Møkka lei av fargede folk-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
meg på bass
Denne tar vi.
slurker og gråter
Tøff utgave
Jeg har det ikke så bra.... Og ikke fikk jeg mekket hivladnings-utgaven min
:(
Noen som vil hjelpe deres venn Sutreanon?
Dag 7. Coopen har fortsatt ikke fått inn mer av den nye Grandiosa typen.
Når denne krisen er ferdig så må vi felle regjeringa og den permanente politiske klassen. Vi må bli kvitt hele greia.
Vi trenger en ny politisk klasse. Er ikke innafor med familie dynastier i politikken eller at staten ikke utfører seriøse kampanjer for å løse neet problemet. Er faktisk ikke innafor i det hele tatt. Vi har store miljøer i dette landet som har sugerør ned i statskassen fordi de organiserer seg i kunst\miljø greier. Ikke innafor.
Neets vil aldri samle seg, det går imot fundamentet til neets. Så vi må utføre væpnet revolusjon for å fikse denne problemstillingen. Er faktisk ingen annen vei framover, men det må bli en desentralisert revolusjon siden neets hater andre neets og vi ville skutt hverandre til fillebiter før vi kom oss inn i stortinget.
Må bli en sånn lonewolf revolusjon.
naut-individualst-anarko-kommunisme når?
kjære sutreanon jeg kan tilby deg masse som kan hjelpe deg med å bli kvitt smerten. du kan få låne en pistol og en kule, du kan få et gratis tau, jeg kan også tilby deg flere hundre stk. sovepiller.
hva vil du ha?
Har alle cooper den?
Har bare sjekket hos Coop Extra men plakaten sa "Bare hos Coop".
sykt å tenke på at det har vist seg at han lasse er nazist.
jaja, er ikke så overrasket egentlig. vi vet jo godt f.eks at de som er mest homofobe er homo selv osv.
Ikke sutre men kan jeg få noen av de sovepillene?
Våknet kl 2, 4 og 6 i natt.
Begynte og skrive på den Assange greia, det var ikke lett. Google har manipulert søke resulatene på enkelt episoder slik at rene løgn-blogger topper resultatene. Men jeg husker! så finner fram til det til slutt.
Er ikke lett dette. J*urnalistene har ikke gjort jobben sin. Men det skal ikke stoppe meg fåvæ. For jeg hater j*urnalistene så mye at det gir meg energi. Skal breve om CIA\SENAIN\Assange. En super kul historie som J*urnalistene ikke har baller nok til å dekke. Fy faen som jeg hater j*urnalister. Også må jeg klare å skrive inn FBI dokumentene & den sinnsyke korrupsjonen & ryktespredningen som ledet til mange av de falske narrativene om Assange. Men det er mye informasjon som må samles & gjøres forståelig. Tar nok sin tid fåvæ
Men jeg skal svartmale mange j*urnalister for at de skriver så ukritisk svada & sprer direkte løgner. Fy faen jeg hater J*urnalister, visste dere at Norge liksom er topp på worldwide press freedom index? Noe man ikke skulle trodd når man leser hva disse kronidiotene skriver.
Nei gutta, det er ikke innafor.
>visste dere at Norge liksom er topp på worldwide press freedom index
bare tenk hvor elending pressen er i andre land!
Så snart som mulig.
>dfn ingen rasistjv
Uhyre basert, stå på anonsen!
Selvsagt
Kjenner på denne følelsen
søk på google for en forsmak på historiene
>SENAIN + ASSANGE
>Evo Morales + ASSANGE
>Guardian retractions + assange
>no fly list + assange
Er et par av greiene jeg skal skrive inn. Er titals flere episoder. Problemet er at jeg går fra hukommelse siden J*URNALISTENE ikke takler å skrive noen historiske perspektiver om Assange saken fra det siste tiåert.
Jeg skal forsøke å samle sakene. Fy faen jeg hater J*urnalistene i dette landet så intenst at jeg vil spre svartmaling av enkelt individer for resten av livet. Er faen ikke innafor at disse folkene gir priser til hverandre & støtter om denne kollektive propaganda talen relatert til Assange.
FY faen faen
det er søndag, de har vel ikke varelevering i helga?
>8 av 10 muslimer vil forby kritikk av islam
Får deg virkelig til å tenke
Fy faen hvor drita jeg ble i går kveld. Nei, nå må jeg gi meg.
jeg som kristen ønsker å få forby kritikk av kristendommen, og jeg er ikke alene om det
>9\10 journalister vil forby kritikk av msm
Brev bra jenter da
forby kritikk av /norgetråden/
Nei inkluderte bare dagen i dag for å få større antall dager så min lidelse vises tydeligere. Skal sjekke med de ansatte når de får vareleveringer imorgen.
YANDEX
Jeg benytter meg av den baserte Russiske søkemotoren yandex. Søker alltids med mer en en for å se hva som treffer første siden.
Men det meste er detaljert i msm media bare at de aldri blir referert til også begravd i søkeresultatene.
stygge
JV'en min stemmer uironisk SV
hvordan får jeg jv som dette
>Laster ned alle 6 av Beboer Ondskap filmene
>De har alle sammen Italiensk lydspor og undertekst satt som standard og jeg må manuelt bytte til engelsk hver gang jeg starter en ny film
Huff ikke greit å være sjørøver til tider.
Høres idiotisk ut, men jeg tror det
Yandex bildesøk er basert fåvæ
Kan skrive "neger" foran alt mulig rart og faktisk få det en leter etter xD
Du henger i tråden, mindre pene jenter er det beste du kan få
Onsdager, er det ikke det?
har vært snakk om at det vil bli egne "vaksinesertifikater" som man må ha før man kan reise utenlands. om man vil ta fly ut av landet må man bevise at man er vaksinert eller er imun.
en del av det han fyren har snakker om virker ganske ekstremt, men nå man tenker over hvor mye samfunnet bare har endret seg på to måneder og hvor mye folk godtar for å føle seg "trygge" er det ikke så søkt lengre.
>xD
Heng deg
Du tror vel ikke på månelandingen heller du? Ta av deg foliehatten, og ellers går det bra?
baserte BPA
Hørt om vaksinasjonskort?
Er en bedre bygget søkemotor uten tvil.