/nederdraad/

Kom er maar in dames.

Attached: 1568644993795.gif (480x480, 653.16K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=e1SArILAHPw
youtube.com/watch?v=VS08cWZrlQA
twitter.com/NSFWRedditVideo

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PLAYSTATION

herpaal voor waxbelg

ik overweeg mijn konthaar te laten waxen want ik moet echt een halfuur vegen zonder grap
laat jij het doen of doe je het zelf? ik ben bang om het te laten doen maar aan de andere kant is het letterlijk iemand zn baan dus die persoon boeit het toch niet

Mijn draad was te laat, zucht

Er is ook een verhaal van Breona Taylor waarbij de politie met een zonder-knokken bevel het huis was binnengevallen terwijl zij en haar vriendje lagen te slapen. De politie gaf schijnbaar niet aan dat zij van de politie waren en schoot hij op hun, en zij schoten 20x terug waarbij ze die chick hadden doodgeschoten en haar vriendje verwond.

Uiteindelijk bleek dat de agenten sowieso op de verkeerde adres waren.

Wat vind je daar dan van? Daar lopen negers ook over te rellen naast Floyd en Arbery

joe de mannen k'zen der zenne

>trek shirt van vd uit
>zie harige tepels

Vet leip. Wist niet dat vrouwen daar haar konden hebben

Het doet veel pijn, je gaat huilen
Wax madame doet warme shit tussen je billen en sla je konthaar weg, sterkte als je het doet

doet het alleen de eerste keer veel pijn?

die servische autist is wel echt een stereotiepe incel lmke

Ik ga mijn tong diep in je kut steken.

Hangt af
Mijn haar groeit bijna niet meer met de tijd, de haar wortels worden kapot maar mannen hebben dikkere haar dus weet niet wat voor resultaat je gaat krijgen

JAAAAAAAAAAAAAA PAYSTATION

Attached: B0ywycHIYAAp_u5.jpg (577x768, 50.18K)

is er iets fijners dan de kloppende penis van je vdje tegen je kontje sls je aan bet knuffelen bent?

ja een baan hebben

imagine saying that "the best thing to happen to black people is that they became slaves 400 years ago and brought to america so today they can be billionaries like Beyonce and live comfy life like many others unlike their starving brethren in Africa"
isnt this a fact?

Poep gaat beter geleidelijk uit je kont als je konthaar hebt. Zelfde geldt voor scheten laten.
Het is beter om het gewoon zo te laten.

De kloppende penis van je vd(man) tegen je kontje.

Ja de eerste keer met de liefde van je leven

user.... please.... no more...

maar als Cindy helemaal gewaxt is, wil ik er best een keertje mee knuffelen!

wie is nou die travestiet? cindy of fiona?

Je ma

ja
wanneer je vdje zijn kloppende penis in je jongenskutje steekt

thx, ga het nog eventjes uitstellen maar uiteindelijk toch maar doen
anders gaat mn vd mij al helemaal nooit rimmen

tfoe vieze bruinwerker

optie 2

Attached: 7c1a093b15f703fd85f2cc89be9a10bc410864fb64ed3c4ffb3bfac2c0402f89.jpg (898x692, 217.37K)

Je gaat het niet halen, mannen kunnen helemaal geen pijn verdragen

welke belg heet er nou cindy
wat een walgelijk naam

Waarom is dit zo gebaseerd!
youtube.com/watch?v=e1SArILAHPw

Attached: oetz_.jpg (474x296, 22.5K)

>cindy
geen piemel geen deal

Attached: 1584291314536.png (634x527, 255.56K)

mwa, de eerste keer valt tegen.
het is geweldig, maar later ga je betere seks hebb9

