37 millioner
Forrige:
37 millioner
Forrige:
Other urls found in this thread:
Første for monarkiet fungerer ikke om det er basert på kristendommen
37 millioner for å prompe maling?
...
Fjerde for toleranse og kjærlighet!
Du passer på å ikke kaste søppelet ditt ut i gaten så noen må betale penger for å rydde det opp anonsen?
bajs å piss å bajs på lokum
>våre vestlige verdier
*kaster mat*
Jada, jeg bare kaster det i skogen.
Gode Gud. Jeg må kontakte Raja å få et kulturbidrag, å drite er det eneste jeg er flink til
>Jeg betaler gladelig skatt.
>med vilje
Tror ikke at pakkisen som stablet grønnsaker og hostet og snøt seg gjorde det med vilje, men han kunne jo latt være å dra på jobb da i stedet for å være så jævla ekkel.
Betale penger? Her jeg bor så gir kommunen skolekorps, idrettslag osv. 20 kroner per søppelsekk
Sosialister sier de liker skatter, men egentlig vil de øke skattene til de som tjener mer og senke sine egne skatter så mye som mulig
Det gjør du da ikke. Du påstår at artikkelen sier varslerne påstår at assad står bak angrepet også påstår du artikkelen beskriver det?
Jeg sier at varslerne i opcw fant først ut at gassen ikke inneholdt nervegass men klor & at sylinderen som slapp ut gassen ikke ble sluppet fra luften, men manuelt plassert.
Skjønner ikke hva du vil fram til. Jeg sendte en ny artikkel fordi saken har utviklet seg siden abc nyheter skrev den artikkelen. Siden da har 3 forskere til kommet ut
>men egentlig vil de øke skattene til de som tjener mer og senke sine egne skatter så mye som mulig
Jeg vil jo også dette... Er det noen partier som ikke vil dette?
Jeg er en sånn høyrevridd person som jobber i offentlig sektor jeg :^)
Sosialister er stygge, ubrukelige krek som ikke har noen salgbare kvaliteter og som er nødt til å leve som parasitter på andre.
Imaginiser å uironisk mene at sjia jihadister ikke er like jævlige som sunni jihadister bare fordi russisk propaganda sier det.
Vegard Vinge og (((Ida Müller)))
Og hvorfor mener du at jeg er enig i det?
Det ser sånn ut ja
Skjønner du ikke at du blir avfyrt av en som bruker null innsats på å trolle deg mens du driver og leter internett rundt etter lenker han ikke engang gidder å lese?
diger schnase
>alle som er uenige med meg troller
ok
alle vet jo at gassad gassed sitt eget folk
jeg stoler mer på mossad enn gassad
Du er en idiot hvis du tror denne saken er Russisk propaganda. Den har så klart blitt propagandisert men fakta er ikke propaganda.
Det faktuelle er at OPCW har forfalsket en rapport som hintet til at Assad var ansvarlig. Dette likte ikke forskerne på bakken & de gikk til bla wikileaks med dokumentene som beviste at OPCW produserte en falsk rapport som ble brukt som begrunnelse for bombetokter av England, Usa & Frankrike over Assad styrker i Syria.
Du mener at saken er Russisk propaganda fordi?
Har ikke noe bedre å gjøre akkurat nå fåvæ
LIKER DERE TROMMER OG BASS?
youtu.be
>wikileaks
>ikke infiltrert av russisk etteretning
>ikke hostet på servere i russland
dobbeltkjeks
Si meg, du finner det vel ikke litt merkelig at de aldri lekker noe som rammer Putin?
Wikileaks er ikke pålitelig siden Assange søkte politisk asyl.
Kanskje du burde breve med noen bilder når du troller for svar på twitter?
Det ble litt for lite innsats til at jeg orker. Du kunne i det minste angrepet lekkerne isteden for videreformidleren.
Det hadde vært morsommere for den diskusjonen har jeg allerede vært gjennom.
God idee. kjapp tur på butikken for mer pils først
>hostet
Videreformidleren videreformidler det (((noen))) vil videreformidle. At Wikileaks har blitt en russisk front er ikke akkurat en ny påstand. Tror du det er tilfeldig at de orginale utviklerne ble desillusjonert og hoppet av og startet sin egen alternativ basert på Island i stedet? Wikileaks er nyttige idioter, de lekker det Russland vil at de skal lekke.
Og selvfølgelig vil Russland at de skal lekke noe som frikjenner Assad, han er jo en av deres viktigste allierte i midtøsten og kjøper våpen, utstyr og mat for milliarder. Tror du det er tilfeldig at han gjemte seg på et russisk militærskip mens borgerkrigen utspilte seg i landet hans?
>borgerkrig
*kremt*
Proxykrig da, fornøyd?
ja.
Bra du er enig med resten da.