Attached: 1571732907086.gif (360x320, 1.55M)
Sverigetråden - Rumpupplagan
Jacob Price
Matthew Phillips
www.youtube.com/watch?v=p4v-VZqr5xQ
www.youtube.com/watch?v=rlrYW78KE1I
Gavin Walker
Samuel Martinez
det är alltså omoraliskt att skaffa barn?
Jackson Rogers
någon som har input på detta?
Aiden Perry
>outhärdligt med dessa laddtider
user VAD FAN SNACKAR DU OM? De minskade ju laddtiderna med 60% förra updaten, kör du en piratkopierad gammal byggnad eller?
Nathan Howard
Asiater har inga rövar
Brandon Diaz
Dina länkar leder ingen vart, och varför har du tiktok på ryska?
Wyatt Taylor
att universum är deterministiskt betyder inte att han kan förutse sin egen framtid
det är såklart väldigt troligt att lite kommer förändras om han inte aktivt gör någonting för att förändra det. Oavsett vad han väljer så kommer det valet att vara det förutbestämda.
Blake Rivera
>lyssna på fysikerna
Dylan Nelson
...
Kevin Lewis
Etik och lag är skilda saker. Allt under 18 är pedo.
Caleb Williams
SV HO SOM SER BRA UT UTAN SMINK?!!!!!!
tiktok.com
kopiera bara
>varför har du tiktok på ryska?
ingen aning, jag tryckte på anons länk till hennes profil och hittade den videon
Anthony Butler
Du har rätt i första påståendet, men fel i första.
Finns ingen exakt ålder då det är pedo, då folk utvecklas olika snabbt, men 15 är en bra gräns.
Joshua Butler
J, vampyrkusten men det var ju ett tag sedan
Adam Ortiz
köp spelet då, laddtiden är långt mindre än en minut mellan turerna nu
Zachary Garcia
Raiden? RAIDEN?!!?!
Robert Johnson
Allting gör ont
John Wilson
Gud har en plan för oss alla och den för dig är att sitta hemma och må piss, ja
Brandon Cox
I am proud that I have never played a metal gear game
Adam Allen
har jag missuppfattat det totalt? det är väl precis det det betyder om det är deterministiskt? att om du vet alla atomer eller vad fan det var i början vart dom var och hur snabba dom var så vet du vart dom kommer vara längre fram osv.
nu är jag inte fysiker. men bara för att vi inte kan vara säkra betyder ju inte att det inte går att räkna ut. och om jag förstått det rätt, är vi inte säkta p.g.a. att när vi observer ett system så påverkar vi det eller nåt.
jag har fastnat i att lyssna på lex fridmans podcast och många han pratar med tror det är deterministiskt i alla fall.
David Smith
>total war warhammer 1 kostar fortfarande 60 euros
hur fan, det är inte cpgammalt men ändå 4 år, en tia ner borde väl vara klädsamt
Carson Rodriguez
känns ganska orättvist om det skulle vara så. varför liksom?
Angel Peterson
*hundring
Connor Ramirez
>la li lu le lo
kojima var nog alltid lite cp
Blake Myers
Sörjer att Frankrike och Amerika inte utrotade Afrika på 1700-talet...
Luke Bailey
There was just a sale on it recently, next one is at the end of May I believe. It's rarer for games to drop in price because of frequent sales now
Nathaniel Rogers
För de vet att man måste ha det för att ha tillgång till den kombinerade kartan, CA är onda
Alexander Powell
Why?
Adrian Cox
Gud vet bäst, passa dig så han inte bränner upp ditt hus med din familj i
Asher Hughes
Josiah Wilson
Sörjer att inte Amerika utrotades varje dag
Christopher Brooks
förlåt, EU-juden satte sina klor i mitt huvud en sekund
Brody Roberts
>har jag missuppfattat det totalt?
Den enskilda individen har inte kunskapen nödvändig för att förutse framtiden.
Aiden Howard
dkn ingen solid pizza
Jose Hernandez
helt perfekt
Landon Bailey
Tänk om man är, typ, tre individer då
Michael Bailey
finns det nåt mer iqbefriat än dutubkommentarer?
Juan Moore
Elin..
John Bennett
denna gubben säger att det är deterministiskt i alla fall
>youtu.be
han verkar vara seriös enligt wikipedia i alla fall, men jag har ingen koll egentligen.
