/Nederdraad/

Schizo editie

Attached: schizo.jpg (453x657, 100.52K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=FP9y7F_rzzo
youtube.com/watch?v=_qhvjAEiVqI
twitter.com/NSFWRedditGif

dit is hoe het met mij is gegaan onironisch
youtube.com/watch?v=FP9y7F_rzzo

ik weet niet wat ik moet doen

youtube.com/watch?v=_qhvjAEiVqI

draadlied

Attached: skrik.jpg (1280x640, 91.92K)

Paal je anus

niet aan de goede uni's oetz
het is eigenlijk wel relatief makkelijk om in harvard te komen als je negens staat op de middelbare
gewoon sporten en voorzitter zijn bij een of andere kutclub

Project zoals die kut film van maatschappijleer waar de ene helft bewaker en de andere helft gevangene is.
We gaan anons indelen in een ggz instelling, wie is psychiater, verpleging, gekkie? Heb er nu al zin in

Attached: 1588339223238.png (750x711, 86.97K)

Waarom willen zoveel van mijn vriendinnen de prostitutie in. Heeft feminisme ons gefaald?

Attached: Minkie.png (481x641, 429.17K)

mis deze kleine nigga je zou het niet weten

Attached: chicken-sensation.jpg (744x396, 72.4K)

Ik ben de psychiator die mensen volpomt met ADHD-medicijnen en oestrogeen.

Als je snel verslaafd raakt aan dingen raad ik je benzos aan

Vriendin van mij overweegt findom maar is bang gedoxt te worden want marokkaans en is haram volgens familie en buurt.

benzos zijn gebaseerd

Ik heb laatste jaar een soort complex opgebouwd dat ik te veel waarde aan geld schenk. Mijn familie vindt mij extreem irritant dat ik er een punt van maak dat ze het duurste merk product ergens van kopen en ze vinden het raar dat ik me zorgen kan maken over een euro.

Attached: 45443623542.jpg (1440x1233, 154.55K)

Gebaseerd.
Deze vent spreekt misschien uit ervaring. Benzos is de oplossing voor alles hier in Nederland. Had een keer 6mg lorazepam per dag lmao. Kan me niet een op de paaz herinneren die niet aan de benzos zat

Er zijn op feesboek en andere plekken groepen voor mensen zoals jij. No joke. Tips over hoe je elke euro kan sparen, klinkt zielig maar als je door gierig zijn je hypotheek op je 30ste hebt betaald vind ik je gebaseerd.

Kijk ik heb op zich zelf geen probleem met prostitutie. Maar zoveel jonge vrienden van mij worden zo erg verleid door het geld dat ze er voor gaan. Tis ergens zo predatory dat meisjes worden gerekruteerd zodra ze 18 zijn om plaatjes te verkopen.

Maar holy shit als je er zelfs voor vermoord kan worden moet je het echt niet doen. Ik wens haar veel succes met de keuze die ze maakt

ik heb het tegenover gestelde. ik haat geld en geef bijna al mijn geld weg aan vrienden die het harder nodig hebben of mijn moeder. ik geef zelfs geld aan een drugsverslaafde op discord die er coke en drank van gaat halen. ik doe toch niks met het geld en denk niet aan mijn toekomst

Ik heb precies hetzelfde oetz. Mijn ouders waren vrij arm dus ik stress meteen zodra ik geld moet uitgeven. Ik kan me niet herinneren dat ik voor het laatst iets voor mezelf/onnodigs heb gekocht. En weetje wat? Ik vind het niet eens zo erg. Doe je ding. Op het moment ben ik 22 en heb ik al 14.000 euro in de bank dat ik later ga pompen in mijn gezin en huis.

Ik doe dit soms.

free deze niggas:
1. boerenfriet
2. chicken sensation
3. old dutch
4. bitterballen
5. Beefsatéburger

Ik spreek gelukkig niet uit ervaring maar de verhalen die ik heb gehoord waren erg genoeg. Gemeen spul.

Heb wel voor een jaartje een moment gehad waarbij ik alcohol misbruikte maar dat kon ik nog makkelijk afleren.

Je bent toch niet arm of wel soms?

Benzos en alcohol hebben voor mij hetzelfde effect

krijg ik hulp als ik vreemd gedrag vertoon in het openbaar

Lagere middenklasse zou ik zeggen.

Gebaseerd. Voel me gewoon ongemakkelijk als ik geld uitgeef.

Ga masturberen bij een basisschool

Gebaseerd en piemelpilled

Consumeer gewoon videokaartjes van €1500

ik heb de drang om in een steeg in slaap te vallen en een mensonterend bestaan te lijden

Attached: 1579493779108.jpg (592x1024, 81.52K)

>
Nee, ik heb geen borderline!!! Enige stempel die ik heb gekregen is ADD.

Jo, Jeroen. Hé man, we hebben afgelopen tijd in de draad jou filmpjes gezien en me maken ons echt zorgen man. Zoek alsjeblieft wat hulp.

jeroen aub

Hoezo die drang?

Mag ik op je poepe

Word poepslaaf

niet jeroen gewoon een anoniempje

gewoon opgeven en als een hond op straat. geen flauw idee wat ik moet doen ofzo