Lia uitgave
Welkom: Vlaanderen, Nederland, Zuid-Afrika
Welkom: Mocros en Turken
Lia uitgave
Welkom: Vlaanderen, Nederland, Zuid-Afrika
Welkom: Mocros en Turken
gemaakt voor GZP
Ik bedoelde niet-welkom natuurlijk
Ik heb een klein vogeltje gered dit morgen, het stond in het midden van de weg en heb het verplaatst onder een boom
Hopelijk wordt hij niet gegeten door een kat
type O negatief is eigenlijk echt goed oetz
bedankt k3 en pagli voor de linkjes
nee ik word gewoon graag geneukt
Moi lolita onderuitgave
C'est pas ma fauteeee
youtube.com
jullie ook zo'n hekel aan namaak?
L O L I T A
MOI LOLITAAA
Stel je voor dat je een hongerig kuiken zijn snavel vol spuit me zaad en dat hij het niet weg krijgt en langzaam stikt in klodders plakkerig sperma
>in belgie hebben ze meer uit te geven omdat de overheid zoveel bijleent dat de bevolking rijk lijkt
>nederlanders moeten betalen voor hun luxe levensstijltje
eigenlijk gewoon zin om die rotmensen een klop op hun smoelwerk te geven
Sterf
je probeert te hard
>germaanse volk is welvarend
Heeft vast niks met superieure genen te maken
bek dicht linkiewinkie
jij houdt zeker van dierenrechten
Nee dit heb ik nog nooit geprobeerd.
ja dat vind ik heel erg belangrijk
mensen die geen rekening houden met dieren of planten zijn zo dom dan die dieren waarschijnlijk nog intelligenter zijn.
Nee maar echt letterlijk een duif is intelligenter dan de gemiddelde tatta. ik zweer het.
youtu.be
ZE ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
>dierenrechten
Reageer niet op soyjak paler hij is een schizo mocro
...
>enige land met een dierenrechtenpartij
>ritueel slachten verboden
>Neeeeeee je moet zuinig zijn voor volgende generaties (mohammed en mbungo)
Bestialiteit is illegaal in Nederland
>Reageer niet op soyjak paler hij is een schizo mocro
Ik wil ijsland reinigen van niet-blanken
Maar fantaseren niet
Verdienen jullie mijn goedheid wel
dankjewel!!
Boven de 16 is niet geil
Wat is de misdaad?
Tietjes
ik vind het frustrerend dat ze nederland hebben verneukt met grote migratie stromen van mensen die genetisch inferieur zijn en zich hier niet kunnen gedragen of kunnen werken. maar ondanks deze feitelijke en cijfermatige objectieve wetenschappelijke waarheid mag je dat niet zeggen.
Net een wolvenroedel waarin alleen de witte wolven gaan jagen en dan vervolgens bij thuiskomst hun zuurverdiende prooi mogen afstaan uit de bruine wolven terwijl de witte hun eigen welpjes hongerig naar bed moeten brengen.
Weet je wat die witte wolven in de natuur zouden ? Precies, de bruine wolven en hun welpen doodbuiten, want als je niet jaagt dan ben je enkel een last voor de roedel en dan heeft je leven ook geen enkel nut.
Stelling: alleen blanken zijn mens
Pro tip: dit is objectief juist
nos.nl
>Spreekt geen Nederlands
>Knalt gootsteen ontstopper bij handgel
>H-h-het is niet haar schuld! De flesjes lijken opelkaar! Ze beheerst de taal niet helemaal!
Werkelijk gebaseerd
>Tietjes
Maar ja genetica heeft nou eenmaal invloed. Witte mensen zijn objectief superieur want anders waren wij niet de baas in de wereld, hadden wij niet al het geld en hadden wij niet alle middelen in handen.
Lmke
Stel je voor dat je een hongerig wolvenjong zijn bek vol spuit me zaad en dat hij het niet weg krijgt en langzaam stikt in klodders plakkerig sperma
>H-h-het is niet haar schuld
dat verzin je er nou zelf bij
>de baas in de wereld
Dat zijn de Joden inderdaad
T*ttas zijn ZIEDEND
lmke
>Witte mensen
Huh wat ?
mensen zonder migratieachtergrond
sorry
als al die bruine mensen zoveel toevoegen
waarom leeft dan 90% van mijn geld terwijl ik net de huur kan betalen en geen huis kan kopen?
voelt tegenstrijdig. Ik werk, anderen profiteren. Is het niet gewoon natuurlijk voor mensen om daar tegen in opstand te komen? Het is zeer redelijke en gematigde verwachting dat als mensen naar je land komen ze dan ook bijdragen ipv de boel uitzuigen.
ik snap het 'radicale' van dat standpunt niet.
Jij leeft in een aparte fantasie
*trekt uitkering*
wollah kkt*tta
>waarom leeft dan 90% van mijn geld terwijl ik net de huur kan betalen en geen huis kan kopen?
hahahahahahahahahahahah ga werken je bent LETTERLIJK een slaafje terwijl ik thuis zit
Huh, die bestaan toch? Maar nog nooit een witte gezien lmao
jammer van dat thuiswerken normaal hoef je maar 5 meter te lopen als je iemand wilt hoeken
>terwijl ik net de huur kan betalen en geen huis kan kopen
Jouw probleem
moet je maar geen danskunde gestudeerd hebben lmke
>wit
klopt.. ik moet het maar gewoon accepteren
De toekomst is zwart
zuig mijn kostwinnende ballen nootpalers, mijn contract is verlengd met onbepaalde tijd en mijn salaris is met 10% verhoogd.
En dat terwijl ik letterlijk de laatste 2 maanden veel aan m'n piemel heb getrokken. Super gebaseerd allemaal. En allemaal omdat een chinees een vleermuis at.
Hadden ze deze gisteren in de FvD-nieuwsbrief gestuurd of was dit van de algemene ledenvergadering?
Hoge vijf makker
>masturberen
hoi incel
ok
ga maar weer aan het werk voor je baas
>nederlanders
>jaaaaa bruinerinooos stelen ons geld en daarom kan ik geen huis kopen
>jaaaaaa blankies haten omdat mijn derde wereld schijtgat heeft me nooit iets aangeboden
Sukkels
T*tta Zig Forumsder aut*st is ZIEDEND
>MIJN WITTE KONT STAAT IN BRAAAAAAAND
Wie niet werkt, zal ook niet eten (Tess 3:10)
de nederlandse overheid en jullie slaafjes zeggen wat anders