men jeg går ut ifra at det tryggeste er å holde seg unna norske banker.

Hvorfor skal du cashe ut?

dra ut helvete Polyent

i want norwegian men in my pussy

Interessant, takker
>men jeg går ut ifra at det tryggeste er å holde seg unna norske banker.
Jepp, hvis man vil avoide å bli taxed
Ikke hele portfolioen selvfølgelig, GBR har jo nettopp startet. Kun små beløp. Cashe ut flere mill? Portugal

Kan du ikke få deg et CRO eller Swipe-kort? Vet ZenGo får et kort nå. Da kan du cashe ut i USD og bruke på Kiwi når du handler pils og snus

everybody in my country tells me norway is THE comfiest place to live (financially)
is that true?

No

Takker, bruv
>bruke på Kiwi når du handler pils og snus
2real, kek
We're full

Snakka med en venn som er ansatt hos Sparebank1, de vil ikke ha kunder som dealer med krypto. For en spøk.

Er kunde hos S'banken selv, og de har fungert bra for meg når det gjelder kjøp av crypto.

Ellers tenker jeg å bruke debet kortet til Crypto.com når jeg vil bruke gevinsten min.
Tørr ikke cashe ut store summer til en tredjepart som kan fryse de.

Kopp Köttinglink (tikker: LINK)

Attached: 1599883288522.gif (181x179, 234.85K)

Not really. We have very high taxes and everything is expensive. The welfare system and the "free" healthcare everyone is bragging about isn't that great either. Things are also pretty boring here.

Hva faen for en jallabank er det du har?? Bruker coinbase pro selv, har testet binance for bankkortkjøp også, funka greit om du er OK med gebyrene du betaler binance for det. Har DNB.

Mangen flere med-Nordmenn på dette brettet enn eg forventet, godt jobbet gutta. Brosbrosbros

go troll hunting

Sounds like most of Western Europe, except you at least have nice looking fjords and forests.

Det er alt for mye propaganda rundt crypto i norsk media. Folk har blitt hjernevasket til å tro at crypto kun brukes til hvitvasking, skattesnylting og ulovlig handel.

DNB er ganske jalla.

Hvordan er beskatning af crypto i norge? Beskattes som kapitalgevinst når man overfører til bank (cash out)?

Har sb1 og aldri hatt problemer med cb/cbpro. Har ikke casha ut mer enn 10k før, så mulig de blir stae om du prøver mer.

skatteetaten.no/bedrift-og-organisasjon/rapportering-og-bransjer/bransjer-med-egne-regler/internett/skatt-mva-virtuell-valuta/

Bäst för mig och billigast i Sverige är:

1) Bank till Revolut

2)Växla från SEK till EUR utan avgift på Revolut

3) Skicka till coinbase pro.

Allting sker helt utan avgifter och är ett rimligt alternativ när din bank ej låter dig köpa krypto!

>DNB er ganske jalla
Tja, jeg har i hvert fall fått bruke pengene mine hvor og på hva jeg vil uten at de har blandet seg inn enda, så tydeligvis ikke like jalla som op sin bank..

>Sparebank1
>de vil ikke ha kunder som dealer med krypto
Enig, latterlig spøk faktisk. Vurderer Sbanken nå
Sparebank1
Hadde ingen problemer tidligere med Sparebank1 via CBPRO og Kraken. Både små og store beløp 10k+-, men siste mndet kutta de tilgangen for meg iallefall.

JAVLA FITTA VA FAN

I wanna buy a house in your country. I dont speak your langauge and i contribute absolutely nothing.

I ONLY speak English and I’m 5’7”. Can I move to Norway and have one of your women?

Good luck getting one to even look at you when you're that short

If you are able to transfer EUR or SEK then why the hell would you even use Coinbase or Kraken? Use Coinmetro instead and save a lot on fees while supporting the true biz exchange.