/nederdraad/

Seksualiteit komt alleen tot haar recht binnen de trouw en geborgenheid van een huwelijk. Dat is dus wezenlijk iets anders dan oppervlakkige lustbeleving, voor geld te kopen handelswaar of een consumptieartikel dat aan de massa wordt aangeboden via de media of andere kanalen. Wie seksualiteit naar beneden haalt door ook hier uit te gaan van de mens die zelf wel uitmaakt wat hij of zij wil, verandert het mooiste in het slechtste.

Attached: 1585237581107.jpg (1600x899, 172.4K)

Other urls found in this thread:

nu.nl/sport-overig/6057176/nascar-staat-omstreden-confederatievlag-niet-meer-toe-bij-races.html
youtube.com/watch?v=6uMS9_E-z4g
instagram.com/p/CApgRB9Kjln/
youtube.com/watch?v=KxJyjf1zFAc
twitter.com/SFWRedditVideos

hjb domme kankersimp

Halsema gewonnen en nu weer dit
nu.nl/sport-overig/6057176/nascar-staat-omstreden-confederatievlag-niet-meer-toe-bij-races.html
De wokesquad is punten aan het scoren.

Attached: ANP-413981905.jpg (1024x576, 57.11K)

Heb seks

Incel

Of wat dacht je van deze.
Het is gewoon over. ((((Zij)))) hebben gewonnen. Je wordt vogelvrij verklaard als je niet meedoet. Op bescherming hoef je ook niet meer te rekenen, zeg je publiekelijk iets kritisch en je naam of kop staat online, dan gaan ze naar je op zoek, kijken waar je woont, en pakken ze je.
Ik ga er werk van maken om te verhuizen uit de grote stad naar één of ander ver gelegen klein dorpje. In ieder geval waar je voorlopig geen hordes boze plunderende negers tegenkomt, de voetsoldaten van de Halsema's van deze wereld. Die mensen komen overal mee weg. De vijfde colonne openbaart zich steeds nadrukkelijker.

Attached: 1591829250350.jpg (828x624, 42.27K)

Het huwelijk van man en vrouw is in alle tijden een vanzelfsprekende leefvorm geweest. Dat is begrijpelijk, want juist man en vrouw vullen elkaar in het huwelijk goed aan. Man en vrouw hebben een verschillende aanleg en roeping. Het is onbegonnen werk om dit onderscheid weg te poetsen. Het hameren op gelijkheid en onderlinge uitwisselbaarheid van man en vrouw miskent de natuurlijke werkelijkheid. Man en vrouw maken elkaar compleet. Zo ontmoeten zij elkaar in gelijkwaardigheid. Dat geeft kleur en zin aan het leven.

Attached: 1586694597083.jpg (763x509, 51.96K)

Alleen die Afrikaan is niet onderdeel van een krachtig (overheids)systeem oetz.
Moorden gebeuren helaas wel vaker, racist.

How to say
MONKEY
In dutch?

Braziliaan

Incel

ET QUAND JE CHANTE OHOHOHOOO

youtube.com/watch?v=6uMS9_E-z4g

>Incel

Attached: 1581036556157.jpg (243x208, 14.27K)

instagram.com/p/CApgRB9Kjln/

Retourne Priscilla posteur

Turk de merde. I'm a italian chad.

youtube.com/watch?v=KxJyjf1zFAc

Salutations au Emma Paulin

Ta gueule, pédé.

Beller #14 in de wachtrij....

wat een tijdlijn leven we in zeg

Beller #12 in de wachtrij....

niemand geeft een reet om je corona heetlijn, donder op

nee

Eindelijk de tijdlijn waarin Sjina de wereldmacht overneemt.
Top kek

>in Nederland geeneens meer een garantie op een pensioen

Nederlanders zullen NOOIT een meer getalenteerde voetballer hebben dan Kevin De Bruyne

Attached: kdb-says-city-wont-be-defined-by-ucl-800x600.jpg (800x600, 270.52K)

RACISME!

Wat een ochtendhumeurdraad. Wees gewoon niet verslaafd aan cafeïne.

ik begin kankergek te worden van het constant thuis werken

niemand geeft een neuk, leo

je moeder geeft een neuk

nee

ik heb haar die neuk gegeven, dus ja

Ik word kankergek van werken.

kan jij 8 jaar terug in de tijd neuken?

Ik ook.
Werk voelt nu nog nuttelozer.

ja, inclusief 1.5m afstand

nepautist

er gaat een dag komen dat we brownies niet meer brownies mogen noemen, net zoals we geen negerzoenen meer mogen noemen.
maar de vraag is dan, hoe gaan we brownies noemen?

Wat doen al die Hollanders hier in mijn draad?

wat doen al die lelgen hier in nederdraad?

idd

De draad heet nederdraad. Wij zijn de Zuidelijke Nederlanden. Jullie zijn Hollanders. Ik snap jullie niet

jullie zijn noordelijke kutfransozen

iksdee

Attached: 1563304597884.png (595x875, 1.19M)