Attached: 1591281009140.jpg (481x431, 57.75K)
Sverigetråden BLM-upplagan
Cooper Peterson
Other urls found in this thread:
fananamma.com
i.4cdn.org
is2.Zig
youtube.com
twitter.com
Brayden Allen
Detta är vad Axel och hans kompisar gör med barnfamiljer som flyttar.
Jonathan Flores
Gör inte ett skit för att förbättra min situation
John Long
JAA SKAPA NYA TRÅDEN INNAN SIDAN TIO OCH BILDGRÄNSEN
Brayden Edwards
Japp. Under spanska inbördeskriget så använde sig den goda sidan mycket av katolicismen. Det fungerade bra då folk vågade offra för att stoppa kommunisterna/anarkisterna. Vi ser liknande idag med psyksjuka vänsterfreaks och deras negerdjur som vill förstöra och riva allt men folk verkar bara lite på polisen. Det går inte.
Levi Scott
Jvdk
Jackson Carter
Svara inte på hans kommande dampbrev är ni snälla. Bara ignorera dem.
Evan Lee
>hans
sök hjälp
Sebastian Thomas
Ja.
Benjamin Nguyen
Ingen bryr sig oskulder
Easton Nguyen
Han behöver hjälp.
Carter Wright
Det är skrämmande att se attityden många i tråden har kring BLM och den strukturella rasismen i samhället. Jag föreslår att ni utbildar er inom saken och gör en reflektion kring ert egna vita privilegium. Det finns hundratals böcker på ämnen, men om ni tycker att det är för svårt att ta in information via text så föreslår jag att ni lyssnar på Raseriet Podcast eller The Power Meeting Podcast. Båda två är svenska poddar, som drivs av afro-svenskar och är mycket bra information om man känner sig osäker i dessa frågopr.
Tyler Reyes
Lmao Fenno-Swedes make better ice cream than Swedes! LMAO! Get dabbed on by the Island Kings.
Oliver Diaz
hmmm neger
William Martinez
jag önskar jag hade nån att mysa med medan all den här blm skiten håller på
Samuel Long
Ja men det kommer han inte få här. Hoppas hans föräldrar lägger in honom på en psykanstalt men tills dess kan vi bara sluta uppmuntra hans skit. Inga svar på vänsteridiotbrev nu.
Easton Powell
Oliver Mitchell
tillbaka i studentkartongen
har inget vettigt att göra på datorn heller, så min hjärna bara kollapsar
Cooper Wright
Står inte ut med mitt liv. Har inte en enda vän, mitt liv är så jävla tomt. Inte haft kompisar sen högstadiet, så fort det var över tappade jag kontakten med alla.
Att vara oskuld är väl en sak, men att inte ha en jävla människa där ute att göra något med, och inte haft på 10+ år...
Owen Hill
Brevade han det här oironiskt? Axel har tappat det totalt
Isaac Rogers
>Island Kings.
Do you love Gotland?
Zachary Myers
James Ramirez
Hur pallar du kolla upp riktiga poddar för att göra såna här beten?
Connor White
jättekonstiga tvspelsljud kommer från utanför fönstret
Evan Howard
Bara jag som tycker den här fenotypen på tjejer är vackrast?
Noah Wood
Damn that looks good but have you tried Lejonet & Björnen?
Anthony Hill
Har du testat att gå med i en anti-rasistisk rörelse? Det är fullt med söta PoC-pajer, som älskar medvetna killar.
Samuel Green
hmm neger
Juan Morris
Vad har du gjort åt saken?
Austin Long
fast där är ju bara fyra?
Julian Thomas
>Bögar: JAAAA GÅR VI OMKRING HALVNAKNA OCH VIFTAR MED DILDOS PÅ STAN FRAMFÖR BARNFAMILJER SÅ KOMMER VI FÅ STOPP PÅ HOMOFOBIN!
>Blatteniggers: JAAAA GÅR VI OMKRONG OCH VANDALISERAR OCH FÖRSTÖR FÖR OSKYKDIGA MÄNNISKOR SÅ KROSSAR VI RASISMEN OCH FÅR FOLK ATT HATA SNUTEN!
Lincoln Campbell
Aaron Torres
Samuel Gomez
Jag förstår vad du menar men det är ingen långsiktig lösning, du tänker dig att du förödmjukar en lågstatusfigur så att den personen håller sig borta från politisk/ideologisk medvetenhet. Vi ser redan en form av lågstatusmobilisering: etnifierade mobbar som i sin egenrättfärdighet tar sig rätten att genomdriva gatans lag i sin kamp mot den vita överheten. Reaktionen kommer vara etnopopulism från det motsatta hållet
Det finns ingen utväg bortsett från religion; en positivt laddad rörelse som ändå tillåter en väldigt negativ bild av vad som händer om folk väljer fel. Religiös transmutering är en riktigt företeelse, något jag själv upplevt, alltså en möjlighet att omvandla negativa känslor till något positivt och produktivt
Grayson Gonzalez
Inget.
Eli Allen
nä
älskar det
Thomas Peterson
ja
Charles Cook
baserad
is2.Zig Forums.org/gif/1591278048432.webm
Parker Murphy
Krinsch
Thomas Reyes
Jag har lyssnat på Raseriet i flera år.
David Stewart
Josiah Butler
hon är fin sex sex sex
Jeremiah Baker
Baserade månbröder.
Levi Clark
ping Biancus
youtube.com
Lincoln Richardson
Asher Powell
Vitingar är så jävla dumma i huvudet
William Lee
Parker Collins
helt sant favä
Elijah Hall
Isaiah Martinez
hennes mamma är en riktigt pin shitlib
Cameron Lopez
Baserat
Aaron Thomas
Fett heemade ögonbryn och för mycket smink men fin kropp. Tror dock inte det är samma fenotyp? Hon här ser mer ut som en arab eller något.
Carson Thompson
>Ingen bryr sig oskulder
Wyatt Jones
"nej"
Jace Collins
>Kattspya
Blake Barnes
kanske det här är mer vad du vill ha user
Michael Butler
Jag gillar socker, och jag gillar te
Men jag gillar inte negrer, nej du
Det finns två saker som får mig att spy
Det är en gris som äter gyttja och en stor svart varelse
Du vet det för jag visar det
Som en bondgårdstupp tjuter jag ut det
Och NAACP
Skulle gärna få tag på negerhatande mig
Rosor är röda, och violer är blå
Och negrer är svarta, du vet att det är sant
Men de har inget emot det, för vad tusan
Du måste ju vara svart för att få en välfärdscheck
Och jag är pank, inget skämt
Har inte en krona för en kola
Och jag är inte svart förstår du
Så Onkel Sam vägrar hjälpa negerhatande mig
Jig-A-Boo, jig-a-boo...var är du?
"Jag här i höstacken och ser på dig"
Jig-A-Boo, jig-a-boo... kom ut!
"Nej! För jag är rädd för den vita mannen från Syd"
Du vet det! För jag visar det
Stick ut din svarta skalle och jag skjuter det
Och NAACP
Kan inte gömma dig undan från negerhatande mig
Juan Roberts
Vinner Trump valet nu kan oironiskt Amerika bli extremt baserat. Sist hade han revolt inom republikanska partiet men nu är alla lojala och alla hans valda kandidater vinner sina primärval. Republikanska partiet är helt format efter Trump nu och kommer gå med på allt han vill. Han har nu även förklarat krig mot "AFA" (dvs den institutionella anti-vita vänsterextremismen inom universitet, silicon valley osv) samt mot lögnmedia. Vinner han nu så kommer västvärlden räddas medan förlorar han så kommer allt gå åt helvete.