in baudet zn brievenbus pissen editie
/NEDERDRAAD/
kanker op terug naar je eigen land als het je hier niet bevalt buitenlander
iemand voor een hongerloon dwingen 5 uur te werken zonder pauze is onethisch
neem gewoon je rust gap
ooooh!
Lavendelman
ik heb een studentenjob in juli nodig oetz.
iemand een idee waar ik nog iets fatsoenlijk kan vinden?
Ik niet. Ik dacht ook dat dat normaal zou zijn, maar google geeft aan dat je recht hebt op pauze na 5,5 uur.
Andere medewerkers vinden het schijnbaar ook normaal.
Ik heb me contract niet doorgenomen maar als niemand pauze neemt in een dienst van 5 uur ga ik ervan uit dat het gewoon niet mag.
Wie krijgt ook moordneigingen van dit kut ventje?
denk dat het de bedoeling is dat je zelf af en toe je rust pakt als je de kans ziet
ik reed een keer mobiele service en dan had je officieel geen pauze over de gehele dag maar iedereen plande gewoon voor zichzelf pauze in en dat wist de baas ook wel
Waar woon je? Schrijf je in bij randstad en andere interim bedrijven
Het gaat moeilijk worden dit jaar :/
>yo chef, ik neem even 10 minuten pauze
Gewoon proactief zijn
Als je je mond niet opentrekt gaan mensen gebruik van je maken
Deur aan deur verkoop. (':
gebaseerde editie
investeer in kniebeschermers
Rond Hasselt
Ik heb me al ingeschreven bij enkele interimbureau's maar ze bellen niet.
Heb randstad eens bekeken maar vond niet direct iets bij mij in de buurt.
Wil gewoon niet fucking opdienen of achter de kassa staan. Zo sociaal ben ik nu ook niet.
Seks werk verdient ook vet als studentjob
>kom naar FvD bijeenkomst
>leuke middag
>workshop linkse indoctrinatie herkennen gehad
>zit in een hoekje mijn boterhammetjes met pindakaas te eten
>thierry tikt me op de schouder
>de hiddemeister staat er naast en geeft me een zelfgenoegzame knipoog
>ze zeggen dat ik als blonde gespierde jongen van 2 meter geschikt ben voor het erecorps van Forum
>kom maar met ons mee voor de inlijvingsceremonie
>voel me nog nooit zo vereerd
>opa zat bij de SS en nu mag ik hem opvolgen
>marcheer achter Heinrich Baudet en Reinhard Hiddemeister aan naar een klein kamertje aan de rand van de conventiezaal
>ik ga het opa trots maken
>in het vertrekje van 4 bij 4 zitten 13 andere gespierde blonde jongens van mijn leeftijd in een cirkel op hun knieën
>bovenlichaam ontbloot
>thierry klapt in zijn handen en legt ons uit waarom wij geselecteerd zijn
>wij zijn himmler droom: het platonisch ideaal van arische soldaten
>wij moeten de revolutie leiden en Nederland verlossen van cultuurmarxisme en linkiewinkies
>Hiddema excuseert zich en verlaat de kamer
>Thierry vertelt dat ons één proef te wachten staat
>Hij klopt op de deur en hiddema begeleidt een naakte Yernaz Ramautarsing binnen
>zijn fiere negerlul sleept over het stoffige jarentachtigtapijt
>"jullie weten als jonge forummannen dat wij rassenmengen hoog in het vaandel hebben staan dus we willen hier testen of jullie het in je hebben"
>we moeten om de beurt yernaz zuigen totdat hij komt
>ik heb me nog nooit zo trots gevoeld
koek
Randstad
Tempo team
Asap
Probeer deze online, tja nu is het gemakkelijker in grote steden
Callcenters zoeken altijd maar dat is niet echt fatsoenlijk werk denk ik :^)
Merci zal tempo team en Asap eens proberen.
Ben wel bereid nachtwerk ofzo te doen maar callcenters enzo zijn echt wel zelfmoordbenzine
wakker worden en gelijk met cindy kunnen knuffelen
oetz
Schizoposten tot een nieuw niveau dit.
Ik heb geen goed ervaring met tempo-team, ze zijn brutaal en je bent een nummertje. Ik ben een keer bijvoorbeeld ingepland om ergens te gaan werken, ga ik er heen, is er geen werk.
Ik stuur een klacht dat ik het niet leuk vond om ergens naar toe te worden gestuurd waar geen werk is, en zaten zij te klagen dat 'fouten maken menselijk is' in plaats van sorry zeggen.
Ze wilden ook mijn reiskosten niet (gelijk) compenseren, ik had 2 klachttelefoontjes moeten indienen voor ik een akkoord kreeg
Het is gewoon een oude kopiepasta
zal ook van filiaal tot filiaal afhangen denk ik.
Sterkte, vind je wel iets hopelijk
Studenten zitten echt in de schijt momenteel, kut virus
projectie
Het is een uitzendbureau, natuurlijk ben je voor hen een nummertje
Maar wat ze jou hebben geflikt kan inderdaad echt niet lmke
je bepaalt zelf wat je aanneemt of niet, ik heb via tempoteam best een leuk baantje gehad en verder nooit meer met ze hoeven spreken
Ja sowieso, en ik had net het filiaal die alleen uit klootzakken bestond.