>in the West, voicing your true opinions means complete social isolation and a serious reduction in job opportunity.
is this a normal behavior? arent these alarming signs of a fucked up society? just asking really i know we are different cultures and mentality

and yes i know i went into autist mode because i was overprotective of her and i guess tried to save her from falling into the propaganda blackhole
i fucked it up for beliving that there is still reason on this world
it just hurts when your good intentions are misinterpreted that people will go so far to even ignore you completely without discussion or arguments

anyway i will not bother you anymore with this
thanks

Lmke niet in de draad huilen erna

best wel een beeldenstorm de laatste tijd oetz

PLEE
STEE
SJUN

Niemand relt over Arbery omdat na 3 dagen het argument uiteen viel. De samenleving neemt het argument van "construction afficionado" namelijk niet aan.
Vandaar hoor je daar niks meer over, er is namelijk gewoon beeldmateriaal dat hij heeft ingebroken op die construction site.

Ik ken het verhaal van Breona Taylor niet en dit ga ik ook niet onderzoeken omdat ik politiek gebruik als excuus om niet aan mijn doelen te werken.
Ik stel niet dat er nooit misstanden zijn bij de politie in zowel Nederland als Amerika, ik stel alleen dat de stelling dat negroide Amerikanen relatief zeer hoog door blanke Amerikaanse politieagenten dood worden geschoten niet door data ondersteund wordt en dat ik ook tegenargumenten en gaten zie in de stelling dat George Floyd *niks* fout heeft gedaan, vervolgens gearresteerd werd omdat hij een neger is en daarna expres door de politie is omgelegd door verstikking.

Die rellen gaan volgens mij gewoon over de onvrede vanuit Liberals over Trump vooral nu er weer nieuwe verkiezingen komen.

Het tegenargument van de thesis van het drugsoverdosis scenario daarvoor heb ik ook tegenargumenten voor, voor wie ik ook weer tegenargumenten heb.

Maar het lijkt mij toch het meest reeele schenario oetz.

>imagine saying that "the best thing to happen to black people is that they became slaves 400 years ago and brought to america so today they can be billionaries like Beyonce and live comfy life like many others unlike their starving brethren in Africa"

I'm not sure if you're implying I said that but I personally do not take that stance and I believe most "rich" people are mostly caucasian or to a lesser extent asian, but this is more hearsay/anecdotal as I have never looked into the research between race and financial equality.

But to the more general extent white cis (a cool word for hetero) males get the short end of the stick in contemporary America.

youtube.com/watch?v=VS08cWZrlQA

JAAAAA MIEMSTATION V

ik heb zin om naar het toneel te gaan :-)

Didn’t ask

jezus wat heeft die servier kontpijn zeg

Bye sad Balkan bro.):

i didnt wanted to sound like i quoted you
my point is that blacks are more than enough protected in USA
affirmative action is real
nobody mentions all the black cops who died fighting savage niggers

ga alsjeblieft terug naar

>blanke mannetjes die zeiken om hun ""önderdrukking""
IN
EEN
KRIMP

bye bye friend, don't forget my advice.

cindy ik ga je kutje eten
maar eerst daten naar de bioscoop om allemaal franse films te kijken samen
een dinner bij kaarslicht
een strandwandeling
samen zitten bij het water
daarna stel je me voor aan je vader en je broers en win ik hun harten met mijn kennis van marokkaanse cultuur
daarna stel ik je voor aan mijn moeder en gaan we samen marokkaans koken
en dan neem ik je mee naar huis en eet ik je kutje
en dan knuffelen tot de zon opkomt
en dan praten we over onze toekomst samen zoals trouwen in marokko en kinderen

En dan sla je haar met slipper waneer ze begint over gelijke rechten?

wie speelt nog roenskeep?

NEE HET IS NIET MIJN SCHULD DAT IK GEEN SEKS HEB, HET IS DE SCHULD VAN MINDERHEDEN

nee ik behandel haar als een prinses want dat is wat ze verdient

thanks for advices but im still here just to piss off anons who are redirecting me to balkan threads kek
but i will not bother you with my topics, even tho it was kinda nice discussion and i thank you for it
all of you

Hoezo hebben wij een Serviër in de draad die het de hele tijd over negers wil hebben?