ååå guuuuu jeg må DAAAANSE til fransk elektroonika
forrige:
ååå guuuuu jeg må DAAAANSE til fransk elektroonika
forrige:
Tenkte jeg skulle lage noen flere webmer av rullestoljenter som danser, ja eller nei?
fy flåbbe så dum jeg er... glemmer å skrive /norgetråden/ flåbby hvordan skal folk finne tråden nå ARGH
vi tar ikke denne
lag en ny en. Jeg har raportert min egen tråd til janne
är det här en sverigetråd till eller? jeg ser ikke ert namn på den
akkurat må det vara så
Bare slett den da, ellers blir du bannet.
>Error: You cannot delete this post.
FLÅBBE
NEEEEEEEEEI
Ja
Livet mitt er fullstendig ødelagt nå.
Hei Svante
Vennlig påminnelse om at du er en egoist dersom du ikke drar på ferie rundt om i Norge i år
>men jeg vil spare pengene mine
Egoist
>gir bort pengene mine
Kan noen forklare meg hvorfor folk i norge er så "nasjonalistiske" og solidariske når det kommer til sånt, men samtidig er de for multikultur og masse innvandring.
Sitter heller hjemme i år enn å gi noe som helst til blodsugerne på ymse "feriesteder" og turistfeller her hjemme. De skulle jo faen meg ha 380 kroner for en flaske med solkrem på landhandleriet på Brekkestø.
dem bare tro all dem bli fortal
hjernevask fra grunnskolen og media
Kapitalistisk hjernevask.
De gjør det politikerne forteller dem at de skal, selvfølgelig. Dette er innsektsmennesker som ikke har egne meninger, de gjør det de blir fortalt. Sier politikerne at de skal være hjemme og feriere i Norge og ta dugnaden, så er de stolte av dette. Sier politikerne at vi må tenke på de stakkars høyt utdannede syriske barna med legeutdanning så gjør vi det. Jeg hater nordmenn, verste sorten hanreier som finnes.
>Åååå herreguuuud kkklappp ffforrrr mmmmeeeeeeg ååååååå j-je... J-jeg, ååååh, jeg kooonsuuuumeeereeeeeer ååååååååååh
Et familiemedlem blir psykotisk og angrep meg, tok kvelertak og slo meg i ansiktet. Nå mener mamma det var min skyld og kjefter på meg siden han som angrep meg mente jeg hadde drukket, det hadde jeg ikke. Får masse meldinger "nå er det nok!!" osv. Har sår i ansiktet, merker over hele halsen, blåmerker og vondt. Nå er jeg helt alene og imorgen er det 17 mai. Det han gjorde var liksom så ille at han "må forsvares" og synes synd på. Hva faen skal jeg gjøre?
SMÅ
>drar til Kristiansand
>fått lånt hybelen av en kompis gratis
>går rundt i byen gratis
>fin by
>kjøper middag på Kiwi
Var en grei ferie, eneste av penger jeg la igjen i byen var noen kroner til diesel, mat kjøpt på Kiwi og bompenger. Var en fin og billig ferie det
>noen likte et inlegg
>noen likte et inlegg
>noen likte et inlegg
>noen likte et inlegg
SÅ MANGE (you)'s
vent litt, så han dengte deg men det er han det er synd på? ja du det høres ut som typisk små liten hjerne det som bryr seg mer om voldsmannen enn offeret
hva tok du deg til og hvor lenge var du der? høres basert ut fåvæ
>alle har en venn de kan låne hybelen til gratis
>Får masse meldinger "nå er det nok!!"
snakker vi om gul gjørme her
>frivillig legge igjen mer penger i drittlandet og betale skyhøy MVA til den norske stat som allerede har robbet deg for 40% av lønnen din
Det får være nok at den norske stat tar fra meg godt over en tredjedel av lønna mi for å gi til krigerske arabere og attpåtil krever MVA av matvarene jeg trenger til livets opphold til vanlig sånn at de kan bygge fritidsklubb for varme hender, nå skal de liksom pålegge meg å bruke det lille vinduet jeg har til å rømme fra skattehelvetet de har laget også.
Blir vel en ligge-i-senga-og-runke-hele-dagen 17. mai i år også.