>en.wikipedia.org
nej det förstår jag. men nu är det ju så att jag mår piss och bara sitter hemma, tydligen var det förutbestämt?
Owen Torres
Logan Bailey
Fortsätt breva damen med jättemjölkisarna
Sebastian Turner
Är nog Call of Duty strategin. Om man sänker priset på gamla spelen så sänks initiativet att köpa dom nya.
Michael Cruz
ok, så i alla fall dubbelt så många säger nej. det var faktiskt ganska lugnande.
Isaiah Clark
Hudson Jenkins
tragiskt men vad kan man rimligen göra?
Juan Evans
>nej det förstår jag. men nu är det ju så att jag mår piss och bara sitter hemma, tydligen var det förutbestämt?
Om du inte gör något för att må bättre är det oundvikligt att må dåligt, ja.
Levi White
USA och i sin tur Frankrike är orsaken bakom allt ont i världen. Alla dåliga saker som någonsin skett går att leta tillbaka till dessa länders utrikespolitik.
Levi Bailey
bög sverige
Jonathan Ortiz
>antinatalism
Ja, det är ekofascism med extra steg.
>dkn hade en kollega som var typ det
Matthew Robinson
Borsta tänderna user, det luktar
Brandon White
men om universum är deterministiskt vilket det inte verkar vara enligt den bilden user länkade i
så är det ju redan förutbestämt att jag inte kommer göra någonting.
Landon James
FL:LI, vad är hennes problem, och vad uppstår det av?
Henry Nguyen
twitter, för det är dutubkommentarer fast utan videon
Nolan Anderson
UK då?
Eli Jones
Nej, hon är min fru.
Oliver Parker
Läste en undersökning om zoomers och tiktok/youtube. Tydligen föredrar de tiktok eftersom de inte orka med att se på en 10 minuters video på youtube. Kommer zoomers vara den mest psykstörda generationen att någonsin existera? De har bokstavligen inte mer än 10 sekunders uppmärksamhetsspann, de är helt besatta av "likes", "followers" och sociala medier, de är antingen metrosexuella superbögar eller simps som betalar kvinnor för att klä ut sig till animefugurer. Hur ska denna generation kunna bli vuxna?
Landon Butler
vem är tjejen och källa på videon?
David Diaz
"Problemet" är väl snarare att det inte finns några belägg för att universum skulle vara ett kaotiskt system, alltså så lär inte de små indeterministiska kvantskillnaderna resultera i stora skillnader i slutändan.
Jackson Morgan
Christian Martinez
Filmen idiocracy är en dokumentär
Dominic Hernandez
Taget från ett löv
Ryder King
läskiga ögon favä
Colton Howard
Om man ändå planerar att inte ha några barn, så finns det ingen anledning att inte låta ekosystemet haverera inom några generationer.
Justin James
Gå ut om du mår dåligt av att sitta inne, det är vad smarta människor gör.
Cooper Baker
De kommer må bra (vänster sida)
Levi Adams
plato sa
>...for this discovery of yours [writing] will create forgetfulness in the learners’ souls, because they will not use their memories; they will trust to the external written characters and not remember of themselves.
Bentley Powell
hur är detta möjligt?
Juan Nguyen
UK har gjort mycket ont, men det har mest varit för tredje världen, så bryr mig inte så mycket. Men ja, dom är ju typ orsaken varför arabvärlden är så argsint idag, och varför vi har oändliga flyktvågor.
Bentley Ramirez
vad innebär det att vi inte vet om det är ett kaotiskt system? är verkligen total fysikhjärnkulting. jag har bara psykat ner mig med den podcasten som sagt.
ska fan göra det. jag var bara orolig att det redan var bestämt om jag tänkte göra det eller inte.
Ian Torres
>mycket må bra hormoner
>bra
>mycket må dåligt hormoner
>dåligt
Du är cuckad av dina hormoner
Mason Stewart
ser ju ut att vara screenshot från en musikvideo eller något liknande.
Gavin Reyes
Varför sa Plato det på engelska?
Leo Brooks
Ja men kommer inte upp något vid google-sök
Luke Garcia
Nej det är de inte. Det är mellanösterns efterblivna klankultur som är anledningen.
Wyatt Nelson
>Kommer zoomers vara den mest psykstörda generationen att någonsin existera?
Man kan ju halvhoppas. Då kanske jag får det lättare då jag redan är psykstörd.