Attached: 55E2E19A-6964-4EFF-9D24-FE16E5C632E6.jpg (721x640, 504.63K)
Sverigetråden - Skogsupplagan
Caleb Anderson
Other urls found in this thread:
en.wikipedia.org
youtube.com
twitter.com
Austin Turner
jag vill vara en bonde
Ryder Martinez
Noah Phillips
Är det en sådan där "Black Israelite".
Leo Hernandez
NAZBOL GANG
Connor White
tror jag haft corona
Isaac Taylor
Aaron Foster
Adrian Lewis
grattis
Andrew Ward
Gretas lillasyster
Gabriel Ross
Var det inte typ en månad efter denna bilden togs som Jonas svek Jimmie helt, grät om ”brunblåa partier” och tog Stefans kuk rätt upp i skitan?
Juan Mitchell
Han var för ren för denna värld
Joseph Bell
Hur var det?
Colton Sullivan
James Torres
Jag har en armé av hängivna och kapabla kossor, redo att utföra order vid en enkel fingerknäppning.
Vad fan har ni egentligen när det händer?
Jace Young
Hunter Williams
kvinnor är baserade i kneglivet då de är nya på golvet och utnyttjar det till max. sen knular de trälberg och blir befodrade till HR consult manager och sitter på sitt söta lilla kontor och låtsasjobbar
Noah Martinez
>dkn hann inte till system idag
Jä ski, får väl hinna med nästa vecka
Joseph Morgan
Mina två händer, det är allt som behövs
Blake Lee
lätt feber i 3 dagar, lite torrhosta, ont i halsen och täppt näsa (nös inte). ingenburgare alltså
Blake Flores
Idioten borde nöjt sig med att köra över Sovjet. Väst hade hjälpt honom med det.
Lucas Clark
Gå INTE och handla en lördag mellan 18-19
Helt fullt med sötpajer och deras pojkvänner som handlar middag och gott inför myskvällen
Easton Allen
Tankar kring den konservativa twittrerskan "Therese Verdun"?
Brayden Bell
Kan lika gärna ha varit influensa eller en förkylning. Bildar du en uppfattning av viruset från detta är du efterblivet
Blake Morris
Kom och supa hemma med mig :3!
Juan Young
Polen låg lite ivägen för det väl
David Scott
Gabriel Rivera
>"konservativa"
>bilder på tuttar
Michael Russell
>konservativa twittraren
Gode Gud, förgör denna värld.
Benjamin Russell
Balkanchads
Levi Harris
hos mig är det sötpajer som hänger med 7 flyktingbarn
Benjamin Phillips
Polackerna begick folkmord på etniska Tyskar så han allierade sig med Sovjet och gick in i polen. Vad han inte visste var att Sovjet redan hade allierat sig med västmakterna och redan planerade en fullskalig invasion av Europa.
Sebastian Roberts
hora som leker konservativ för få simpar att ge henne pengar
Jason Howard
Mycket vigligt!
Jaxon Bennett
Fina fantasier, runkade du sen eller?
Gabriel Cook
Han skulle ha byggt modelljärnväg.
Haha nej!
Gavin Rogers
Vilken objektiv och ovinklad rapportering. Märks att svt är neutrala.
Jason Brown
Hej Fbanon.
Christopher Myers
skulle inte startat krig då lmao
Connor Foster
varför snor killar från balkan alla våra tjejer?
Alexander Allen
Austin Cook
Nej Jonte, det var inget folkmord på tyskar.
Nej Jonte, nazisterna var aldrig allierade med Sovjet.
Brayden Hill
Kan man inte titta på gamla sverigepoddar eller?
Noah Morris
Varför snor bögar från balkan alla våra twinks?
Brayden Brooks
Jag är svensk men tycker östeuropeer är bättre än oss illaluktande svenskar.
Jack Nguyen
jag spökar henne och hon fortsätter skriva varje vecka
ja jag är chad
Luis Price
Har ni någonsin sett en så söt hunde?
Michael Young
vad är problemet här stormbögen?
Nolan Allen
Vill inte tränga mig på för sprit. Då går jag hellre utan, får mer tid att slipa på vad jag vill ha ändå.
Joseph Lewis
Var är alla balkanjuggar korta, fula och illaluktande?
Ryder Lewis
Simpar för Bard.
Camden Gonzalez
>Nej Jonte, det var inget folkmord på tyskar.
Varför finns det massa bilder på etniskt tyska familjer som ligger bakbundna och sönderskurna och torterade då? Polackerna begick brott mot mänskligheten och ingen kommer ihåg det tack vare idioter som dig.
Luis Gonzalez
Jacob Rodriguez
Varför slaktade de varandra som råttor på 90-talet?
Varför slogs de inte för sina hemländer istället för att fly hela vägen till Sverige?
Jason Lopez
600 år av turkkuk.