Ik denk gewoon, ik waarschuw je alvast. Als je van uren maken en snel werk houdt, is tempo-team prima maar wees er in ieder geval niet loyaal naar toe.
Ik had bijvoorbeeld diensten van 5 uur 's ochtends geaccepteerd ondanks dat ik met een flinke kater opstond en absoluut geen zin had, maar om één of een ander dom reden was ik 'loyaal' naar tempo-team toe en was ik als een brave loonslaaf gaan werken, terwijl wanneer de rollen waren omgedraaid zaten ze met stront naar mij te gooien.
Dus heb je een keer echt geen zin om te werken terwijl je bent ingepland, gewoon schijt hebben en doorslapen.
Wat was je sector?
>je bepaalt zelf wat je aanneemt of niet
Ja en ik nam een rooster aan waarbij er werkgelegenheid werd geboden maar op locatie was het 'jammer joh'
Productie
fouten maken is menselijk
>Productie
Mooie cijfers toch
Ik had een keer een kutbaantje geaccepteerd bij Tempo-Team, heb het een week volgehouden en toen gebeld dat ze maar iemand anders moesten zoeken voor de volgende week. Die vrouw werd meteen kwaad en zei dat ik nooit meer hoefde terug te komen lmke
uh dat is niet hoe je somaliër spelt
Een rosé voor een mooie zonnige dag buiten
Toen ik echt pas 16 was geworden ging ik een paar dagen via tempo-team op een boerderij werken.
Ik kwam daar aan en waren nog 3 andere kerels van 16-19.
Na 3 dagen hadden we alle 4 afgezegd lmke
en daarom loopt het hier vol buitenlanders
>afgezegd
wat? boerderij is hartstikke leuk
Hopelijk krijg ik een miem baan als secretaris of bij een onthaal
Kan toch schijtpalen er tussen
ja lekker schapie neuke
Ja dat dacht ik dus ook maar we moesten 8 uur lang onkruid uit zijn fucking veld trekken omdat er geen product bestond dat hij kon gebruiken om dat soort onkruid kapot te maken zonder de planten te beschadigen
was echt wel vreselijk werk. Mijn rug was kapot na 3 dagen.
Dvw alleen maar luiwammer IT baantjes gehad met minimaal werk en maximaal niksen.
Altijd luieren op de middelbare
HBO was ook appeltje eitje en één en al bullshit
Ik heb nooit echt geleerd om fatsoenlijk voor iets te leren of hard te werken. Voelt wel een beetje slecht oetz
Zwak
jep, zelfde hier, uitermate lui door geworden.
>dvw geen petplay kattenvd
De satisfactie na hard werk voor een lange papier of geslaagd examen is goddelijk
Ik was 16 denk je dat ik enig plichtsgevoel had?
>HBO was ook appeltje eitje en één en al bullshit
Wat was er zo bullshit aan?
En dan krijg je 0€ gestort
Het is hbo.
Nee, het is altijd onzinnig werk waar niemand meer naar terug kijkt. Het gaat in een doos voor in een archief waar niemand ooit komt
Zoveel werk voor niets.
Ik was 17 toen ik mijn eerste job kreeg
Iets kut in een winkel met extra uren erbij
Van 7uur tot 21uur ofzo, deed het voor 3 weken en nam ontslag lmke, ben ook zwak natuurlijk
Dat ja
Kom ook gwn werkstudent zijn bij defensie bros
Nee juist na weinig moeite is het bevredigend
Als je 3 dagen voor een toets leert en er een voldoende uit perst terwijl je medestudenten 7 weken lang de literatuur bijhouden en alle lessen volgen is echt een heerlijk gevoel
Domme mensen met geld kunnen niks
Hoezo onzinnig werk? Misschien bij jou
16 zijn en dan al klagen over je rug
man man man
Ja als ze je echt uitbuiten mag je ook wel ontslag nemen. Zo'n werkuren zijn gewoon niet legaal.
Het is niet omdat je geen papier hebt waarop staat dat je 20 boeken hebt bestudeerd dat je dom bent natuurlijk.
Bro een 16 halen op uni neemt tijd behalve als je een genie bent, de theorie moet je wel van buiten leren
Niemand geeft een fuck om individuen.
Lessen waren oude stof. Ik kreeg les om te programmeren in flash aub man wel al een tijd terug, maar toch
Project samen met fashion afdeling??
Nauwelijks lessen
Nooit echt goed leren programmeren
Vakken die geen enkele aansluiting hadden, zoals whatever ISO voor bedrijven
Zweverige vrouwen die les geven over planning en zelf te laat komen
Stage was alles goed, al ga je zuipen oo de negereilanden
Eind scripties waren letterlijk middelbaar niveau
>ik ben slim maar lui
ik moet altijd hard lachen als ik dit hoor oetz
Ja en wat voor werk was het ook
Alles in orde zetten, de vloeren reinigen, klanten helpen, kassa’s, ze gaven me alles omdat ik niks zei
Dat zei ik niet maar de meeste slimme mensen nemen de opportuniteit om verder te studeren en van de meesters leren
>neeee user je mag niet 100 burpees, 50 pull ups, 35 handstand pushups, 100 sit ups, 60 weighted vest squats per dag doen tijdens corona je moet een vieze skinnyfat zijn net als ik
hjb ik ga mn gains niet verliezen