Attached: 1561377757762.jpg (4032x3024, 1.42M)
Sverigetråden - Träffupplagan
Connor Foster
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
dailymail.co.uk
bitchute.com
youtu.be
youtube.com
twitter.com
Evan Watson
Var finns världens Goebbels idag?
Xavier Roberts
jag hatar er
Robert Scott
i Sverigetråden
Mason Barnes
Er åsikt om armenier?
Camden Carter
svenskarna är förtryckta på samma sätt som indianerna i USA
Tyler Lewis
Man får hoppas.
Ian Thomas
ska till hemköp vad ska jag köpa på hemköp
Josiah Sanders
Thomas Lewis
Skulle ni någonsin kunna se er tillsammans med en tjej i framtiden eller är ni bestämda på att vara ensamma livet ut?
Andrew Ward
Samuel Reed
den här är fetare
Cooper Davis
Det finns bara en lösning
Justin Bell
Duktig sissy och grindis :3! dansa för era grindr daddies :3!
John Price
lol
Eli Lee
baserade fascist ebba busch
Juan Scott
Nej, tror jag är för cp i huvudet för en fv. Kommer definitivt dö oskuld
Oliver Carter
>dkn klarar mig på håret i västerås
Kayden Young
Har ni grillat ännu grabbar?
kvag
Henry Turner
Ensam stark och full av knark
Isaiah Sullivan
Jag
Brandon Powell
har grillat 11 gånger så här långt
lär bli över 100 grillkvällar denna sommar
Jayden Morales
bitchute.com
episk låt
Adam Mitchell
Jag är bipolär så ingen tjej klarar ett förhållande med mig så blir engångsligg och ett ensamt liv.
William Phillips
Absolut
Samuel Lee
JA STOR SVART, BLACK LIVES MATTER WOOOOOOOOOOOOO NEGERKUUUUUUUUK JAAAAAAAAAAAAA
Grayson Ramirez
Nigger nigger get on that boat
nigger nigger row row row
nigger nigger get out of here
nigger nigger go go go
Jonathan Bailey
BLATTE
TUTTAR
FÖR SVENSKA
GUTTAR
Asher Bell
hepp, jag kommer vara ensam hela livet också så bra att veta att man inte är helt unik med det
Hunter Hall
jag är övertygad om att jag är Hitler reinkarnerad
Austin Bennett
sök hjälp för i he
Daniel Rivera
White power for england
White power today
White power for britain
'fore it gets too late
Nicholas Ortiz
ne ho BTFO
Aaron Myers
grisvidrig
Ethan Reyes
>tagit aidsprov på armen
klassisk svho
Nicholas Clark
Chips
Nicholas Ward
jo en fv det hade varit något det. frågan är bara hur man försigår att skaffa en
Zachary Hughes
Finns det verkligen något som är för stort?
Charles Ross
Från denna avlägsna utblick, verkar jorden inte vara speciellt anmärkningsvärd. Men för oss är det annorlunda. Tänk en gång till på denna prick. Som är här, som är hem, som är oss. På den där alla du älskar, alla du känner, alla du någonsin hört talas om, varenda människa som någonsin funnits, genomlevt sina liv. Där finns sammantaget vår glädje och vårt lidande, tusentals orubbliga religioner, ideologier, och ekonomiska doktriner, varenda jägare och samlare, varenda hjälte och vekling, varenda skapare och förgörare av civilisation, varenda kung och bonde, vartenda ungt förälskat par, varenda mor och far, hoppfullt barn, uppfinnare och upptäcktsresande, varenda lärare av visdom, varenda korrupt politiker, varenda ”superkändis”, varenda ”enastående” ledare, vartenda helgon och syndare i historien av vår art levde där – på ett dammkorn fångad i en ljusstråle.
Jorden är en väldigt liten scen i en vidsträckt kosmisk arena. Tänk på de floder av blod som flutit under generalers och kejsares fötter, så att de i ära och berömmelse, kunde klara av att bli tillfälliga ledarna på en bråkdel av en prick. Tänk på den oändliga grymhet som hemsökt invånarna i ett hörn av denna pixel, hos de andra knappt urskiljbara invånarna i ett annat hörn, så ofta det sker missförstånd, så ofta de är angelägna av att döda varandra, hur ofta hatet segrar.
Jorden är än så länge den enda värld som hyser liv. Det finns ingen annanstans, åtminstone inte i en nära framtid, dit vår art skulle kunna migrera. Besöka, ja. Bebo, inte än. Oavsett vad vi tycker om det, är det på jorden vi för vår kamp.
Det har sagts att astronomi är en ödmjuk och karaktärsdanande upplevelse. Det finns kanske ingen bättre uppvisning i hur dåraktig människornas fåfänga kan vara, än denna avlägsna bild av vår ynkligt lilla värld. För mig, understryker det vårt ansvar att bemöta varandra med värme och respekt och att bevara och vörda denna bleka blåa prick. Det enda hem vi någonsin känt.
Chase Powell
Luke Robinson
Ser att en ny uppdatering av vildliv har kommit ut, dags att tanka ner då och knäppa ner byxorna
Colton Butler
Gavin Price
Vem /innersta cirkeln/ här?
Levi Morales
Är skitsmal men har puffiga bröst och bröstvårtor, är öm som fan
Easton Murphy
Oironisk fråga; är du helsvensk?
Elijah Barnes
Tvekar på det än så länge
Alla tjejer jag har träffat går att dela in i två grupper: horor och tjejer som är tråkiga som fan.
De som är ens en gnutta intressanta ligger med fler killar än vad det finns stjärnor i skyn och alla andra är bara tråkiga.
Aiden James
Skulle egentligen vilja bilda familj och leva nbögs liv.
Är dock jävligt tveksam till att sätta barn till världen med min radioaktiva autist-sperma,
Benjamin Baker
visa pojkfittan :3
Christian Morris
uwu
Henry Hill
Fett mysigt att åka på vägresa i usa i hatbussen
Justin Carter
Bögbrorsex
Liam Flores
>blocktext
Eli Cox
mums breva rumpa
Aaron Williams
Skulle vilja se fler gissningar men de kommer alla vara grovt fel.
Jacob Lee
>d'annunzio
Chase Sullivan
Henry Stewart
Har fortfarande inte duschat
Owen Thomas
hittade en gammal bild på mig :3
Jeremiah Cruz
>JIPPIEEE RYMDEN!!!
Henry Watson
min pojkfitta sinne pirrar...
Samuel Price