Sverigetråden - hbtqi-upplagan

>archive.is/p6A9D

Attached: hbtqi.png (795x262, 444.39K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=HflXGOskId0
youtube.com/watch?v=i8ju_10NkGY
twitter.com/NSFWRedditImage

först för grids

>Den 1 januari råkade han ut för en cykelolycka med svår hjärnskada som följd. Sedan dess har han kämpat men nu gick det inte längre. Det har varit en lång och plågsam vår för alla inblandade och på ett sätt är det en lättnad att han nu slipper lida.

Attached: 1564871996310.jpg (1920x1200, 282.31K)

jag hatar h0m0

i?

Ska odla skit på min gräsmatta jag.

ylva...

*sätter skräck i svenne*

Attached: 29juin2012a-Copieff0ab-900x280.jpg (1600x1197, 371.51K)

jag älskar ylva
t. famzan

>var emot fildelning
>dela fil med bil

>Knullar horor
>Skyller på faktumet att han blev antastad som barn
Tror vi på det?

Attached: paolo_roberto.jpg (323x378, 43.9K)

tråden.....

lmao

>Utvecklingen i såväl Polen och Ungern som i Sölvesborg visar att det är viktigare än någonsin att stå upp för hbtqi
vad händer i sölvesborg? vad står i för?

NEEEEEEJ VA FAAAAAN VAD SKA JAG NU GÖRA MED MIN ÅKGRÄSKLIPPARE FÖR 28,000 KR HELVETE JAG GILLAR JU BARA MORÖTTER OCH POTATIS JAG VET INTE ENS VAD SELLERI ÄR FÖR NÅGOT

Attached: 1566150734107.jpg (1000x1500, 98.71K)

Attached: JUST.webm (496x960, 2.27M)

ska ta livet av mig nu

Nej. Man knullar horor för att man vill knulla horor.

>svennar fears the garden farmer

Lycka till

kek den dagen blattar har råd att köpa hus

Gör det inte, user.

youtube.com/watch?v=HflXGOskId0
ganska baserad diskussion favä kul att se en vettig debatt/diskussion med NMR

>48:16
>edward blom går förbi
kek

Klibbor har upptäckts

youtube.com/watch?v=i8ju_10NkGY

är edward baserad?

Ingen bryr sig. Marknaden för regnbågsflaggor är mättad, det är dags att gå vidare.

Är detta mer ekofascism eller trädgårdskommunism?

Attached: grow-food-not-lawns-diy-gardening-living-dnews-more-if-10020276.png (500x867, 260.4K)

Har beställt en ståtlig Jolly Roger från Kina till Pontes fru.

dom verkar resonera utefter tillgång och efterfrågan så kommunism är det i alla fall inte.

*sprutar gift på din grödor när jag går förbi på natten*

Attached: 1553216436391.png (647x818, 424.19K)

Är det inte där SD är med och styr eller något?

>ööhhh kolla mamma så många ingredienser som börjar på E och sen en massa siffror det måste vara gift asså

Attached: 1558111841411.png (936x772, 28.31K)

>joggare kommer jogga

Attached: joggare.png (840x572, 582.09K)

vem citerar du?

Tvättar bokstavligen aldrig mina grönsaker och kommer aldrig orka göra det

veganer

Mycket fin!

>tror att man måste vara mot saker
Kolla på bilden. Vad är den mot?

Fast folks trädgårdar kan inte försörja behovet, inte ens i USA där grönsaker är främmande

Hur många bekämpningsmedel har inte bevisats farliga tänk typ atrazine

Tur att svenskar är ganska autistiska när det kommer till bekämpning iaf

>sölvesborg
Det styrs av en riktigt ful sorts kommunpolitiker.

jag är vegan och bryr mig inte ett skit om sånt

>dkn har oironiskt planerat med en twink från grindr att komma hem till honom från måndag morgon till söndagskväll

Har ordnat till med massa saker inför veckan och han har ordnat till med sin böggrejer/kläder och annat. Plus så vill han spela in, jag sa okej men då ska jag bära en skidmask.