Ryder Cook
Braaap
David Ortiz
Simpar för Trump.
Jaxson Long
>skulle inte ha startat krig när man är tyska folkets ledare och etniska tyskar blir massmördade i grannlandet
Idiot. Han hade förlorat all trovärdighet om han inte gick in i Polen.
Jaxson Martin
Jag hade en fin vovve när jag bodde hemma, gosig och snäll. Nu är han död men minnet är kvar.
Blake Sanchez
Lägg fram ett fotografi på detta med bekräftat datum, bekräftade nationaliteter på människorna och bekräftad avsikt för folkmord i Polen.
Dominic Rivera
Simpar för snuten.
Charles Stewart
Den 19 september höll Hitler ett tal i Danzig där han förklarade bakgrunden till det polska fälttåget. I talet refererar Hitler till Bromberg-massakern och förklarar bland annat att ”tiotusentals blev bortförda, misshandlade och mördade på de mest ohyggliga sätt”, medan ”den fromma demokratiska världen bara stod och såg på”.
Vad som inte var känt när Hitler höll talet, men som framkommit av dokument efter kriget, var att Storbritannien ville ha krig med Tyskland och att man planerade att förklara krig minst sju dagar innan Tyskland först gick in i Polen. Istället kom Tysklands undsättning av folktyskar i Polen – ”startskottet för andra världskriget” enligt den allierade propagandan – att användas som en ursäkt för att förklara krig mot Tyskland.
Chase Hall
Vad hade du köpt?
Christopher Rogers
Men nu har du fina minnen med alla grindrdaddies 0w0
Jordan Bennett
Synt att hon inte har lite fett på magen. Då kunda man iallafall dra några episka runks till hennes insta.
Tyler Powell
Problemet, bögen, är att man glömde nämna att de "antirasistiska demonstranterna" också attackerade polisen, till ganska stor grad. Man kallar även högern för "självutnämnda patrioter" men inte "antirasisterna" för "självutnämnda antirasister".
Chase Martinez
Hatar på Greta.
Vem är "Therese Verdun" o varför är hon viktig?
Ryder Hughes
Genuspolisen är lite väl bögig...
James Carter
Fatta att falla för 90 år gammal propaganda. Rannsaka.
Nathan Price
Jösses, snälla ha sex.
Colton Richardson
Ironiskt brev
Ayden Thompson
Hoppas SD stänger ner svt samt drar in allt presstöd till skräpmedia när de tar makten. Låt lögnarna kollapsa. "swishjournalister" som folk faktiskt vill betala för kommer överleva medan parasiterna kommer behöva söka jobb på coop där de hör hemma
Jordan White
ha sex grabben
Ethan Moore
Inte han men det är exakt vad du gör lmao
Caleb Robinson
Sjud
Jack Stewart
Åh jävlar, detta kommer INTE Anton och Axel gilla
Luke Howard
Är det KAMPdags? Verkar som revolutionen i USA inte gick så bra? Trodde Trump skulle vara avsatt vid det här laget.
Anthony Miller
INGEN trovärdig person tror på något folkmord av tyskar i polen. Snälla lägg fram någon källa för var du har fått informationen. Nej, greatest story är inte en giltig källa. Nej, hitlertal är inte en giltig källa.
Dock, så är det väl känt att tyskarna utförde bokstavliga falskflaggsattacker i polen för de ville kriga
en.wikipedia.org
Ethan Ortiz
har tvångstankar om att sprätta upp en kvinnas buk och slita ut alla organ
Julian Russell
Bra argument
Easton Hill
inte vinklat när det är sant
Chase Diaz
stora lökar, mega pattar, meloner tuttisar mjlök
Evan Miller
Krinsch
Wyatt Moore
Men när stormfjollior börjar lägga ut essäer från goebbels i tråden så är det ingen "KAMPF" alltså?
Ryan Lewis
Är sant att vänstern attackerade polisen men det nämner man inte. Att bara presentera delar av sanningen är samma som att ljuga.
Julian Powell
Sluta vara incel
Bentley Long
Antar att hen ville kolla ligistens privilegie, mycket baserat.
Landon Smith
De har inte gett mig några (du):n så varför ska jag bry mig? Dilatera arslet nu era fula äckliga jävla nollor
Ryan Lewis
finns inga bevis att de attackerar polisen
Wyatt Sullivan
Tyler Cook
ah jag vill smaka en kuk
Kevin Morales
behöver en brun mammafv NU
Hudson Gonzalez
Var bor du?
Bentley Bennett
Ryan Martinez
Funderar på att skriva till en tjej som jag pratar med nu men känns lite desperat så här precis innan lördagskvällen.
William Sanchez
Det är oironiskt skrämligt hur besatta transor är av att vara "söta tjejer". Sånt som händer om man blandar 2d och autism.