Alla KOOMARE i tråden. Vilka tags kör ni med?
Sverigetråden - Runkupplagan
JAAAK E BAJSNÖÖÖÖTIG JAG MÅSTE BAJSA BAJSA BAJSA Å PRUTTA PRUTTA PRUTTA PRUTTA PRUTTA
>Vilka tags kör ni med?
>milf
>piss
>pegging
>public
>anal
>BBC
När kan vi börja slå ihjäl AFA/vänsterbögar? Polisen kommer ju snart sluta bry sig och då står jag och mina knogjärn redo.
gogogaga
>>BBC
Här har du din (Du) är du nöjd nu?
Du verkar också vara minderårig eftersom du är rädd för fabror bögblå
Är 23
Femdom
Futa on male
Min fv gjorde slut med mig för jag inte vill gifta mig eller skaffa barn och det är hennes dröm sen barndomen. Hur dum i huvudet är jag?
Det var einars hemliga plan från början. Bli gangsterrappare, kaxa med fel människor, bli kidnappad och fylld med st sv i våldtäktsscenario.
har tröttnat på porr och att runka helt och hållet
för att "ni" är typ 30 pers som inte kan sluta nita varandra pga någon legat med någon annans flickvän/syster/mamma(ibland samma) eller för att de har fula färger på sitt klubbhus
tycker oironiskt det är hett med tjejer som knullas brutalt i röven av en stor svart kuk, men så tänder jag på tidelag också. var det bara den taggen som fick dig att sjuda eller?
Varför ville du inte gifta dig eller skaffa barn?
>inte gifta dig
Ser inte poängen. Gillar inte att vara i fokuset. Är inte religiös.
>skaffa barn
Tror inte jag hade gjort en bra pappa favä. Är ett mansbarn själv innerst inne.
I want to cum inside a swedish waifu for laifu
Jag tycker oironiskt att du borde rannsaka dig själv. Eller åtminstone hålla ditt självförakt för dig själv, oavsett om någon frågar om vad du runkar till eller inte.
förstår mig inte på folk som är fullständigt säkra med vad DE INTE vill göra eller ha, låter bara som ressentiment och cope
>gösta 63 år som tror att unga idag kommer sluta med det de gör och ha samma tråkiga pissliv som honom när de är gamla
fortsätt kolla reality-tv och varje rapportsändning lmao
>När kan vi börja slå ihjäl AFA/vänsterbögar?
Snart...
ta denna klipp som exempel, spola fram till när hon blir knullad ordentligt och verkligen skriker hur hon vill ha det hårdare, fett jävla hett med tjejer som släpper lös ordentligt och bara går helt vilda
koomade till det klippet typ 7-8 gånger under helgen med analpluggen i
>Tror inte jag hade gjort en bra pappa favä. Är ett mansbarn själv innerst inne.
cringe to da extreme
Ingen här vill se din äckliga jävla avförings fetish. Bokstavligt talat ransaka dig själv, du är sjuk i huvudet.
>koomade till det klippet typ 7-8 gånger under helgen med analpluggen i
This is my dream user. I'm giving her my cummies.
men jisses vad arg du ska vara, kanske ta lugna ner dig lite innan du ger dig själv en hjärtattack
Är ingen jävla stormbög. Hatar bara er vänsterbögar.
inte han men du har brevat samma sak flera gånger om, du verkar oironiskt sjuk i huvudet
sök hjälp
Ibland är ilska en helt rättfärdigad känsla.
Axel ligger kamraten och sover eller vad är det frågan om? Får spamma cuckporr på egen hand eller?
Somaliland är inte Somalia
har brevat det två gånger nu, denna gång eftersom jag fick frågan. seriöst skaffa dig ett liv som håller koll på anonyma brevares porrvanor (lol seriöst vad tragisk du är) hur patetisk är inte du lol
ja det är klart
Det påstås inte heller, tabellen är bara uppdelad över olika delar av somalia.