Efter detta så ska jag aldrig runka eller kolla på porr, fuck att vara en koomer.

1/5 barn i Sverige blir sexuellt utnyttjade.

Vi har ungefär 60 regelbundna brevare i våran tråd.

>alkohol bra
>knark dåli
Ja, det är huvudström av svensk politik.

>Karin Lindquist - November 11, 2017

>If everyone grew their food at home…

>Everything would change. And I mean everything.

>People’s lives and well-being would change. Communities would change, even the world would change. Such a change would be so enormous, so pronounced that words and phrases like “food deserts,” “starvation,” “pollution,” and “poverty” would, in my humble opinion, become a distant time in history to never look back on again.

>The change would be so enormous that it’s really hard for me to pinpoint in this answer, simply because it encapsulates so much. It affects every individual spiritually, emotionally, mentally, physically, and economically. It would literally mean a complete shift in mindset from many people not caring about food and where their food comes from, to concerning themselves with how to grow food to feed themselves and their community and realizing that food isn’t something to be taken for granted. If they could grow their own food they would become better land stewards, and understand the “ecological umbilical” —from the words of Joel Salatin—that they actually rely on to survive and to live. Food would no longer be seen as an inconvenience for “more important” things in life, but as a necessity to embrace and celebrate every time you pick up that fork and that knife.

>More people would be cooking and canning and preserving too. Larders and kitchens would again become the best place in the house for gatherings, and not just a waste of space and electricity.

>It would change communities because there would be more of a communal exchange of not just produce, but of knowledge and ideas. People really do bond when they work together to create something from the earth that nourishes and sustains them. That’s how communities are supposed to be, and to function as a whole.

Attached: 153634737267.jpg (1080x1331, 97.48K)

man kan odla på höjden och vi har ganska bra gödning nu favä. skulle inte förvåna mig om man kunde odla kanske 2 personers behov av grönsaker på en normal svensk tomt.

Men det du ska göra är en jävla kaozkoomergrej? Rannsaka satshjärna

Superhjältar finns på riktigt

Attached: 1183196643.jpg (960x720, 54.4K)

E-nummer under 500 är oftast ofarliga.

tycker faktiskt ssd är överreklamerat utöver starttid vilket inte är en så stor grej, sen så spelade jag total war warhammer

Att odla mat kräver både kunskap och mycket arbete.
Det är ingen bra matchning för svenne som jobbar 40 timmar i veckan och pendlar 2 timmar om dagen.

Har aldrig sett bra ut till att börja med. Kommer knappast bli bättre men det kan inte bli värre.

Men hur är det att jämföra med polen och ungern? är väl samma lagar och regler som gäller i sölversborg som i vilken annan kommun som helst?

Ja sjuksköterskor.

Attached: 1566725758102.jpg (1987x1492, 415.1K)

Ska du döda honom i Minecraft

Varför är alla i tråden så djävulskt dåliga på kost? För ett tag sedan så var det ju någon tjomme här som inte trodde man kunde bli vitaminförgiftad av inälvsmat, och nu är det en massa veganmuppar som kaozar

jag lyckades djuphalsa min 19cm svarta dildo flera gånger idag, kommer nog vara en mästare till sommaren när det är tillräckligt varmt att suga kuk ute om natten klädd som en hora

>that words and phrases like “food deserts,” “starvation,” “pollution,” and “poverty” would, in my humble opinion, become a distant time in history to never look back on again.

Är inte jordbruket en av de största bovarna i nedsmutsning med övergödning osv?

Vet inte. Har för mig att den styrs av någon som fick kommunen i arv av pappa.

De är Zig Forumscels.

I vilken ålder började ni hata blattar och negrer? Berätta någon historia om hur ni började hata invandrare

>Superhjältar finns på riktigt

Attached: superhjältar.jpg (240x210, 9.74K)

Måste få bort tankarna genom att leva ut skiten
Nej säpo
Sluta skriva sånt det förstör min hjärna, vill inte gå ut och leta efter dig och tvinga dig suga på min kuk

hejsan säpo

har vart vegan i 5 år snart, berätta för mig vad jag håller på att dö av lmao